Alien bre3d
New member
המשחק Jedi Academy
חבר'ה, השגתי את המשחק החדש Jedi Academy... אני חייב להגיד לכם, המשחק פשוט מדהים. כל האפשרויות הכל-כך כיפיות במשחק. אין אין זה פשוט פצצה! יש המון תרגילים ושלושה סוגי חרבות - חרב אחת, שני חרבות, או מוט (כמו לדארת' מאול מהסרט הראשון בסאגא). והעלילה הרבה יותר כיפית, כמו גם המשחקיות. המשחק שונה מהמשחקים הקודמים בסדרת Jedi Knight. כאן ניתן להתקדם ע"פ בחירה מתוך מספר משימות אשר הוטלו על אקדמיית הג'די תחת פיקודו של לוק. בכל מקרה, המשחק מומלץ. חכו לביקורת המלאה בגיימר אשר, סביר להניח, תגיע בקרוב:
חבר'ה, השגתי את המשחק החדש Jedi Academy... אני חייב להגיד לכם, המשחק פשוט מדהים. כל האפשרויות הכל-כך כיפיות במשחק. אין אין זה פשוט פצצה! יש המון תרגילים ושלושה סוגי חרבות - חרב אחת, שני חרבות, או מוט (כמו לדארת' מאול מהסרט הראשון בסאגא). והעלילה הרבה יותר כיפית, כמו גם המשחקיות. המשחק שונה מהמשחקים הקודמים בסדרת Jedi Knight. כאן ניתן להתקדם ע"פ בחירה מתוך מספר משימות אשר הוטלו על אקדמיית הג'די תחת פיקודו של לוק. בכל מקרה, המשחק מומלץ. חכו לביקורת המלאה בגיימר אשר, סביר להניח, תגיע בקרוב: