הנה! אני זוכר שפעם שאלתי אם יש אומנות לחימה קוריאנית שנקראת סאן-קוואן-מו! אז הנה! מצאתי את האתר!
F frodo1 New member 17/6/03 #1 הנה! אני זוכר שפעם שאלתי אם יש אומנות לחימה קוריאנית שנקראת סאן-קוואן-מו! אז הנה! מצאתי את האתר!
B bennyTKD New member 17/6/03 #2 יגעת ומצאת, תאמין! היית אומר שזה המועדון של מאסטר ניצן משורר, אז היינו מוצאים לך תוך שניה. אבל אני שמח לראות שאתה כבר מוצא לבד. בארט והגוגל שלו יחפשו להם קורבן חדש... בני
יגעת ומצאת, תאמין! היית אומר שזה המועדון של מאסטר ניצן משורר, אז היינו מוצאים לך תוך שניה. אבל אני שמח לראות שאתה כבר מוצא לבד. בארט והגוגל שלו יחפשו להם קורבן חדש... בני