המשפחה שאני בניתי!

המשפחה שאני בניתי!

הי... רציתי לספר לכם על משפחה שאני מאוד מאוד אוהבת,המשפחה התחילה מזוג אחד,צעיר,אוהב,לאמא קראו מיטל ולאבא אורן,ישר כשהם הגיעו לדירה האבא החליט למצוא עבודה והוא מצא עבודה של 350 דולר. בזמן שהאבא חיפש עבודה האמא למדה בישול,כששניהם סימו הם נכנסו למיטה וניסו לעשות תינוק,ונחשו מה?!הוא הצליחו
!!!!! אחרי זה נולד להם בנם הבכור,אלון. הם גידלו אותו בשקט ובשלווה ובוא זמנית האבא התקדם מאוד בעבודה והאמא-בבישול. בניתים,עברו ימים,אלון גדל והפך לילד מתוק עם שער שחור ועינים כחולות. זהו להפעם,אני לא יודעת אם זה מענין אז תכתבו תגובות :)
 
האמת-היא... כן../images/Emo70.gif שימי תמונות, זה

יעשה את המשפחה יותר עשירה
(לא עשירה בכסף
עשירה באיכות, בחים, בזוגיות וכו'. מבינה
) אבל לפי דעתי יש לך משפחה מדהימה
רק שאת צריכה לנסות שיהיה בה יותר עניין, כי בדרך-כלל כל אחד עושה "משפחה שהתחילה מזוג אחד, צעיר, אוהב ולאמא קראו_____" וכו'. אבל במשפחה עצמה.... משפחה יפה
 
תודה לכולם,אבל..

איך אני מעתיקה תמונות מהמשחק? תענו לי בבקשה כי גם אני חושבת שיהיה יותר יפה עם תמונות.
 
הבנתי...

אבל איך אני מעתיקה תמונות? סתם לוחצת על סי ואז מדביקה בתיקיה ומעלה? וסורי על השאלות המעצבנות שלי. ואת נורא חמודה!
 
למעלה