הנהלת הפורומים שלום רב

הנהלת הפורומים שלום רב../images/Emo20.gif

יצא לי להירשם אתמול למערכת המסרים שלכם ולהתחיל את גלישתי הפיזית בפורומים או בכל פורטל שניתן בתפוז. ברצוני רק להבהיר שאני גולשת בתפוז הרבה, הן בעבודה והן בבית.. ואני קוראת על בסיס קבוע את הבלוגים ובקומונות ללא הרשמה למערכת המסרים. נרשמתי (אולי הניק יסגיר אותי
) רק כדי לשלוח מסר למשתמש בתפוז. נגיע לעיקר. שאלתי אלייכם,אם יש קומונה שלדעתי היא מתאימה להפיכתה לפורום, ולפי מה שהבנתי אתם לא רוצים אותה בתור פורום, אם תהיינה המלצה של קבוצת אנשים שתראה מוכנות ורצון שהקומונה תשדרגנה את עצמה לפורום, האם תשקלו לחיוב את הדבר? לדעתי נושא הפורום מאד יפה,מעניין וגם מקסים. אני רואה שאתם פותחים כל יום חמישי הודעה בהן את מפרסמים את רשימת הפורומים החדשים, ואני מנפה חצי מהפורומים.. חלקם לא נחוצים או בכלל לא פעילים, אני חושבת שאם יש קומונה פעילה נורא ושן אפשר להפוך אותה לפורום, אין בזכותכם למנוע זאת, אשמח לתשובה כנה ונעימה, ולא מתחמקת. שלכם בילי.
 
שדרוג קומונה לפורום

שדרוג קומונה לפורום מתבצע בצירוף של תנאים מסויימים, הכוללים לא רק את הצדקת הנושא לפורום או הצפי שלו לפעילות רבה אלא גם את התאמת המועמד עצמו לניהול בקריטריונים רבים. במידה ונראה לך כי פעילותה של הקומונה מצדיקה את שדרוגה לפורום, את מוזמנת למלא את הטופס הבא: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/forms_applications/form.asp ולציין את כל הפרטים שלדעתך רלוונטיים לבקשה. עם זאת, נציין שההחלטה הסופית היא בסופו של דבר כן שלנו. בהצלחה!
 
למעלה