הנה זה מתחיל!!????????????

הנה זה מתחיל!!????????????

בשעה האחרונה יורדים גשמים "יפים", באזור ערד ומדבר יהודה. כמו כן גשמים באזור שדב"ו ומצפה רמון (העננות נעה בכיוון כללי דר'מז') עננות רצינית מכסה מאופק לאופק. אני יוצא לקרב, נראה מה יהיה (לטענת "המקומיים" בערד, אוטוטו הכל מתחיל לזרום). השעה עכשיו 10:30 וכבר כל השטח (דרומה יותר) רטוב. לא לשכוח ערכת קפה, מעיל נוסף ובגדים להחלפה. קור עיזים פה בחוץ!!
 

girafa24

New member
ידעתי שאפשר

לסמוך עליך שתדווח!
 
תוצאות ודאיות מהיום

נחל צאלים על אגנו (ארנב, שפן ענבה וכו') שטף, וכמוהו/לידו גם נחל רחף. עם זאת ע"פ התנהגות מז"א היום ("מכת" גשמים בבוקר רחבה ביותר, אחריה הפסקה ונכון למלפני 4 שעות שוב גשמים בלתי פוסקים עד עכשיו) אני מנחש שבשניות אלו זורמים כבר (או מתחילים לזרום) הנחלים הבאים: -אזור עין גדי כולל המשמר אפילו -אזור זוהר/יזרח -אזור לוט, אשלים, חמרמר, חימר ואפילו פרס -צפית, תמר (ראיתי גשמים עזים באזור מישור ימין "והמסגד ללא הגדר") -חתירה (יתכן מאוד שגם החצרה לפניה) -צין (שלוליות יפות וגשמים בראש האגן- בה"ד 1 עד עבדת). -רמון, נקרות, אולי אזור החווה, דרס, טרף וכו' ויתכן שאפילו דרומה יותר. מה שעוד לא זורם לדעתי יזרום על הבוקר. (ניחוש, לא לשכוח!) יתרה מכך, עננות כבדה עוטפת למיטב ידיעתי עד עתה את כל האזור שבין ב"ש-עין גדי-ערד-מצפה רמון ודרומה בנוסף מטפטף כבר באזור בקעת עובדה ועננים מתחילים להגיע גם לשם. =שטפונות "בנחלים הגדולים" (ציחור, אוביל, צניפים, פארן וכו') על הבוקר?? במהלך היום הייתי בקשר עד כמה שניתן, עם כמה וכמה אנשים (משוטטים) גם מכאן. האם יש עדכונים נוספים? אשמח לשמוע
 
רק שהארבה לא יחסל את הפריחה...

כבר נראה לי שאלמלא הארבה, כבר היינו יכולים לדבר על פריחה מצויינת בערבה ובנגב המזרחי בסוף החורף. השאלה, כמה מזה יאכל הארבה?
 
שכחתי כמובן את הנחלים היורדים מערבה

נחל הבשור שטף (אינני יודע בדיוק מהיכן) הוספות למחר בבוקר- לדעתי הרוב ישטוף גם כאן! נצנה אלות חורשה ואולי אפילו הלוץ יאללה, מי מצטרף לעדכונים מחר? (עוד לא הודעתם לבוס?)
 
למעלה