ראיתי שאין פה הרבה עבודות של משתמשים,אז הנה שלי : http://www.evious.com משחק מובייל לסדרה 60 של נוקיה, נכתב ב-C++ על מערכת הפעלה סימביאן. כנסו ל-projects->media, יש שם סקרינשוטים ושני סרטוני וידאו. אל תתעצלו, תורידו את הארוך מבין השניים
יש כרגע מוזיקה לתפריט ולסיום המשחק (די טובה לדעתי). הקטע שיותר לוקה בחסר הוא ה-SFX במשחק עצמו, יש כמה טובים, אבל ה-SFX של הקשת ושל הפגיעה צריכים שיפור.
התחלנו לחפש מפיץ/משווק לפני כמה ימים, ויש כמה תשובות/כיוונים חיוביים, אבל אין עדיין משהו קונקרטי. התמחור עוד לא סופי, זה משהו שייקבע בהתיעצות עם המפיץ, בכל מקרה אתה תקבל עותק חינם