הנה התקווה שלי
שיפסיקו הפיגועים! נשמע חלום או פנטזיה נכון? אני יודע! אז זה התקווה שלי שיהיה אפשר לפתח פה במדינה הזאת עתיד ולא לעזוב לחוץ לארץ בשביל להתפתח שם ואז לחזור לארץ ולהספיד את כל הכסף!(לא שזה קרה לי) אז זהו שיהיה לנו הצעירים רצון להיות פה בארץ כי לפי מה שקורה כיום זה נראה שאין עתיד פה מבחינה כלכלית ביטחונית וחברתית זה התקווה שלי למדינה היפה הזאת שלנו שהולכת לנו לאיבוד!
שיפסיקו הפיגועים! נשמע חלום או פנטזיה נכון? אני יודע! אז זה התקווה שלי שיהיה אפשר לפתח פה במדינה הזאת עתיד ולא לעזוב לחוץ לארץ בשביל להתפתח שם ואז לחזור לארץ ולהספיד את כל הכסף!(לא שזה קרה לי) אז זהו שיהיה לנו הצעירים רצון להיות פה בארץ כי לפי מה שקורה כיום זה נראה שאין עתיד פה מבחינה כלכלית ביטחונית וחברתית זה התקווה שלי למדינה היפה הזאת שלנו שהולכת לנו לאיבוד!