ליהי האחרת
New member
הנוסטלגיה...
לעיתים אני נזכרת בדברים נוסטלגיים כמו למשל רכיבה על אופניים איך היינו כל החבר´ה רוכבים בשיירה או לרוחב ועל הכביש משתלטים הזמנים ההם עברו וחלפו ואותם חבר´ה כבר מזמן נשכחו ורק האופניים עוד אצלי נשארו מחכים וממתינים שבהם יזכרו....
לעיתים אני נזכרת בדברים נוסטלגיים כמו למשל רכיבה על אופניים איך היינו כל החבר´ה רוכבים בשיירה או לרוחב ועל הכביש משתלטים הזמנים ההם עברו וחלפו ואותם חבר´ה כבר מזמן נשכחו ורק האופניים עוד אצלי נשארו מחכים וממתינים שבהם יזכרו....