דעתי:
אני מבין את הקונפליקט הקיים. לחנות דגמים יש צורך לכסות את עלוןיות השכירות הגבוהות, ולכן מועמסת הוצאה זו (והוצאות תפעוליות אחרות) על המוצרים, ובסוף על החובבים. אם היו נוקטים בשיטה של "פאר הרכבת" - של חנות וירטואלית ברשת, עם מינימום הוצאות, המחירים היו נמוכים יותר, כמו שקורה בפועל ב"פאר הרכבת". אבל מצד שני, פחות אנשים יימשכו וייחשפו לתחום. זו אכן בעיה, ותוסיף את המצב הכלכלי כיום, ותקבל בעיה, שלי אין פתרון (גם לא יהיה כי אני לא כלכלן, אלא מנתח מערכות)