המשאבים העומדים בפני הילד המחונן

  • פותח הנושא ל4m
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

ל4m

New member
המשאבים העומדים בפני הילד המחונן

המשאבים העומדים בפני הילד המחונן
שלום אני אם ל4, בני בכורי בן ה-13.5 אובחן לראשונה בכיתה א' כלקוי למידה. אפשר לדלג (((בסוף כיתה ב' מצאנו מורה שעבדה עימו בחופש הגדול ובכיתה ג' עם הפסקות משום שהיה קשה להביא אותו לשיעורים, למרות שתמיד כאשר הגענו הוא היה שמח לפגוש את המורה ותמיד אמר שהיה כייף. בכיתה ד' עשינו הפסקה. אך אבחנתי אותו שוב על פי שיטת אלבאום, בכיתה ה' הוא קיבל עזרה על פי שיטת אלבאום, חשוב לציין שתמיד עשה בעיות בהתמדה, בכל פעם תירוץ אחר אבל אחרי שלושה חודשים היה שקט והו הגיע בזמן ולא עשה בעיות, לאחר שנה וחצי של טיפול, נראה היה שהרבה דברים מסתדרים והפסקנו את הטיפול. חשוב לי לציין שבכיתה ה' הוא למד אנגלית עם מורה פרטית,(לא ללקויי למידה) והתקדם מעט מאוד אבל בחופש הגדול הוא גילה את האינטרנט והאנגלית שלו השתפרה ללא הכר .))))))) סוף דילוג במעבר לכיתה ז' אבחנו אותו שוב אך הפעם איבחון פסיכו דידקטי,והוא נמצא דיסלקט, דיסגראף ומחונן.המלצה לבדוק add. אני פונה אליכם בשאלה: כיצד אני יכולה לפתח את הצד המחונן שלו? מהם המשאבים העומדים בפני? בדרום (ליד באר שבע) חשוב לציין שהצדדידים המחוננים שלו פותחו עד סוף כיתה ו' על ידי מרצה מן האוניברסיטה בישוב שלנו (בדרום), ובני לא מוכן ללכת לחוגי מחוננים באוניברסיטה משום שאינו מוכן להיות לבד, ניסיתי למצוא הורים נוספים אך נענתי בשלילה. כיצד מגיעם לפתיחת כיתות המחוננים בבית ספר? תודה וחשוב יותר ברכות על פתיחת הפורום
 

femmie1

New member
מערב או מזרח מ ב-ש?

המשאבים העומדים בפני הילד המחונן
שלום אני אם ל4, בני בכורי בן ה-13.5 אובחן לראשונה בכיתה א' כלקוי למידה. אפשר לדלג (((בסוף כיתה ב' מצאנו מורה שעבדה עימו בחופש הגדול ובכיתה ג' עם הפסקות משום שהיה קשה להביא אותו לשיעורים, למרות שתמיד כאשר הגענו הוא היה שמח לפגוש את המורה ותמיד אמר שהיה כייף. בכיתה ד' עשינו הפסקה. אך אבחנתי אותו שוב על פי שיטת אלבאום, בכיתה ה' הוא קיבל עזרה על פי שיטת אלבאום, חשוב לציין שתמיד עשה בעיות בהתמדה, בכל פעם תירוץ אחר אבל אחרי שלושה חודשים היה שקט והו הגיע בזמן ולא עשה בעיות, לאחר שנה וחצי של טיפול, נראה היה שהרבה דברים מסתדרים והפסקנו את הטיפול. חשוב לי לציין שבכיתה ה' הוא למד אנגלית עם מורה פרטית,(לא ללקויי למידה) והתקדם מעט מאוד אבל בחופש הגדול הוא גילה את האינטרנט והאנגלית שלו השתפרה ללא הכר .))))))) סוף דילוג במעבר לכיתה ז' אבחנו אותו שוב אך הפעם איבחון פסיכו דידקטי,והוא נמצא דיסלקט, דיסגראף ומחונן.המלצה לבדוק add. אני פונה אליכם בשאלה: כיצד אני יכולה לפתח את הצד המחונן שלו? מהם המשאבים העומדים בפני? בדרום (ליד באר שבע) חשוב לציין שהצדדידים המחוננים שלו פותחו עד סוף כיתה ו' על ידי מרצה מן האוניברסיטה בישוב שלנו (בדרום), ובני לא מוכן ללכת לחוגי מחוננים באוניברסיטה משום שאינו מוכן להיות לבד, ניסיתי למצוא הורים נוספים אך נענתי בשלילה. כיצד מגיעם לפתיחת כיתות המחוננים בבית ספר? תודה וחשוב יותר ברכות על פתיחת הפורום
מערב או מזרח מ ב-ש?
שלום לך, ב מ-א שער הנגב (קרוב לשדרות) יש מסגרת למחוננים של יום בשבוע, לתלמידי כיתות ה-ט. כהורה של בן (מאוד מרוצה) המשתתף שם שנה שניה, אני ממליצה לך, אך אינני מכירה את מדיניות הדמוגרפית של התוכניות. מגיעים לשם ילדים מאיזור לכיש בצפון, מגן בדרום, זיקים וגוש כתיף במערב ונתיבות (או יותר?) במזרח. אם את רוצה מספרי טלפון או א-מייל, תשלחי לי מסר עם מספר טלפון שלך. לילה טוב ובהצלחה בחיפושים, פמי
 

