הנה רשימת האנשים שיהיו איתנו ביום שני לדון

ליאור144

New member
הנה רשימת האנשים שיהיו איתנו ביום שני לדון

במצב האומה'' ליאור שליין גורי אלפי אורנה בנאי וחבר הפאנל ה4 יהיה שי אביבי ששוב חוזר אלינו .בנוסף יהיו גם מורן אטיאס וח''כ כרמל שאמה . תתכוננו שבוע הבא זה תוכנית סיום העונה
 

ליאור144

New member
אוו גלית אני שמח ששאלת תשאלה הזו :} בדיוק

בזמן. לפי מידע שקבלתי למצב האומה שלנו תהיה עונה שניה והיא תעלה באוקטובר הקרוב אם לא יהיו שינוים
 

OOOO0

New member
אה, יופי. רק 4 חודשים פגרה נשמע לי סביר.

רבה על המידע!
 

ליאור144

New member
כן יחסית הפגרה קצרה תהיה :} ואני שמח שהפעם

לפחות אנחנו יודעים בוודאות כמעט שהתוכנית חוזרת ולא יורדת מהמסך ולא כמו שהיה בימי ''הלילה'' שהינו הרבה זמן בחוסר ידיעה בקשר לעתיד של שליין ומתי הוא חוזר. מעניין אם תהיה תוכנית רגילה היום או שבגלל המצב לא יהיה תוכנית?בגלל שהחדשות יתארכו אולי.
 

OOOO0

New member
נכון.

זה מעצבן להיות בחוסר ידיעה. זה מעולה שעכשיו אנחנו יודעים בוודאות, לא כמו עם "הלילה", שם אף פעם לא היינו בטוחים עד הרגע האחרון אם תהיה עוד עונה או לא.... גם אני חשבתי על זה....אין לי מושג אם תהיה תוכנית היום או לא. אני מקווה שכן. הרי אם היא לא תשודר היום היא תיגנז כי עוד שבוע היא כבר לא תהיה רלוונטית. (למרות שיש סיכוי שאולי היא תשודר מחר במקום) בוא נחזיק אצבעות ונקווה לטוב.
 

ליאור144

New member
כמו שאמרת וגם אני ציינתי כשהיינו בפורום של

''הלילה'' תמיד היה לנו תמתח הזה עד השניה האחרונה שלא ידענו אם התוכנית חוזרת אחרי החגים כי תמיד בספטמבר החוזה היה נגמר ולא היה ידוע אם יהיה עוד עונה. גם כשהתוכנית ירדה רשמית הינו במתח קרוב לחצי שנה באי ידיעה מתי שליין יחזור בערוץ 2 ובאיזה פורמט .
 

S™eX

New member
יש../images/Emo70.gif

איזה כיף שבסופו של דבר תהיה עונה שנייה.
 
למעלה