המשטרה חושפת: למה מתקשרים למוקד 100

שלום30

New member
המשטרה חושפת: למה מתקשרים למוקד 100

מיליוני פניות התקבלו בשנה האחרונה במוקד הטלפוני של משטרת ישראל. רוב הפונים מדווחים באופן מפתיע דווקא על עבירות תנועה של אחרים. כתבתו של אבי אשכנזי. קרוב ל-8.5 מיליון פניות טלפוניות התקבלו במהלך השנה האחרונה במוקד 100 של משטרת ישראל, רובן לא עסקו בפריצות לבתים או במקרי שוד, אלא דווקא בעבירות תנועה שמבצעים נהגים אחרים בכביש. על פי הנתונים שהציגו במשטרה, 23 אחוז מהאזרחים שפנו בשנה החולפת למוקד דיווחו על מטרדי רעש והפרות סדר. 22 אחוז מהפניות עסקו בבני אדם שעוררו חשד, חפצים חשודים או כלי רכב חשודים, ו-15 אחוז מהפונים למוקד דיווחו על סכסוכים שונים בהם סכסוכי שכנים, סכסוכים עסקיים וסכסוכים בין בני זוג. "קלאסי" בתחתית מהנתונים עולה כי דווקא אירועי הפשיעה ה"קלאסיים" נותרו בתחתית הרשימה. שישה אחוז מהפונים דיווחו על פריצות לדירות או לבתי עסק ורק ארבעה אחוזים התלוננו על גניבה של כלי רכב או פריצה למכוניות. במשטרה בדקו גם נתונים הקשורים לאזרחים שהגיעו לתחנת המשטרה כדי להתלונן על אירועי פשע או למסור מידע כלשהו לשוטרים..... צל"ש לראשל"צ....
 

שלום30

New member
סיירת משא"ז נוער סודית במאבק נגד האלכוהול

משטרת ישראל גייסה קבוצת סוכנים סמויים מפתיעה: בני 15 שקונים אלכוהול בחנויות, פיצוציות ומועדונים וע"י כך מפלילים את בעלי המקום. כתבתו של אבי אשכנזי NRG "מדובר במתנדבים של המשמר האזרחי שקיבלו את הסכמת הוריהם. הם יוצאים לשטח בפיקוח של בלשי משטרה שמתצפתים עליהם", לא מעט בני נוער חולמים להיות גיבורים - בדומה לגיבורי חסמב"ה המיתולגית. בחודשים האחרונים השתלבו כמה נערים במשטרה והחלו לפעול בתור סוכנים סמויים - ובכך הגשימו חלום. היחידה הסודית, אשר מורכבת כולה מבני נוער בגילאי 17-15 מסייעת למשטרה נגד תופעת מכירת האלכוהול לקטינים. בסוף השבוע האחרון הפעילה משטרת מחוז המרכז מספר נערים אשר רכשו בעשרה מקומות משקאות חריפים. "אנחנו לא רוצים לדבר על הנושא הזה יותר מדי אבל כל הנערים שמופעלים עברו הכשרה וראש אגף החקירות במשטרה, ניצב יואב סגלוביץ', מאשר את הפעלתם", אמר אמש (א') קצין בכיר. בעבר הביעו במועצה לשלום הילד זעם רב על ההחלטה של משטרת תל אביב להפעיל נערים כסוכנים סמויים לאיסוף מודיעין.
 

שלום30

New member
משטרת מחוז דרום: ירידה של 32 אחוז ברמת הפשיעה

שמעון איפרגן, 15:17, 08/03/11 משטרת המחוז הדרומי רשמה בשנת 2010 ירידה של 32 אחוז ברמת הפשיעה. כך, פוענחו 21 תיקי רצח מתוך 23. כמו כן, 44 אחוזים מכלל התיקים שנחקרו, פוענחו. בפשיעת בני הנוער נרשמה ירידה של 37 אחוזים. עוד עולה, כי בשנה אשתקד החרימה משטרת המחוז הדרומי 13 מיליון שקלים השייכים לארגוני פשיעה.
 

