המראה הלטיני!!!!!

oryam

New member
המראה הלטיני!!!!!

שלום לכולן יש לי שאלה????? אז ככה, הייתי רוצה טיפים באיפור למראה הלטיני. אני שחומה בעלת מראה לטיני יש לי פנים ארוכות עם עיניים גדולות וריסים ארוכות,ושפתיים שיש להן צבע סגלגל אדמדם טיבעי, יש לי קצת סנטר בולט,צבע העיניים שלי חומות בהירות וצבע שיער חום והוא גלי בעל נפח, הייתי רוצה לדעת אילו צבעים וסוגי איפור יתאימו למראה שלי, אשמח לקבל תשובה על כך...... שלכם אוראל.......!
 
אוקי אז ככה...

למראה הלטיני הייתי ממליצה על איילינר שחור דק דק עם שפיץ שיוצא החוצה כלפי מעלה, צלליות בגווני ברונזה או כל חום/אדום/סגול/ירוק חאקי/שחור/תכלת/צהוב ועוד... שיהיו מבריקות, הייתי ממליצה יותר על הצצליות אבקה או צלליות שומניות, שהם גם נוצצות וגם מבריקות, הייתי ממליצה לך על גלוס שקוף או גלוס בגוון ברונזה. וסומק חום חזק והייתי ממליצה לך לשלב אותו עם ברונזה, לכי על סומק אדמה אינדיאנית. ואיך אפשר לשכוח את המייק אפ??? כמובן שהייתי ממליצה לך על מייק אפ בגוון שזוף עם פודרה שקופה או שאם יש לך גוון שזוף אז רק תשימי מייק אפ בגוון ל העור שלך עם פודרה בגוון שזוף. בהצלחה!
 
למעלה