אוהבת sims
New member
המשפחה שאני בניתי!
הי... רציתי לספר לכם על משפחה שאני מאוד מאוד אוהבת,המשפחה התחילה מזוג אחד,צעיר,אוהב,לאמא קראו מיטל ולאבא אורן,ישר כשהם הגיעו לדירה האבא החליט למצוא עבודה והוא מצא עבודה של 350 דולר. בזמן שהאבא חיפש עבודה האמא למדה בישול,כששניהם סימו הם נכנסו למיטה וניסו לעשות תינוק,ונחשו מה?!הוא הצליחו
!!!!! אחרי זה נולד להם בנם הבכור,אלון. הם גידלו אותו בשקט ובשלווה ובוא זמנית האבא התקדם מאוד בעבודה והאמא-בבישול. בניתים,עברו ימים,אלון גדל והפך לילד מתוק עם שער שחור ועינים כחולות. זהו להפעם,אני לא יודעת אם זה מענין אז תכתבו תגובות 
הי... רציתי לספר לכם על משפחה שאני מאוד מאוד אוהבת,המשפחה התחילה מזוג אחד,צעיר,אוהב,לאמא קראו מיטל ולאבא אורן,ישר כשהם הגיעו לדירה האבא החליט למצוא עבודה והוא מצא עבודה של 350 דולר. בזמן שהאבא חיפש עבודה האמא למדה בישול,כששניהם סימו הם נכנסו למיטה וניסו לעשות תינוק,ונחשו מה?!הוא הצליחו