הן תדע....

Sודית

New member
הן תדע....

הן תדע שאותך לעולם אזכור באביב ובסתיו בחום ובקור באביב בפרדס בין עצי ההדר אהבנו בלי קץ עד בוא המחר ובסתיו עם ערב לחורשה פסענו ושם את האהבה ידענו בחום בשרב עם הנץ החמה זה לזו נושקים היינו בדממה ובקור הכבד, הגשם על הגג טופף אז חום אהבתינו את החדר עוטף הן תדע שאותך לעולם אוהב בין גשם החורף בקיץ בשרב בין טיפות הגשם נפלס את דרכינו לבל תיכבה אש אהבתינו לילה נפלא לכם...
 

ב א ר י

New member
אשת סוד יקרה...

אני לא כל כך הבנתי את השיר הוא מדבר על אהבה שהייתה בעבר או אהבה שקיימת בהווה....???? כי את מדבר בשני זמנים כאן,גם בעבר וגם בהווה. בכל אופן,בסופו של כל דבר הרי מה שנשאר לנו זה רק הזכרונות. הזכרונות על אותו אדם אהוב,ברגעים הכי יפים וגם ברגעים הלא יפים. בארי
 

Sודית

New member
שהייתה ושקיימת....

צודק בארי, זה רק מראה שאתה לא סתם קורא כתבתי זאת לפני כ-30 שנה אהבה ילדותית, חלומית שהייתה ולא הייתה.....
 
למעלה