המשחק שלי

adiash

New member
המשחק שלי

ראיתי שאין פה הרבה עבודות של משתמשים,אז הנה שלי : http://www.evious.com משחק מובייל לסדרה 60 של נוקיה, נכתב ב-C++ על מערכת הפעלה סימביאן. כנסו ל-projects->media, יש שם סקרינשוטים ושני סרטוני וידאו. אל תתעצלו, תורידו את הארוך מבין השניים
תגובות/שאלות יתקבלו בברכה
 

ilankt

New member
נראה מעולה!

ראיתי את זה כבר ב GameDev, אפילו עזרת לי פעם
זה גורם לי לרצות להחליף פלאפון
מצאתם כבר משווק? אם כן, בכמה תמכרו "עותק"?
 

adiash

New member
סאונד ומוזיקה

יש כרגע מוזיקה לתפריט ולסיום המשחק (די טובה לדעתי). הקטע שיותר לוקה בחסר הוא ה-SFX במשחק עצמו, יש כמה טובים, אבל ה-SFX של הקשת ושל הפגיעה צריכים שיפור.
 

adiash

New member
שיווק

התחלנו לחפש מפיץ/משווק לפני כמה ימים, ויש כמה תשובות/כיוונים חיוביים, אבל אין עדיין משהו קונקרטי. התמחור עוד לא סופי, זה משהו שייקבע בהתיעצות עם המפיץ, בכל מקרה אתה תקבל עותק חינם
 

alophind

New member
כמה זמן לקח הפיתוח וכמה אנשים עבדו

עליו ?! נראה ממש טוב !!!
 

adiash

New member
תשובה לזמן פיתוח + צוות

1 (אני) דיזיין + תכנות + ניהול פרוייקט. 1 גרפיקאי - חצי משרה ואת הסאונד + מוזיקה מגוף חיצוני. זמן פיתוח - שבעה חודשים. ותודה על התגובה
אבל אני חייב להדגיש שזה לא מומלץ לבעלי לב חלש, מדובר פה בהמוווווווון עבודה, חלקה שחורה ביותר, באיזור ה-300 שעות בחודש.
 
למעלה