הנאות החיים

יצאתי פעמים רבות עם חברות חרדיות

נשואות, אמהות לתשב"ר וכו' לקולנוע.
כל עוד הם לא רואות מניעה עקרונית לבילוי מעין זה, מה הבעיה?
אנחנו גם יוצאות לברים, למסעדות ולים. והן חרדיות בכל רמ"ח ושס"א.
 
ד גידין יש באדם השומרים אותו מן המזיקים

ומלאך גדיא ממונה עליהם כיון שעבר אדם והלך לבתי שתיה ואוכל או לבתי סירטין מייד מסתלק אותו מלאך ונובלים ד גידין אלו
ופוגעים בו המזיקין ונראים לו כבני אדם ולא עוד אלא שלוקחים אותו עמהם לרחוץ בים.
ומאי תקנתיה?
לא יודע...
 

דוד841

New member
ד גידין יש באדם

תקנתו לרחוץ בימה של סדום וכיון שהלך לשם מיד מתרפא כמו שנאמר מבירא עמיקתא לאיגרא רמה
 

נתיששש

New member
למה לא ?

אני מבין שבחברה החרדית , העניין לא מקובל. לדעתי, אדם צריך לטעום ולראות את שניהעולמות ואז להחליט.
אבל מי שואל את דעתי :)
 
אם החרדים יטעמו משני העולמות

כמה מהם אתה חושב ישארו חרדים? (מרצונם כמובן...)
 

נתיששש

New member
שאלת השאלות

כפי שאני רואה מסביבתי הקרובה, כל אחד שיצא מהדת חזר אליה בשלב כלשהו, לפחות במסורת.
לגבי החרדים ? קטונתי. אין לי תשובה אבל מעריך שלא הרבה :)
 
אתה לא מסתובב במקומות הנכונים

אם אתה מדבר על אנשים מהמגזר הדתי-סרוג-אז כן, הם יותר מוצאים את עצמם מתכרבלים בדת בחזרה.
תקופת זריקה כזו בצבא ואחרי, 'כאילו לא לפספס את מה שקורה כאן' ואחר כך חוזרים לאמא-אבא-מאמי-אופס אני אבא בעצמי.
 
ומה לגבי סביבתך הרחוקה?

כי מפה זה לא נראה שכל מי שעזב את העולם הדתי חזר אליו בדילוגים.
אז אל נא תשליך ותכליל, במטותא.
 
יכול להיות שלא מקובל

אמנם נסענו לעיר אחרת, אך לא לבשנו שחורים. ונסענו לעיר הספציפית הזו כי בית הקולנוע שם מאד מפנק (
+
)

הן חרדיות לחלוטין, הילדים שלהם לומדים במוסדות מצויינים ובעליהן בעלי תפקידים תורניים (חוץ מאחד מהם, שגם מחלטר בנדל"ן). כולם בנות מבתים טובים שעשו את ההחלטות שלהן ובחרו את המערכות שלהן. והן מרשות לעצמן לבלות, בגבולות הטעם הטוב שהכתיבו לעצמן - הן לא משתכרות/רוקדות/מתלבשות באופן חריג.

כולן מאמינות באל, וביתרון הקהילתיות של החברה החרדית. הן לא סובלות כלל. והן חברות טובות שלי ואני מכבדת את זכותן להאמין ולנהל אורח חיים כבחירתן.
 

מומילה

New member
אשרי המין הנשי

שגם חרדיותיו, מסוגולות לצאת בלא להכוות, קנאתי עליהן.
 
למעלה