המקום הכי מתאים לשאול

שלזינגר

New member
המקום הכי מתאים לשאול../images/Emo13.gif

מישהו יודע איפה אני יכול להשיג דגמים של מטוסים??? אבל לא טיסנים... ואם אפשר אבל לא חייב אז לא של הרכבה... תודה מראש לכל מי שיעזור...
 

shimonfu

New member
דגמים

חנות דגמים בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה היא אחת החניות לכך,כמו כן החנות של וילנציק ברחוב אלנבי 123 בתל-אביב,וכמדומני שיש לחנות דגמים גם אתר ברשת.
 

shimonfu

New member
מה אתה מציע בתחלס' ליעול המחירים

כתחביב שאינו פופולרי ונפוץ המכיל תחום רחב וכולל אלפי פריטים ישנה בעיה אמיתית בהחזקת מלאי וציוד,לא כולם בונים דברים דומים ואף השאיפה היא לשנוים והרחבת המגונים שזה מאפשר,לכן לצורך עניננו עלינו לעודד ולפתח גם את שוק הצריכה על מנת שכולנו נצא נשכרים בסופו של דבר,בראיה צרה של הפסד ורווח צימצום השוק וריכוזו מביא להפסדנו,בתחביבנו ישנם הוצאות ובכל זאת אנו פה,אפשר הרבה לחסוך בפרטים ובעשיה עצמית דבר הנרכש עם הזמן,בציוד הבסיסי והעיקרי הרכבות ומערכות הפסים וההפעלה אין לחסוך בנדרש,ולמחירים כל בר דעת חייב לעשות השואה ואיך וממי לרכוש בארץ בחו"ל עם חברים או כמתנה ובהחלט לקחת בחשבון שרכבות והשאר הם לא רכישה וזהו אלא כתוספת ולא בלתי מבוטלת יש המשכיות ואחריות לכל אורך הדבר,ככרכת צלחה לכל החלטה קניה והחלפה לרכבתים באשר הם.
 
דעתי:

אני מבין את הקונפליקט הקיים. לחנות דגמים יש צורך לכסות את עלוןיות השכירות הגבוהות, ולכן מועמסת הוצאה זו (והוצאות תפעוליות אחרות) על המוצרים, ובסוף על החובבים. אם היו נוקטים בשיטה של "פאר הרכבת" - של חנות וירטואלית ברשת, עם מינימום הוצאות, המחירים היו נמוכים יותר, כמו שקורה בפועל ב"פאר הרכבת". אבל מצד שני, פחות אנשים יימשכו וייחשפו לתחום. זו אכן בעיה, ותוסיף את המצב הכלכלי כיום, ותקבל בעיה, שלי אין פתרון (גם לא יהיה כי אני לא כלכלן, אלא מנתח מערכות)
 
למעלה