המרה ל NTFS

יון4

New member
המרה ל NTFS

מחשב IBM P3 700 אתמול המרתי את הדיסק קשיח ל NTFS ומאז כשאני מדליק את המחשב הוא משמיע מספר צפצופים ולא עולה. ניסיתי בדיסקט איתחול ואז הוא עולה אבל לא מופיע הדיסק קשיח. בדקתי את הדיסק קשיח במחשב אחר והוא תקין לחלוטין. תודה מראש.
 

misipipi

New member
התקדמות

אם כבר בדקת במחשב אחר היית כבר עושה המרה
 

יון4

New member
לא הובנתי...

המרתי אותו כבר (את שני המחיצות) במחשב השני אלא שכשהחזרתי אותו למחשב המקורי הוא מצפצפף בהפעלה ולא עולה, יכול להיות שהמחשב לא מבין את התבנית הזו?
 

maxkohl

New member
לא אמור להיות קשר.

למחשב, כדי לעלות, לא צריך להיות משנה שיש לך NTFS. בהנחה כמובן שהמחיצה תקינה, מה שהוכחת במחשב השני. תתן בבקשה קצת מידע על הצפצופים - יש גם הודעה? אם לא, כמה צפצופים ומה אורכו של כל אחד (אל תצחק, זה כמו קוד מורס למהות התקלה)
 

maxkohl

New member
זה שאתה לא רואה כלום בדיסק האתחול

זה בסדר גמור - NTFS לא מזוהה ע"י דוס. מה שמוזר זה שזה כן עובד לך במחשב אחר (אבל זה מעודד
) תנסה ליצור במחשב המקורי את אותם התנאים - נתק בנתיים עוד הרדיסקים אם ישנם, ותבדוק טוב שלא השארת דיסקטים/CD בשאר הכוננים! בדוק גם את סדר ה-BOOT ב-BIOS. גם הצפצופים שלך מוזרים לי - צפצופים זה בעיה ב-POST. נניח כשכרטיס לא ממש בחריץ, או כשהזכרון דפוק. אבל אם המחשב עלה אחר כך מדיסקט אתחול, אז פשוט הייתי מנסה שוב מהקשיח.
 

יון4

New member
בדקתי עם דיסק קשיח אחר...

והוא גם מצפצף אותו דבר. מה בעצם זה אומר כשיש מספר צפצופים בהפעלה.
 

יון4

New member
פרטים נוספים שנבדקו...

1. הצפצוף הוא כך: טו, טוטוטו, טו. 2. כשאני מדליק במצב רגיל חוץ מזה שיש צפצופים המסך לא מגיב בכלל (כלומר אפילו הנורה במסך נשארת במצב סטנד ביי), אבל בהפעלה עם דיסקט איתחול המסך כן מגיב וזה עולה. תודה מראש.
 

יון4

New member
משהו נוסף...

כשאני עולה מאיתחול יש גם צפצופים אבל בסוף הוא עולה מה שלא קורה בהעלאה רגילה
 

יון4

New member
ועוד פרט...

הדיסק קשיח עולה רק בתור דיסק נוסף אבל בתור דיסק מערכת נרשמת לי ההודעה operating system not found
 

frankthe

New member
אם אני הבנתי נכון

(אני קצת מתקשה להבין טוטוטו טו
) אז יש בעייה כללית במחשב. ההמלצה שלי היא לפרק את כרטיס המסך ולהרכיב מחדש. כמו כן ההמלצה היא לבדוק תקינות שאר הרכיבים כולל חיבור הכבלים ללוח האם. לפירוט כולל תמונות קרא במאמרי הפורום חומרה - התקנת כונן/צורב...
 

maxkohl

New member
../images/Emo45.gif צודק. האמת היא שאני אשם בזה

שהוא רשם את הצפצופים
- ביקשתי ממנו לפרט, כי זה אומר משהו על הבעיה ממה שהבנתי זה 1 ארוך 3 קצרים ו-1 ארוך. לא מצאתי שום דבר זהה לזה, אבל הכי קרוב, וב-IBM באמת, זה 1 ארוך ו-3 קצרים שזה כרטיס מסך באמת, כמו שאמר frankthe. אבל מה שהורס לי את כל התיאוריה זה שהמחשב שלך עולה מדיסקט!! אם יש בעיה בלוח/זכרון/כרטיסים שגורמת לצפצופי ה-POST, אז אין שום סיבה שהמחשב שלך בכל זאת יצליח לעלות מדיסקט!
אולי הסתדרת בנתיים?
 
למעלה