המשאבים העומדים בפני הילד המחונן
המשאבים העומדים בפני הילד המחונן
שלום אני אם ל4, בני בכורי בן ה-13.5 אובחן לראשונה בכיתה א' כלקוי למידה. אפשר לדלג (((בסוף כיתה ב' מצאנו מורה שעבדה עימו בחופש הגדול ובכיתה ג' עם הפסקות משום שהיה קשה להביא אותו לשיעורים, למרות שתמיד כאשר הגענו הוא היה שמח לפגוש את המורה ותמיד אמר שהיה כייף. בכיתה ד' עשינו הפסקה. אך אבחנתי אותו שוב על פי שיטת אלבאום, בכיתה ה' הוא קיבל עזרה על פי שיטת אלבאום, חשוב לציין שתמיד עשה בעיות בהתמדה, בכל פעם תירוץ אחר אבל אחרי שלושה חודשים היה שקט והו הגיע בזמן ולא עשה בעיות, לאחר שנה וחצי של טיפול, נראה היה שהרבה דברים מסתדרים והפסקנו את הטיפול. חשוב לי לציין שבכיתה ה' הוא למד אנגלית עם מורה פרטית,(לא ללקויי למידה) והתקדם מעט מאוד אבל בחופש הגדול הוא גילה את האינטרנט והאנגלית שלו השתפרה ללא הכר .))))))) סוף דילוג במעבר לכיתה ז' אבחנו אותו שוב אך הפעם איבחון פסיכו דידקטי,והוא נמצא דיסלקט, דיסגראף ומחונן.המלצה לבדוק add. אני פונה אליכם בשאלה: כיצד אני יכולה לפתח את הצד המחונן שלו? מהם המשאבים העומדים בפני? בדרום (ליד באר שבע) חשוב לציין שהצדדידים המחוננים שלו פותחו עד סוף כיתה ו' על ידי מרצה מן האוניברסיטה בישוב שלנו (בדרום), ובני לא מוכן ללכת לחוגי מחוננים באוניברסיטה משום שאינו מוכן להיות לבד, ניסיתי למצוא הורים נוספים אך נענתי בשלילה. כיצד מגיעם לפתיחת כיתות המחוננים בבית ספר? תודה וחשוב יותר ברכות על פתיחת הפורום
המשאבים העומדים בפני הילד המחונן
שלום אני אם ל4, בני בכורי בן ה-13.5 אובחן לראשונה בכיתה א' כלקוי למידה. אפשר לדלג (((בסוף כיתה ב' מצאנו מורה שעבדה עימו בחופש הגדול ובכיתה ג' עם הפסקות משום שהיה קשה להביא אותו לשיעורים, למרות שתמיד כאשר הגענו הוא היה שמח לפגוש את המורה ותמיד אמר שהיה כייף. בכיתה ד' עשינו הפסקה. אך אבחנתי אותו שוב על פי שיטת אלבאום, בכיתה ה' הוא קיבל עזרה על פי שיטת אלבאום, חשוב לציין שתמיד עשה בעיות בהתמדה, בכל פעם תירוץ אחר אבל אחרי שלושה חודשים היה שקט והו הגיע בזמן ולא עשה בעיות, לאחר שנה וחצי של טיפול, נראה היה שהרבה דברים מסתדרים והפסקנו את הטיפול. חשוב לי לציין שבכיתה ה' הוא למד אנגלית עם מורה פרטית,(לא ללקויי למידה) והתקדם מעט מאוד אבל בחופש הגדול הוא גילה את האינטרנט והאנגלית שלו השתפרה ללא הכר .))))))) סוף דילוג במעבר לכיתה ז' אבחנו אותו שוב אך הפעם איבחון פסיכו דידקטי,והוא נמצא דיסלקט, דיסגראף ומחונן.המלצה לבדוק add. אני פונה אליכם בשאלה: כיצד אני יכולה לפתח את הצד המחונן שלו? מהם המשאבים העומדים בפני? בדרום (ליד באר שבע) חשוב לציין שהצדדידים המחוננים שלו פותחו עד סוף כיתה ו' על ידי מרצה מן האוניברסיטה בישוב שלנו (בדרום), ובני לא מוכן ללכת לחוגי מחוננים באוניברסיטה משום שאינו מוכן להיות לבד, ניסיתי למצוא הורים נוספים אך נענתי בשלילה. כיצד מגיעם לפתיחת כיתות המחוננים בבית ספר? תודה וחשוב יותר ברכות על פתיחת הפורום