הנה זה הגיעה!!!

פבלוס

New member
הנה זה הגיעה!!!

האתר שאמרתי לכם שחיברתי אם התמונות והשלבים שעדיין לא גמרתי. רציתי שתגידו לי אם מה שעשיתי בסדר, ואם אני צריך לעשות משהו אחר. תודה רבה לכם: פבלו.
 

פבלוס

New member
יש תגובות???? מישהו בבקשה יכול

לעזור לי אם הנושא שמשגע אותי. תודה מראש, פבלו
 

פבלוס

New member
אני לא מאמין ששכתי../images/Emo9.gif

הנה הלינק: http://www.geocities.com/pablorush2001/
 

uzi2

Active member
אוקיי

הסיפור הוא פשוט (אבל בשורה פחות משמחת). נורטון כמו מרבית חברות האנטיוירוס, זו לא תוכנה שאתה רוכש, וזהו. כפי שכבר ידוע לך צריך לעדכן אותה כל הזמן (או לדאוג שהיא תועדכן באופן אוטומטי) בעדכוני וירוסים, ועבור חברות אנטיוירוס חלק גדול מההשקעה שלהן היא בהכנת העדכונים הללו. כיום במרבית תוכנות האנטיוירוס העדכונים אינם ממש בחינם וכאשר אתה רוכש את התוכנה זה מזכה אותך בזכות לעדכן בעדכוני נתוני וירוסים במשך תקופה סופית בלבד (בד"כ שנה, בגירסאות OEM לפעמים פחות), ואח"כ יש לחדש את הזכות לעדכן מדי שנה, וזה כמובן עולה כסף. בחלון ה- Virus definition update reminder, יש אפשרות שאתה יכול לבחור, שתאפשר לך לקבל אינפורמציה נוספת על איך נרשמים לעדכונים לשנה נוספת, אבל כאמור ההרשמה הזאת צריכה להתבצע כל שנה מחדש. נורטון אנטיוירוס היא אחת מתוכנות האנטיוירוס היותר טובות שיש, אבל היא גם לא מהזולות בסה"כ. שווה לשקול להמשיך את התשלום, השנתי. אם יקר מדי אז יש תוכנה מעולה אחרת (אבל עם ממשק משתמש פחות נוח) שהיא הרבה יותר זולה (אבל גם עם תשלומים שנתיים) שנקראת: EZ-Antivirus, אם רוצים משהו בחינם, אז הדבר הכי טוב שנשאר (לאחר הפסקת המסלול החינמי של InoculateIT) זה AVG. יכולת זיהוי הוירוסים והטרויאנים שלה עדיין נמוך משל מרבית התוכנות הלא חינמיות, אבל עדיין סביר בהחלט. דרך אגב, הערה: הרבה אנשים לא מודעים לזה, אבל הרבה מאוד מחשבים שרוכשים, מגיעים כאשר בתקליטור של הדרייברים של לוח האם שהגיע יחד עם המחשב, יש את תוכנת האנטיוירוס PC-Cillin, יכולת זיהוי הירוסים שלה כיום טובה מאוד (מה שלא היה נכון נניח לפני כשנה, אבל השתנה מאוד). אלו שצריכים אנטיוירוס: שווה שתאתרו את הדיסקים הללו שיש לכם ותבדקו אלו תוכנות צורפו בתקליטור הזה. אתם עשויים להיות מופתעים. לפעמים יש גם דברים שווים אחרים.
 

פבלוס

New member
אז גדאי לקנות את 2002 וזה??

כי הוא גם חדש וגם מעודכן אז אולי ההשקעה כדאית? ומה לגבי avg תוכל להביא לי טיפה פרטים עליו? ועוד משהו... בסוף העמוד ווב שהכנתי יש עוד שתי אופציות שסימנתי, האם הם בסדר? בברכה, פבלו.
 

uzi2

Active member
לדעתי אין צורך

לדעתי, יותר זול לרשום את הנורטון שיש לך לשנה נוספת מאשר לקנות גירסה חדשה. לכל צורך אבטחתי, ההבדלים ביניהם חסרי משמעות. מה שקובע את יכולת זיהוי הוירוסים ואת יכולת ההסרה שלהם, זה ה- scaning engine וה- virus definition files, וגם גירסאות ישנות יותר של Norton Antivirus (אבל לא מאוד ישנות) יכולות להתעדכן לגירסאות האחרונות של מנועי הסריקה ושל נתוני הוירוסים. כאשר הולכים על תוכנות חינמיות, כבר לא נשאר הרבה. בעבר InoculateIT PE הוצעה בחינם, ומדובר היה בתוכנה בעלת יכולת זיהוי וירוסים מאוד גבוהה (בערך ברמה של נורטון, עם כמה מקומות שבהם היא יותר חזקה וכמה מקומות שבהם היא יותר חלשה), אבל המסלול החינמי שלה הופסק, ועכשיו גירסה משופרת שלה נמכרת (בתשלום, עדיין יותר זולה מנורטון) תחת השם EZ-Antivirus. ממה שנשאר בחינם, יש כמה תוכנות לא רעות אבל ללא אפשרות של הרצה ברקע (רק אפשרות להריץ סריקה על ההארד-דיסק או על תיקיות ספציפיות). יש עדיין (ממה שידוע לי) 2 תוכנות אנטיוירוס שהן חינמיות לשימוש אישי ושיכולות לרוץ ברקע: Antivir ו- AVG. שתיהן נופלות ביכולת זיהוי הוירוסים ממרבית התוכנות הלא חינמיות. AVG יותר טובה מ- Antivir. לגבי האופציות שסימנת, הן בסדר גמור, כמובן בתנאי שיש לך אפשרות לעדכן נתוני וירוסים ומנוע סריקה (כרגע אין לך אפשרות לעדכן נתוני וירוסים).
 

פבלוס

New member
אם אני מעדכן את האנטי ווירוס שלי,

האם הוא יחסום לי ווירוסים במייל? נ.ב: תודה שיש לך סבלנות אליי רק השאלה הזאת ואני לא מציק לך יותר. תודה רבה מאד, פבלו.
 
למעלה