יעל של אודי
New member
הנקה ובעיות ראייה
אני עדיין מניקה את ביתי בת ה 9 חודשים. לפני יומיים התעוררתי משינה עם ערפול או טשטוש בעין ימין שנמשך כמעט יום שלם. כאשר זה עבר נשארה תחושה של משקולת קלה מעל העין.מוכר למישהו?
אני עדיין מניקה את ביתי בת ה 9 חודשים. לפני יומיים התעוררתי משינה עם ערפול או טשטוש בעין ימין שנמשך כמעט יום שלם. כאשר זה עבר נשארה תחושה של משקולת קלה מעל העין.מוכר למישהו?