יכול להיות שלא מקובל
אמנם נסענו לעיר אחרת, אך לא לבשנו שחורים. ונסענו לעיר הספציפית הזו כי בית הקולנוע שם מאד מפנק (
+
)
הן חרדיות לחלוטין, הילדים שלהם לומדים במוסדות מצויינים ובעליהן בעלי תפקידים תורניים (חוץ מאחד מהם, שגם מחלטר בנדל"ן). כולם בנות מבתים טובים שעשו את ההחלטות שלהן ובחרו את המערכות שלהן. והן מרשות לעצמן לבלות, בגבולות הטעם הטוב שהכתיבו לעצמן - הן לא משתכרות/רוקדות/מתלבשות באופן חריג.
כולן מאמינות באל, וביתרון הקהילתיות של החברה החרדית. הן לא סובלות כלל. והן חברות טובות שלי ואני מכבדת את זכותן להאמין ולנהל אורח חיים כבחירתן.