הנחת צלליות קרם

nwperson

New member
לפי מה שנראה, זה הולך להיות סכום מאוד גדול...

אני מתכננת להוציא שם הרבה כסף על איפור. לא מפסיקה לחשוב על זה... והאמת שקצת הלחצת אותי, יש סיבה שהם לא יקבלו את הכרטיס? הרי אחרי הכל, גם להם אמורים להיות כרטיסים זמניים כאלה, וזה באותו פורמט, לא? אבל באמת, עדיף שאני אדאג לזה כבר מהארץ...
 

tokit

New member
תשאלי בחנות בארץ

אגב, עוד לא הבנתי אם יש לך כרטיס פרו או כרטיס תלמיד. כי אם זה כרטיס תלמיד, אני לא בטוחה בכלל שיקבלו אותו בלונדון ואני גם לא יודעת אם גם להם יש כרטיסים כאלו. במקומך, פשוט הייתי מרימה טלפון למאק. זה לא יותר פשוט מאשר כל התכתובת הזו בפורום, כשאנחנו בעצם לא יודעות את התשובה?
 

nwperson

New member
אבל יותר כיף לדבר איתך!

מה תעשי?... האמת, שאני בכלל מקווה שהכל יסתדר כמו שצריך עם הטיסה. יוצא קצת צפוף.. לגבי הכרטיס, אנסה להסביר: אני נחשבת תלמידה, כי עוד לא קיבלתי את תעודת המאפרת כיוון שלא עשיתי ימי צילום. שבוע הבא אני מתכננת לסיים אותם, ואחרי התהליך של בחירת התמונות והפיתוח שלהן, וקבלת התעודה, אני מקווה לעשות כרטיס פרו... אז מבחינת מאק יזראל, אני עדיין נחשבת תלמידה, ומקווה בעוד שבועיים - שלוש, להפוך למאפרת עם תעודה....
 
כמה המע"מ בלונדון?

10 פאונד זה בערך 85 שקלים ולא 80. אם המע"מ לא מאד גבוה זה יצא לך מחיר כמו בארץ. בשביל מחיר כזה לא הייתי טורחת עם כל הטופסיאדה.. פיגמנט עולה 15 פאונד למשל, שזה כבר 125 שקלים וזה כבר 10 שקלים יותר מבארץ אם זכור לי נכון.. אם מדובר על מוצרי פרו אז כמובן שכדאי לקנות ודרך אגב - כרטיס תלמיד תקף רק בארץ וגם כתוב עליו את זה.
 

nwperson

New member
....

מע"מ, כשביררתי, זה היה 18 אחוז בערך ואמורים לקבל החזר של כמעט 15 אחוז. עדיין נראה לי שעם ההנחה של כרטיס הפרו וההחזר, אפילו אם זה יהיה פחות מחמישה עשר אחוזים, זה יותר משתלם מהארץ... חוץ מזה, שבמילא אני עומדת לקנות מוצרי פרו, אז לא איכפת לי לבזבז עוד כמה דקות בלמלא טפסים כדי לקבל החזר.. לגבי כרטיס תלמיד - אני יודעת, תודה. אמרתי שאני עובדת על כרטיס מאפר עכשיו..
 
עוד שאלת חו"ל:

לפי מיטב זכרוני כדי לקבל החזר מע"מ צריך להגיע לסכום מסויים בכל חנות נכון? או שפשוט מביאים את כל החשבוניות בשדה? לא מצליחה לזכור..
 

tokit

New member
צריך להגיע לסכום מסוים

ואת כל הקבלות להגיד בחנות עצמה. חשבוניות ללא טפסים לא ממש יעזרו לך בשדה.
 

SimplyMe1

New member
במידה וקניתי בחנות-רשת זה תקף

גם לחנות האחרונה שאני נכנסת? אם קניתי במאק בנ"י ובמאק בנוודה,למשל,אז בסניף כלשהו של מאק בלוס אנג'לס אפשר להגיש את הקבלות? את הטופס עצמו מהיכן אני מוציאה, וממי בסופו של דבר מקבלת החזר מע'מ ישיר?
 

tokit

New member
אין לי מושג איך זה עובד בארה"ב

אני בכלל לא בטוחה שיש שם טקס פרי (בהסתמך על דברים שוודס כתבה פה). בכל מקרה, אם יש, את הטפסים את מקבלת בחנות עצמה. את החזר המע"מ מקבלים בשדה.
 

nwperson

New member
אין שם, בדקתי קצת,

רק אולי בלואיזיאנה מקבלים החזר, אבל שאר ארצות הברית אין את זה..
 

Woods rules

New member
העלו אותי באוב, אז באתי.... ../images/Emo6.gif

בארה"ב אין Tax Free, אז חבל לך סתם להתעסק עם טופסיאדה וחשבוניות.... Simply, אני יודעת שאני חייבת לך מסר, לא שכחתי.... מקווה להגיע אליו ב- weekend!
 

SimplyMe1

New member
../images/Emo20.gif

אם אין Tax Free, זה כבר חוסך לי התעסקות בטפסים..אני שקטה לעשות קניות אם\בלי החזר מעמ
מחכה למסר
 

tokit

New member
אני מכירה את הפלטה של בנפיט

די אחיזת עיניים. כל הליפטים האלה לא ממש עושים את העבודה. יותר קוריוז.. מה שכן, אם בא לך על מוצר שווה של בנפיט - אני מאוד ממליצה על הסומק הקרמי החדש שלהם, שמגיע בטיובה. מעולה (ואם אני כבר ממליצה על משהו של בנפיט..).
 
לא מכירה את הסטים

אבל יכולה להגיד לך שאני לא מתה על קארגו.. ומבין כל החברות ששמת סטילה הכי נחמדים
 
סבבה תודה

דווקא קראתי ביקורות על קארגו, ויש הטוענים שהסמקים והברונזים לא נופלים באיכותם משל נארס, אז ניראה לי שאני אנסה. כמו כן גם ירדתי מהשאר, וזה של סטילה חסר במלאי.
 
למעלה