המשך:סולמות וחבלים- פרק 2

רועי מ12

New member
- החלטתי, אני משאיר את היפה עם זרועות קשורות מאחורי הגב. אולי זה קצת אכזרי, איך היא יכולה להסתדר ככה כשהיא קשורה, לשתות אם היא צריכה, שירותים, וכד'... אבל לא נורא. סה"כ נראה שהיא די אוהבת להיות במצב כזה. אני גם לא אתן לה להישאר כך הרבה זמן, אני אבוא בין לבין לבקר אותה. מקסימום, היא תשתין לפני שתספיק להגיע לשירותים ולהוריד את התחתונים הפיצקים שלה, זה יהיה עוד סיבה להוריד לה אותם אחרי זה. חחחח. ..

אני מתחיל את העבודה שלי על הגג, מזדרז, אבל גם לא מתכנן שום עבודה אחרת היום. בא לי להנות עם היפה הזו.



- שיט! הוא השאיר אותי ככה, ידיים קשורות. כמה זמן זה יהיה! איך אני אעשה משהו עם ידיים אזוקות?! האמת שהמחשבה הזו חולפת די מהר. כרגע יש לי צורך דחוף. לא, זה לא פיפי. אני פשוט מרגישה מיוחמת וצריכה להביא לעצמי עונג. גם בגלל שאני לא יודעת במה למלא את הזמן שלי במצב הזה שאני צריכה לחכות, וגם בגלל שכל הנגיעות שלו גירו אותי אבל השאיר אותי באמצע הדרך... בא לי עוד. יווו איך אני מתביישת לחשוב לאיזה מצב של חרמנות הגעתי..



- בנות כאלה , צריך לדעת להביא אותן לגרוי כזה. אני מרגיש, שתחת המבט הביישני שלה, יש המון חרמנות.

אבל כרגע צריך לסיים את העבודה. תיקון קטן של דוד שמש. וחוזר למטה עוד כמה דקות.



- אני מנסה עכשיו למצוא איך לספק את עצמי. לגמרי לא קל, עם ידיים אזוקות, שלא לדבר על ללטף את עצמי, להוריד את החוטיני הספוג הזה בכלל אין לי אפשרות, בקושי אפשר למשוך אותו קצת מאחורי הישבנים שלי, אם אצליח אז הוא יראה אותי עם חוטיני חצי בחוץ. ובכלל עם השדיים בחוץ, מעל החזייה. מן הסתם מחזה מצחיק.

גם ללכת עם ידיים קשורות זה לא פשוט לי. צריך יותר יציבות. אם אני נופלת, איך אני אקום אח"כ. אני הולכת לאט. אני מחפשת ללא הועיל מקום בו אוכל ללטף את השדיים שלי- לא פשוט כשאי אפשר לעשות את זה עם הידיים.

וגם איך אוכל ללטף לי למטה. באמבטיה, יש כמה מגבות תלויות. מקווה למצוא קצת רוך. כלום, הכל יבש כזה, זה לא עושה לי את האפקט המצופה. אני מנסה למצוא מקום בו אוכל להתחכך. בסוף אני מוצאת רק את המיטה שלי. אני מנסה לשכב כך שהמפשעה שלי מעל המקום בו יש בליטה של הפוך שלי... ומשפשפת. לא מספיק חזק. אני מסיטה את האגן שלי כך שהמפשעה נמצאת על צד המיטה ואוכל לקבל שפשוף חזק יותר. מנסה למצוא מקום רך ונעים לשדיים שלי. תוך כדי לא מפסיקה לחשוב על איך יהיה כשהוא ימצא אותי בתנוחה הזו. אבל אני לא יכולה לשלוט על עצמי

הנשימה שלי יותר חזקה, אני מתנשפת. מנסה להגיע לעונג גם מתמשך וגם משחרר
.



- "אני רואה שיש לי כאן שובבה לא קטנה"



- אני בשוק, לא שמעתי אותו. אני רוצה לקבור את עצמי מתחת לאדמה.



- " את לא יכולה לחכות לרגע אחד.... בואי נראה". אני נהנה מהמצב הזה, ומצליף קלות כבר עכשיו על התחת העגול שלה לפני שאני מוריד את החוטיני שלה. " אני חושב שיהיה לך יותר קל ככה. ווואווו כמה רטיבות. נראה שזה כבר נדבק לך בפתח שלך. הנה, בלי החוטיני, לפחות זה לא יפריע לך, כמו החבלים שלא מאפשרים לתת לעצמך עונג עם הידיים." אני מפשק את הרגליים, ומרגיש בביישנות הקטנה שלה שמנסה לקרב חזרה את הירכיים שלה, אבל לא בצורה החלטית- סוף סוף היא נהנית מזה, והיא רוצה שאעזור לה. הפתח נודף מרטיבות. אצבעותי יכולות ללטייל על גופה בכל מקום. מטייל על השפתיים, מתחיל להכניס את קצה האצבע שלי בין השפתיים הנפוחות. קצה האצבע שלי מבצע חיפוש מעמיק כדי להגיע לדגדגן שלה, מפשק את שפתיה כדי לתת לדגדגן שלה מרחב גדול יותר.

