המתאבק/ת האהוב/ה עליכם.

EDGE1

New member
המתאבק/ת האהוב/ה עליכם.

גם אלו שהיו בצילומים וגם אלו שראו את התכנית בבית בטח סימנו לעצמם מתאבק או מתאבקת אהובה.עכשיו השאלה שלי היא - את מי הכי אהבתם? מי לפי דעתכם היה הכי טוב מכל הבחינות-כישורים בזירה,כישורידיבור (פרומאוים או כל דיבור במייק),כריזמה טובה,הצגת ומשחק הדמות ועוד... תנו אתדעתכם וגם הססבר קטן למה. אני אישית חושב שבעונה הזאתי התבלטו שני מתאבקים. עמית רומם ומר וייס. עמית רומם(בר פלד) קודם כל מתאבק נהדר,אני מכיר את בר עוד מהאימונים והמופעים בIPWA ואני יכול להגיד שאותי הוא הפתיע,הוא תמיד היה מעולה בעייני אבל במכת מדינה הוא היה יותר מזה,הוא שלט! הוןא שיחק את הדמות שלו בצורה נהדרת,הפרומואים שלו היו מעולים,הקרבות היו ברמה גבוהה בקיצור הכל היה מושלם מצד שני יש את מר וייס(יוסי). את יוסעי לא כך כך הכרתי,שמעתי עליו באימונים ושמעתי על הפציעה שהייתה לו,לכן הוא לא הגיע לאימונים ולא יצא לי לראות אותו בפעולה חוץ מבקרב הזוגות שהתרחש בסאמר ספלאש,ושם גם הוא לא היה כל כך בפעולה,כנראה בגלל הפציעה.אבל כשראיתי את יוסי בצילונמים הקרבות שהוא נתן היו אדירים,נהנתי מכל קרב שלו ובנסף כשראיתי תתכנית גם הפרומאים והמשחק של הדמות היו ממש טובים ומאוד התרשמתי ממנו. אז לסיום מה שיש לי להגיד זה שאיןלי החלטה בעיניין אני חושב שיוסי ובר היו הכי טובים העונה ומאוד נהנתי מהם. נהנתי גם מכל השאר אבל מהם הכי הרבה. תגובות?
 
עונה

מר וייס ואדם שוקן זה הילים שקל לשנוא ומר וייס בהחלט היה הדומיננטי ואף פעם לא הפסיד וגם לקח את התואר בסוף. בפייסים: הסוכן נ' היה פייס סטייל אנדרטייקר , לפי דעתי הוא זה שהיה צריך להעיף את מר וייס בסוף ולא שכולם יעיפו אותו ראשון.היל נוסף שהסתמן כהיל ראשי הוא סוויסה אבל עם העונה הייתה יותר ארוכה הוא באמת היה עושה עם זה משהו גם... סוויסה אהדו אותו אבל בקרב מול נ' הקהל העדיף את נ'. ובעצם הקהל אוהב אותו עם התנועות אבל כשהוא אומר "הפלסטינאים הם לוחמי חופש" אז הקהל פחות אוב אותו , בקיצור דמות בעייתית.
 

Israeli Hero

New member
אני

הכי התחברתי לדמות של סוויסה. היה לה הכי הרבה נופח. הוא הציב מטרות בתחילת העונה. את חלקן השיג בהצלחה. חלקן כשלו. הוא הנהיג סטייבל גדול והצליח להצחיק, למרות היותו היל רשע (די בדומה לקנדי). עוד אהבתי את עמית רומם, שהראה לנו כריזמה אדירה. מבחינת סגנון ההאבקות הכי נהניתי מאם סי נמר ומר וייס. באמת שנהניתי אבל מכולם, והעונה הבאה לא תהיה אותו דבר אם אחד מהם יהיה חסר.
 
הדמות האהובה עליי

עליי יש 3 MC נמר (אחלה זמר ואחלה מתאבק) נ' (בקושי מדבר חזק ענק ומזכיר לי קצת את הקברן) ואינגה (אני קיבוצניק והיא נציגת הקיבוצים)
 

scudnick

New member
נ' השב"כניק.

בכלליות השחקן שמשחק אותו הוא מעולה, קר-רוח ו... הממ... עצום
 

Jerichoholic

New member
אני מסכים איתך

גם עליי המתאבקים האהובים היו עמית רומם ומר וייס. פרומואים טובים, קרבות טובים. יש לציין גם את הרב סויוסה.
 

Israeli Hero

New member
הצביעו לסקר פה בפורום

אני לא יודע אם שמתם לב, אבל בין הלינק למאמרים ללינק לגלריות, ישנו סקר , ואתם מוזמנים להצביע מי המתאבק האהוב עליכם.
 
אדם שוקן וmc נמר

לפי צורת ההיאבקות mc נמר לפי דעתי הכי טוב... אף לפי הקריזמטיות ותפיסת הבמה אדם שוקן במקום הראשון,בדומה לשון מייקלס בwwe.
 
למעלה