Mar Garina
New member
לגבי סעיף 3:הנפקתי לי כרטיס רב-קו...,
בשהייתי השבוע בת"א,גיליתי יתרונות וחסרונות: חסרונות: 1.לא ניתן לדעת כמה נותר ככל שמשתמשים,עד להטענה הבאה; 2.לא ניתן לדעת כמה חויבתי אם עליתי על קו שיש בו יותר מתעריף אחד(כמו קווים לראשון-לציון,פתח-תקוה,רמת-השרון והרצליה). 3.לא ברור איך זה עובד במקרה שיש אפשרות של קווי-מעבר. יתרונות: 1.אין צורך להתעסק עם כסף קטן,גדול ועודף; 2.יש בזה הנחה מינימלית של 25%(כמובן שלגימלאים למשל יש חישוב אחר),נתתי לנציג שטר של 100 ₪,והוא זיכה את הכרטיס ב-125 ₪. 3.תקוה זהירה לעתיד:שעוד גופי תחבורה צבורית יצטרפו להסדר הזה. בקשר לסעיף 3 ביתרונות,כרגע זה תקף רק בדן ובקווים,אבל נאמר שיש תכנית שגם אגד ורכבת-ישראל יצורפו להסדר,ואולי גם חברות נוספות של תחבורה צבורית. ימים יגידו.
למיטב הבנתי כרטיס חכם הוא דרישה בכל מכרז חדש. זה אומר שהחברה החדשה של אשכול קווי השרון תהיה מחוייבת להכיל תמיכה ברב-קו, ע"פ תנאי המכרז. האם אנחנו בטוחים שהכרטיס הופעל רק בדן וקווים? פעם היה פה איזה דיבור על קונקס באשדוד, לא? ומה לגבי החברות החדשות בנתניה? אגד תעבורה / נתיב אקספרס?