אני משחק איתה. מתחיל לצבוט קלות, ואז ללטף שוב, לצבוט וללטף. השילוב הזה מצליח. האנחות שלה יוצאות מהפה שלה בקול חרישי, שכבר מתעצם. אבל בא לי לשחק עוד יותר.

אני מוציא את היד שלי ודוחף אותה מהצד כדי לסובב אותה. אולי המשקל שלה, אולי התנגדות שלה בגלל ביישנות. היא אולי לא רוצה אבל אני רוצה לראות אותה בפניי כשאני מייסר ומענג אותה.

"תירגעי ותקשיבי לי. אני מנהל עכשיו. תסתובבי." היא מצייתת, ועוזרת לי לסובב אותה אבל כשהיא על הגב בצורה לא נוחה (עדיין ידיים קשורות מאחורי הגב), היא מסובבת את הראש כדי לא לראות אותי, ומשפילה מבט.

"אני יודע שאת אוהבת את זה. חיכית רק לזה... נכון?" את לא עונה. "נכון?" אני מדגיש בקול חזק יותר



- "נכון"

- "נכון מי?"

- " נכון אדוני".

-" יופי, את לומדת מהר. אני חושב שיש לך כל כך הרבה חרמנות שלא יוצאת.... בואי נראה מה את יודעת לעשות." אני מוציא את האצבעות שלי מהפתח שלך למטה, מנגב אותם קצת, ומקרב אותם לפה שלך. את עושה כאילו לא מבינה. מסתכלת עם מבט מופתע כזה. "זה לא מסובך.. תפתחי את הפה שלך. אראה מה את יודעת לעשות. נו?!" את נכנעת , פותחת את הפה ומתחילה לתת לפולש להיכנס בתוך. "יותר טוב, תלקקי ! כמו סוכריה." אני צובט פטמה אחת כדי לזרז אותך יותר. "יופי! לומדת אבל צריכה לפעמים עזרה קטנה..." אני מכניס 2 אצבעות עכשיו. "מחזה יפה, אפשר לדמיין מה תעשי עם משהו אמיתי". אני כבר רואה את המבט הנבוך שלה.

אני מוציא את האצבעות, אבל משאיר את היד השניה על השדיים... גם הם צריכים טיפול רציני...

2 אצבעות רטובות מהרוק שלה פוגשות חזרה למטה את הפתח החם ולוהט. הם נכנסות יותר בקלות. אחרי כמה ליטופים וחדירות עדינות, אני מחליט להעלות את הרף, לכבוש אזורים חדשים. אני מסובב אותה שוב על הבטן.

כאשר יד אחת מאפשרת לי לפשק את הישבנים, יד שניה, עם האצבעות הרטובות פוגשת שוב את הפתח החם. אני מחליט להפתיע אותה עוד. אני ממקם את עצמי מעליה.



-הפתעה. מה זה הרטיבות הזאת מאחורה? לא! הוא עשה את זה. הוא לוחש באזני: " גם שם צריך לאפשר מעבר ... ". כן הוא ירק לי בפי הטבעת, והאצבע שלו מתחילה לכבוש את המקום. ושוב לוחש לי: " ששששש שששש תירגעי, אם את לא רגועה, זה יכאב. זהו! להירגע... ותלחצי כאילו את מחרבנת. זה יקל עליך ויאפשר לי להיכנס עוד יותר"



- החור הקטן מאחורה ממש חם ומכווץ. נראה שזה הפתיע אותה. היא לא חשבה שאגיע לשם. אבל האנחות שלה מגלות לי שהיא אוהבת את זה.

"את נערה די שובבה... מה עושים לנערה שובבה כמוך?"

אני אומר ותוך כדי משחרר את הידיים שלה מהחבלים לתת לה קצת מרחב.

שקט. ביישנות אולי, או מבוכה שהיא לא רוצה לענות.

"אני שואל מה עושים לנערה שובבה? את יודעת ...?"

"אני לא יודעת.. אדוני"

"תחשבי עוד"

ומפיל את היד שלי על הישבנים אחרי ששחררתי את הידיים שלה. אין התנגדות ממנה כרגע. היא נכנסה למשחק.

"באמת לא מבינה?" אני צובט את תחתית הישבן שלה

"איייי"

"מה מגיע לך?"

"עונש" אני שומע בקול חרישי

"יותר בקול"

"עונש"

"הנה איך את מבינה היטב. כמה דקות שתוכלי לנוח ולשחרר את הידיים שלך. בינתיים את תוכלי להוריד את החולצה ואת החזיה שלך כדי לקבל עונש כנדרש.
 
למעלה