המקרן הכי זול בארץ?

freddi

New member
נקודות חולשה לקולנוע ביתי:

יחס קונטרסט רק 450:1 - זה נמוך מדי יחס מסך: 4:3 / 16:9= לא אמיתי - מפסידים קווים... כניסת : אין קומפוננט? ובעיקר אין פרוגרסיב פנימי מסוג פרודג'ה או סיליקון. נכשל! ה-X1 אוכל אותו בלי מלח!
 

shyalon

New member
שאלה קצת אחרת שקשורה לעניין....

קניתי לא מזמן די.וי.די של דנון דגם DVD-900. אני מעוניין לקנות מקרן ורציתי לדעת אם יש חשיבות לעניין הפרוגרסיב סקאן בדי.וי.די (מה שאין לי בדי.וי.די). האם הדי.וי.די שברשותי "בסדר". או שמא יש דברים שאני צריך לדעת שצריך שיהיו במכשירי די.וי.די בכדי לקבל איכות תמונה אופטימלית (למרות שכבר קניתי, אבל בכל זאת). שוב, מדובר בתקציב של כ- 2000-2500 ש"ח. תודה.
 

MartinHSabag

New member
היי שיאלון

תלוי כמה אתה רוצה להשקיע במקרן ? לא כל מקרן הוא בעל תמיכה בפרוגרסיב.
 

shyalon

New member
ומה לגבי ה- די.וי.די?

האם המכשיר כשלעצמו בסדר. האם ידוע למישהו על איזשהן בעיות עם המכשיר הזה או שאין לי מה לדאוג? שוב תודה, שי.
 

MartinHSabag

New member
לא מכיר אותו אישית

אבל אם כבר קנית, אז מה זה משנה ? תתחדש ותהנה ! לא שמעתי שיש איזהשהן בעיות מיוחדות עם המכשירים של דנון. סה"כ מניסיוני וממה ששמעתי מחברים שאת דעתם אני מחשיב, אפילו על מקרנים גדולים ויקרים ההבדלים באיכות הוידאו בין מכשיר כמו LG ב-150$ לבין מכשיר של 500$ ויותר , לרוב זניחים. דנון היא חברה טובה ואמינה ולבטח השירות שתקבל (במידה ותצטרך, חס וחלילה) יהיה טוב יותר ממה שסאקל ייתנו....
 

MartinHSabag

New member
היוצא מן הכלל הוא ה-BRAVO

שעלותו 200$ ובעל יציאת DVI אשר בחיבור למקרן עם כניסה כזו נותן ביצועים מעולים, שוב, ע"פי דיווחים של חברים. אישית לא יצא לי לראות אותו.
 

freddi

New member
לגבי חשיבות הפרוגרסיב לקולנוע ביתי:

מאד מומלץ להפעיל "פרוגרסיב" בהקרנת סרטים עם מקרן על מסכים גדולים, כי זה תורם מאד לתמונה חלקה. יש כמה אפשרויות לקבל את הפרוגרסיב: (ומספיק שיהיו לך אחד מהאפשרויות להלן) 1. מכשיר פרוגרסיב חיצוני, דרכו מעבירים את כל המקורות (כגון DVD או YES, כבלים או ווידאו) בדרכם אל מקרן. 2. פרוגרסיב בתוך ה-DVD (אבל אז לא יתבצע פרוגרסיב למקורות האחרים, כגון YES) 3. פרוגרסיב בתוך כרטיס המותקן ב-HTPC (אבל אז לא יתבצע פרוגרסיב למקורות האחרים, כגון YES) 4. פרוגרסיב בתוך המקרן, שפועל על כל המקורות. אני מקווה שלא שכחתי שום אפשרות.... בנוסף יש לציין שבעלי הניסיוןגם מבדילים באיכויות שונות של פרוגרסיב במתקנים השונים, כך שבהחלט יכול להיות שאדם מסויים שיש לו פרוגרסיב גם במקרן וגם ב-HTPC, יעדיף להפעיל לצורך ראיית סרטים ב-DVD את הפרוגרסיב של ה-HTPC, כי האחרון לדעתו יותר איכותי, ואת זה שבמקרן רק למקורות אחרים. לעניינך, ה-DVD שלך בסדר גמור, ואם אתה רוצה להשתמש בו עם מקרן, עדיף לך למצא מקרן עם פרוגרסיב בתוך המקרן.
 
תודה רבה על ריכוז המאמץ ותוספת קטנה

אפשר לחבר את הממיר של יס או הכבלים למחשב ולקבל דרכו פרוגרסיב. לי במקרה הזה יש כזה USB. בכל אופן, תודה על הסיכום הנפלא.
 

freddi

New member
אני רואה שגם אתה מבין גדול../images/Emo24.gif

אתה רוצה להרחיב לנו על הרקע שלך?
 
מקרן LCD אבל זה לא מדבר אליך

אם זה לא פיאנו ומעלה אז זה לא מדבר עליך. צר לי, ידידי, כסטודנט צעיר, זה מה שאני יכול להרשות לעצמי. צריך להתחיל מאיפשהו... אגב, אני די מרוצה בהשוואה למחירו.
 

freddi

New member
זה שאתה מרוצה, זה מה שמדבר אלי....

תהנה! ואני שמח בשביל כל סטודנט לצורך העיניין שנהנה ממה שיש לו
עדיין אתה נשמע כמו אחד עם הרבה נסיון.... אולי אתה מוכן לפרט מאיפא הניסיון שלך?
 
או שאני לא יודע לכתוב, או שאתה לא

יודע לקרא. שאלתי שאלה אחת ומאוד ברורה לדעתי: "המקרן הכי זול בארץ?" לא שאלתי: 1. הכי טוב בארץ? 2. הכי מתקדם בארץ? 3. עובר/נכשל? 4. יותר אכיל (בלי מלח) מה X1? ><>
 

freddi

New member
../images/Emo52.gif אתה צודק,

יחד עם זאת כדאי היה לסייג שבתוספת קטנה אפשר לקבל מקרן הרבה יותר טוב לקולנוע ביתי (בכל אופן אנחנו לא בפורום מקרנים לפרזנטציות
). ואם פגעתי בסקופ שלך,...שוב
 
למעלה