המרת סרטים שלום לכולם עד לא מזמן המרתי בקלות כל סרט AVI לאייפון בעזרת DawnArk, אבל לאחרונה זה מזייף קשות, ועל הרבה יותר מדי קבצים זה מודיע failed ... יש למישהו המלצה לתוכנה חלופית ? תודה