המשדרים החדשים של קול ישראל בבעל חצור

zvir1

New member
המשדרים החדשים של קול ישראל בבעל חצור

כידוע לפני כחודש הותקנו 4 משדרים בבעל חצור. הם מיועדים לתת כיסוי טוב לירושלים , יו"ש והבקעה. מדובר על רשתות א ב ג ד . המשדרים (לפי עדות דוד גומבוש מקול ישראל ) הם בעלי הספק של 5 KW (לא ERP). אני בקושי מצליח לקלוט אותם באזור המרכז. זאת למרות המיקום הטופוגרפי המעולה (גובה 1000 מטר, ההר הגבוע בשומרון) מדוע הם נקלטים גרוע באזור המרכז? האם האנטנטת מכוונות רק לירושלים והבקעה? איך הם נקלטים בבקעה ובירושלים? איזה אנטנות הותקנו שם? ושוב, אם לרדיוס היתה אפשרות להשתמש בבעל חצור, אני בטוח שהשידור שלהם היה ברדיוס של 300 ק"מ עם 5KW (-:.
 

zvir1

New member
התדרים של קול ישראל מבעל חצור

שלושה משדרים חדשים : 90.5 מציג GIMEL A 95.2 מציג BET A 105.2 מציג ALEFMOR A (שילוב של א' עם מורשת) יש גם רשת DALET A (בית השידור הישראלי-ערבית )לא יודע את התדר.
 
למיטב ידיעתי, גם אחד ממשדרי רדיו ישראל (יו"ש)

פועל משם חושב שהסיבה העיקרית לכך שהקליטה באיזור המרכז אינה חזקה היא, שבכל זאת יש מיסוכים בין ההר ושפלת החוף. אף לא אחד מהמשדרים הפועלים משם לא נקלט היטב. אבל באופן יחסי, המשדר שנקלט הכי יפה באיזור המרכז הוא 90.5 (המשדר של רשת ג) איכויות השידור מבחינת סאונד גם טובות. ובקשר לרמיזתך על ה"הספק הנמוך" שרדיוס מתהדרת בו, כבר כתבתי כאן פעם שלדעתי, העובדים בפארק אפק בראש העין שעובדים בבניינים הסמוכים לתחנה, ובמיוחד בקומות הגבוהות, שווה שיביאו חברה למדידת עוצמות הקרינה מכל התרנים הפועלים משם.
 
למעלה