הנה!

frodo1

New member
הנה!

אני זוכר שפעם שאלתי אם יש אומנות לחימה קוריאנית שנקראת סאן-קוואן-מו! אז הנה! מצאתי את האתר!
 

bennyTKD

New member
יגעת ומצאת, תאמין!

היית אומר שזה המועדון של מאסטר ניצן משורר, אז היינו מוצאים לך תוך שניה. אבל אני שמח לראות שאתה כבר מוצא לבד. בארט והגוגל שלו יחפשו להם קורבן חדש... בני
 
למעלה