ל4m

New member
צפון מזרח

מערב או מזרח מ ב-ש?
שלום לך, ב מ-א שער הנגב (קרוב לשדרות) יש מסגרת למחוננים של יום בשבוע, לתלמידי כיתות ה-ט. כהורה של בן (מאוד מרוצה) המשתתף שם שנה שניה, אני ממליצה לך, אך אינני מכירה את מדיניות הדמוגרפית של התוכניות. מגיעים לשם ילדים מאיזור לכיש בצפון, מגן בדרום, זיקים וגוש כתיף במערב ונתיבות (או יותר?) במזרח. אם את רוצה מספרי טלפון או א-מייל, תשלחי לי מסר עם מספר טלפון שלך. לילה טוב ובהצלחה בחיפושים, פמי
צפון מזרח
כיצד מתקבלים הילדים לשם? האם על-פי iq או על פי המבחן בכיתה ג'? מה עושים שם? מה היחודיות של כיתת מחוננים? מה קורה עם כיתות י'?
 
קיימת כיתת מחוננים בבי"ס בב"ש

המשאבים העומדים בפני הילד המחונן
שלום אני אם ל4, בני בכורי בן ה-13.5 אובחן לראשונה בכיתה א' כלקוי למידה. אפשר לדלג (((בסוף כיתה ב' מצאנו מורה שעבדה עימו בחופש הגדול ובכיתה ג' עם הפסקות משום שהיה קשה להביא אותו לשיעורים, למרות שתמיד כאשר הגענו הוא היה שמח לפגוש את המורה ותמיד אמר שהיה כייף. בכיתה ד' עשינו הפסקה. אך אבחנתי אותו שוב על פי שיטת אלבאום, בכיתה ה' הוא קיבל עזרה על פי שיטת אלבאום, חשוב לציין שתמיד עשה בעיות בהתמדה, בכל פעם תירוץ אחר אבל אחרי שלושה חודשים היה שקט והו הגיע בזמן ולא עשה בעיות, לאחר שנה וחצי של טיפול, נראה היה שהרבה דברים מסתדרים והפסקנו את הטיפול. חשוב לי לציין שבכיתה ה' הוא למד אנגלית עם מורה פרטית,(לא ללקויי למידה) והתקדם מעט מאוד אבל בחופש הגדול הוא גילה את האינטרנט והאנגלית שלו השתפרה ללא הכר .))))))) סוף דילוג במעבר לכיתה ז' אבחנו אותו שוב אך הפעם איבחון פסיכו דידקטי,והוא נמצא דיסלקט, דיסגראף ומחונן.המלצה לבדוק add. אני פונה אליכם בשאלה: כיצד אני יכולה לפתח את הצד המחונן שלו? מהם המשאבים העומדים בפני? בדרום (ליד באר שבע) חשוב לציין שהצדדידים המחוננים שלו פותחו עד סוף כיתה ו' על ידי מרצה מן האוניברסיטה בישוב שלנו (בדרום), ובני לא מוכן ללכת לחוגי מחוננים באוניברסיטה משום שאינו מוכן להיות לבד, ניסיתי למצוא הורים נוספים אך נענתי בשלילה. כיצד מגיעם לפתיחת כיתות המחוננים בבית ספר? תודה וחשוב יותר ברכות על פתיחת הפורום
קיימת כיתת מחוננים בבי"ס בב"ש
קודם כל, ברוכה הבאה לפורום, אני שמחה שקיבלת את הזמנתי
האם הוא לומד בב"ש? מהם התחומים בהם הוא מתעניים בעיקר? לא מוכן ללכת לבד=לא מוכן ללכת לחוג מבלי שיבואו איתו מראש ילדים אחרים שהוא מכיר? שמעי, פרט לכך שזה מאוד מגביל את האופציות הקיימות עבורו, חרדה חברתית היא דבר שלא נעלם מעצמו.
 

