המשחק Jedi Academy

Alien bre3d

New member
המשחק Jedi Academy

חבר'ה, השגתי את המשחק החדש Jedi Academy... אני חייב להגיד לכם, המשחק פשוט מדהים. כל האפשרויות הכל-כך כיפיות במשחק. אין אין זה פשוט פצצה! יש המון תרגילים ושלושה סוגי חרבות - חרב אחת, שני חרבות, או מוט (כמו לדארת' מאול מהסרט הראשון בסאגא). והעלילה הרבה יותר כיפית, כמו גם המשחקיות. המשחק שונה מהמשחקים הקודמים בסדרת Jedi Knight. כאן ניתן להתקדם ע"פ בחירה מתוך מספר משימות אשר הוטלו על אקדמיית הג'די תחת פיקודו של לוק. בכל מקרה, המשחק מומלץ. חכו לביקורת המלאה בגיימר אשר, סביר להניח, תגיע בקרוב:
 

Padme Amidala

New member
היו לנו דיונים על המשחק הזה ../images/Emo13.gif

ואני כבר ציינתי שאני לא מבינה כלום בכל מה שנוגע למשחקי מחשב... בכל מקרה תתחדש, וברוך הבא לפורום!
 
בא לי לעשות ניסוי קטן....

רק תגיד להודעה הזאת, ואז אני אדע אם הניסוי הצליח או לא.
 

Alien bre3d

New member
תודה!

תודה בובה! D: והניסוי שלך הצליח אני חושב... הנה, אני מגיב. קיבינימיני D: דרך אגב, אפקט החרבות במשחק פשוט פצץ אני אצלם לכם איזה סרטון זה יביא לכם את ה-שיזניט!!
 

Padme Amidala

New member
בקשר לסרטון...

אני מבקשת לא לצלם ולפרסם פה, כי זאת עבירה על זכויות יוצרים...
 
למעלה