המשחק xonics

p i o n e e r

New member
המשחק xonics

זוכרים את המשחק סוגר שטחים? אני צריך עזרה במציאת אלגוריתם על מנת לממש את המחשק? כיצד אני יכול להגדיר את מבנה הנתונים וכיצד האלגוריתם יפעל? למשל כשסוגרים שטח איך אני מזהה את השטח שנסגר? על כל האופציות השונות? (גם למשל כשהאוייב נמצא בשטח הקטן אז נסגר השטח הגדול ותמיד השטח הקטן נסגר לפני הגדול) תודה
 

p i o n e e r

New member
לא מובן

היכן האלגוריתם עצמו של הסוגר שטחים (אני מעוניין שמישהו יתן לי רעיון לאלגוריתם של סגירת השטח)
 

Reilak

New member
אז ככה

קודם כל אין אלגוריתם אחד שיפתור את הבעיה, זה מורכב מכל מיני "אלגוריתמים" קטנים. הדרך הנאיבית ביותר היא באמת כמו שהוצע בלינק, לייצג את הלוח ע"י מערך דו מימדי שישמור את התקדמות השחקן על הלוח (שטחים שנסגרו ושטחים שלא). לזה אתה יכול לקרוא מבנה הנתונים שלך. אני לא יודע את חוקי המשחק, אבל אחרי שהשחקן סיים לזוז יש לך את כל הנתונים לחשב את גודל שני השטחים שנוצרו בעקבות תזוזת השחקן, אם זה מה שמעניין אותך.
 
למעלה