הנקה-האם מפריע

קוקו78

New member
הנקה-האם מפריע

שלום,
בתי כמעט בת שנה וחצי ואני עדיין מניקה אותה. כעקרון היא יונקת בבוקר ואחרי שהיא חוזרת מהגן. אך כשהיא חוזרת מהגן היא יונקת ללא הגבלה גם כאשר היא לא בהכרח רעבה או צמאה, למשל אם אנחנו במקום חדש והיא אינה בטוחה, או אם אחיה הגדול לקח לה צעצוע. ולאחרונה בארוחות ערב היא בקושי אוכלת ומבקשת ציצי עד כדי בכי. היא נרדמת בלילה ללא הנקה וישנה מ 8:30 עד 5, היא רוצה לינוק איך שהיא קמה ואני לא מוציאה אותה מהמיטה עד 6 או עשרה ל6 בבוקר. היא קמה עייפה מאד אך יודעת שבבוקר יש ציצי ולכן ישר מסמלת לי דלת-כלומר לצאת מהחדר, ואומרת ציצי. אני מרגישה שההנקה או הציצי מגביל אותה לפעמים. אם זה בלאכול פחות כשאני לידה (בגן היא אוכלת מצויין) או שזה בלישון פחות ולקום יותר מוקדם. אני לא רוצה לגמול אותה באופן טוטאלי. אני רוצה שהיא לאט לאט תפסיק לרצות או להצטרך את ההנקה\ציצי ושזה יקרה בקצב שלה. אך כרגע מרגיש לי שזה חוסם קצת. מה לעשות???
תודה רבה
 
למעלה