שלום30

New member
המשטרה פתחה במבצע לגיוס דתיים-לאומיים

המשטרה הודיעה על מבצע לגיוס תלמידי מכינות מהציבור הדתי-לאומי. מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דודי כהן, הצביע על חשיבות המבצע להבאת כוח אדם איכותי, אך לא פחות - לסייע בקירוב צעירים מהציבור הדתי-לאומי למשטרה לאחר אירועי ההתנתקות, עמונה וחוות גלעד. (יאיר אלטמן)
 

שלום30

New member
שוטר סיור נעצר בחשד שתקף אסירים אזוקים

שוטר סיור ממחוז תל אביב המשרת במרחב יפתח נעצר אתמול (שלישי) בחשד לשימוש בכוח בלתי סביר ותקיפות של עצורים. בחודשים האחרונים התקבלו במחלקה לחקירות שוטרים תלונות נגד השוטר בן ה-27, לפיהן נהג להשתמש באקדח "הטייזר" (אקדח חשמל) כנגד עצורים שהיו אזוקים בידיהם. במחלקה קיבלו מספר תלונות שתיארו מקרים דומים ובעקבותיהן פתחו בחקירה, במהלכה נחקרו שוטרים נוספים ממרחב יפתח. אתמול הוחלט לעצור את השוטר. מאת יניב קובוביץ
 

שלום30

New member
ניצב דנינו: לשפר את שכר השוטרים

אסף פוזיילוב | 08.03.11 - 16:51 המפכ"ל המיועד: נדרשת התייעלות ארגונית מקיפה במשטרה מפכ"ל המשטרה המיועד, ניצב יוחנן דנינו, אומר כי נדרשת התייעלות ארגונית מקיפה במשטרה, וכי בחודש האחרון הוא שוקד עם השר לבטחון הפנים אהרונוביץ' על עיצוב המדיניות שעל-פיה יפקד על הארגון. ניצב דנינו, מפקד מחוז הדרום, אמר כי יש לשפר את שכר השוטרים ולחזק את המשטרה בפריפריה. ניצב דנינו דיבר בטקס פרידה מהמחוז הדרומי. ראש עיריית רהט, פאיז אבו סיהיבאן, אמר בטקס כי דין רהט צריך להיות כדין תל-אביב גם בכל הקשור לאכיפת החוק ושיעור הפשיעה.
 

קרבינוש

New member
קודם שישפר את התנהגות השוטרים לאזרחים

המון מעשי כוחניות ואלימות כנגד אזרחים ורוב הפעמים לא בצדק
 

קרבינוש

New member
והנה דוגמה טריה להתנהגות וזלזול באזרח

השוטרים פשטו על הדירה הלא נכונה ועזבו בלי להתנצל אשדוד: שמונה שוטרים נכנסו לתוך דירה בעיר, ערכו בה חיפוש ולאחר שהבינו כי טעו בכתובת עזבו מבלי להתנצל. בעל הדירה, הסובל מ-100 אחוזי נכות: הכי קל לדרוך על חלשים http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/230/560.html?hp=54&cat=873&loc=144 כשהשוטרים נכנסו לבית הם הודיעו למ', שמעולם לא היה נשוי כי הם מחפשים את אשתו. וביקשו לדעת היכן היא. מ', הסביר להם שמדובר בטעות, אך השוטרים המשיכו בחיפושים שלהם והגיבו בזלזול לבקשה שלו שיעזבו את המקום ושלא יחזרו ללא צו חיפוש. רק לאחר שעה ארוכה, הבינו השוטרים כי הם אכן טעו בכתובת. הם יצאו מהבית, בלי להתנצל, והותירו את מ' מבוהל לבדו. כאשר ביקש מ' לקבל את שמותיהם של השוטרים שהשתתפו במבצע החיפושים בדירתו, לטענתו הם לא הסכימו לשתף פעולה.
 
למעלה