ל4m

New member
כיתת מחוננים

קיימת כיתת מחוננים בבי"ס בב"ש
קודם כל, ברוכה הבאה לפורום, אני שמחה שקיבלת את הזמנתי
האם הוא לומד בב"ש? מהם התחומים בהם הוא מתעניים בעיקר? לא מוכן ללכת לבד=לא מוכן ללכת לחוג מבלי שיבואו איתו מראש ילדים אחרים שהוא מכיר? שמעי, פרט לכך שזה מאוד מגביל את האופציות הקיימות עבורו, חרדה חברתית היא דבר שלא נעלם מעצמו.
כיתת מחוננים
בני לא לומד בב"ש אלה במיתר. מהם התמריצים בגללם פותחים כיתת מחוננים?
 

לי Li

New member
בעיקרון

כיתת מחוננים
בני לא לומד בב"ש אלה במיתר. מהם התמריצים בגללם פותחים כיתת מחוננים?
בעיקרון
פותחים כיתות מחוננים בערים מרכזיות בעלות מספר תושבים רב יותר וככל שיש יותר תושבים כך לרוב גם אחוז המחוננים בהם יהיה גבוה יותר (יש מקרים יוצאי דופן) אי אפשר לפתוח כתה כזאת בכל ישוב. ידוע לי על 10 כיתות מחוננים הפזורות בישובים מרכזיים ברחבי הארץ. השיקולים הם כמובן מיקום הישוב וגודלו.
 
מחוננים בעלי לקויי למידה, ADHD או צ

המשאבים העומדים בפני הילד המחונן
שלום אני אם ל4, בני בכורי בן ה-13.5 אובחן לראשונה בכיתה א' כלקוי למידה. אפשר לדלג (((בסוף כיתה ב' מצאנו מורה שעבדה עימו בחופש הגדול ובכיתה ג' עם הפסקות משום שהיה קשה להביא אותו לשיעורים, למרות שתמיד כאשר הגענו הוא היה שמח לפגוש את המורה ותמיד אמר שהיה כייף. בכיתה ד' עשינו הפסקה. אך אבחנתי אותו שוב על פי שיטת אלבאום, בכיתה ה' הוא קיבל עזרה על פי שיטת אלבאום, חשוב לציין שתמיד עשה בעיות בהתמדה, בכל פעם תירוץ אחר אבל אחרי שלושה חודשים היה שקט והו הגיע בזמן ולא עשה בעיות, לאחר שנה וחצי של טיפול, נראה היה שהרבה דברים מסתדרים והפסקנו את הטיפול. חשוב לי לציין שבכיתה ה' הוא למד אנגלית עם מורה פרטית,(לא ללקויי למידה) והתקדם מעט מאוד אבל בחופש הגדול הוא גילה את האינטרנט והאנגלית שלו השתפרה ללא הכר .))))))) סוף דילוג במעבר לכיתה ז' אבחנו אותו שוב אך הפעם איבחון פסיכו דידקטי,והוא נמצא דיסלקט, דיסגראף ומחונן.המלצה לבדוק add. אני פונה אליכם בשאלה: כיצד אני יכולה לפתח את הצד המחונן שלו? מהם המשאבים העומדים בפני? בדרום (ליד באר שבע) חשוב לציין שהצדדידים המחוננים שלו פותחו עד סוף כיתה ו' על ידי מרצה מן האוניברסיטה בישוב שלנו (בדרום), ובני לא מוכן ללכת לחוגי מחוננים באוניברסיטה משום שאינו מוכן להיות לבד, ניסיתי למצוא הורים נוספים אך נענתי בשלילה. כיצד מגיעם לפתיחת כיתות המחוננים בבית ספר? תודה וחשוב יותר ברכות על פתיחת הפורום
מחוננים בעלי לקויי למידה, ADHD או צ
מחוננים בעלי לקויי למידה, ADHD או צרכים מיוחדים מהטאגליינס
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה