המשך בקשת העזרה לעיצוב חדר

המשך בקשת העזרה לעיצוב חדר

אוטנטי לאחי שנאלץ לבטל טיול חלומותיו. למזרח מי שזוכר אנחנו רוצים לעצב את חדרו כהפתעה בסגנון הודי אוטנטי בזמן שיעבור ניתוח ויהיה שבוע בבית חולים כדי שישתחרר תיהיה לו הפתעה חדר חלומותיו. בנתים יש לנו צבע לקירות , כריות הודיות שאמא תפרה , ציור על קונוס שחברה שלו מציירת , וילון אורגנזה שקנינו , שטיח חדש , אבא יצבע את המיטה שלו בחום כהה ונתלה נול מעל , קנינו פוף חדש ואהיל וגם מתקן לדיסקים בצורת ג'ירפה והכל מחביאים בנתים שלא ירגיש בכלום . אנו מבקשים אולי יש רעיונות מה נוכל לעשות לבד ולא לקנות כמו עבודות דקופאז , חריזה , פימו , ובד אולי יש לכם תמונות או קישורים לרעיונות או גם לתמונות הודיות נשמח מאוד בעוד יומים הוא עוזב לבית חולים ונוכל להתחיל במשימה נודה במיוחד לתמונות של רעיונות תודה מכולנו למי שיעזור אמא אבא והאחיות של ארז.
 

t o b i

New member
הממ... בעצם כל דבר שיש

בגלריות אפשר להפוך לסגנון אחר מאגר הפריטים הוא עצום וגם הטכניקות- רק צריך להחליף סולם צבעים ואת האלמנטים- ציור או תמונה של פרח יהפוך לחיה למשל. תחשבי מה רלוונטי- מה שימושי לחדר הספציפי הזה וחפשי את האלמנטים, הגימורים יהיו השונים- דוגמאות למשל.. פח זבל אולי ( אז צורה וטכניקה אפשר להשתמש עם כל פח מהגלריה, רק לצבוע בחום וקרם ואדום..ולהדביק פילים ממפית פילים בדקופאז') וילונות? (מציצים בוילון של מישהי, רואים איך תפרו את הווים למעלה, קונים בד בצבע המתאים ומציירים/מדביקים עליו אלמנטים מזרחיים...) והרשימה רק גדלה...... לכי גם אולי על שעון, אולי מדף מעיסת נייר, מה עוד יש בחדרים
מה עם פסלון של פיל מעיסת נייר
סט של תמונות...
 
תודה רבה לך באמת על פח עוד לא חשבנו

ונוכל לקשט עם פילים הבעיה היא שאין לי שום נסיון בעיסת ניר ועקב הגבלת הזמן אני לא רוצה לעשות נסיונות עכשיו מהפחד להיכשל אני יותר מתמצאת בדקופאז מפיות וכאלה ובאמת גם שעון זה רעיון מצוין אולי נעשה תואם לפח. איפה יש גלריות לא ממש הבנתי . אחותי מבינה יותר בפיסול חמר וחריזה ופימו אנחנו מאוד רוצים לקשט הרבה את הקירות שכרגע ריקים ויהיה רק ציור אחד שחברה שלו מציירת. אני מאוד רוצה לעשות מוביל אבל איך עושים שיהיה בסגנון הודי ? ממש רעיונות אין לי. יש בפורום תמונות הודיות ? בגוגל לא מצאתי הרבה ? ושוב פעם תודה רבה לך .
 

t o b i

New member
למעלה יש פס כחול- שם הקישור

לגלריות למובייל אפשר לקנות צורות מקלקר בחנויות יצירה ולצבוע
 
הכנסי ל"הודו" בתמונות בגוגל. תראי

מה מצאתי בדפדוף מהיר. אולי תוכלי לשאוב משם רעיונות ותמונות לעיצוב.
 

Jastar

New member
עוד הצעה

את יכולה להדביק פוסטר על קנווס או לחוליפין תמונה מודפסת על קנווס ולתחום אותה בצדדים עם משחת עיצוב ולקשט בטוליפים או בכל עולה על רוחך. דוגמא לתמונות הודיות פה
 
תודה גם רעיון יפה אבל אם אני אדביק

פוסטר על קונוס זה לא יתקמט או יהיה עם בועות ? ומישהו יודע מה עוד אפשר לתלות על הקירות או אפילו על התקרה בסגנון הודי ?
 

נגה אר

New member
אולי לתלות על הקיר בד גדול עם

קישוטים הודיים- פילים וצורות אותנטיות. אם אני לא טועה אפשר למצוא בדים שכאלה בכל מקום שמוכר דברים מהמזרח, יש מקום כזה גם בדיזינגוף סנטר, באחד המעברים, תקנו אותי אם אני טועה. הוא גדול, דק ותופס הרבה מקום ובהחלט מכניס לאוירה. ואם יש בו גם מראות קטנות אז עוד יותר מתאים.
 

yeara rebo

New member
אני יכולה לעזור רק בתמונות הודיוות

http://www.hindugallery.com בהצלחה:)
 
למעלה