המצוי, הרצוי והנשוי

חצבית41

New member
תגובה לנסיך ולא מושלם../images/Emo140.gif

חדשה כאן בפורום,קראתי חלק מהדברים שכתבת,חושבת שאתה מאוד מציאותי לגבי אישה גרושה+ אבל שוב אסור להכליל.לפעמים נוצרים קשרים גם כשבטוחים שזה לא מתאים ויש אהבה גדולה ואושר גדול........ מאחלת לכולם הצלחה וזוגיות מוצלחת
 

k e r e n m

New member
"המצוי אינו רצוי, הרצוי אינו מצוי

והנשוי"... ,הנשוי יקירתי לעולם לא יהיה שלך חבל על ביזבוז הזמן שלך-מזדהה מאוד עם המשפט הזה.אבל להבדיל ממך נזהרת שלא להכניס עצמי למלכודות הנשואים,והפטפטנים שמצהירים הצהרות כמו-"אני לא מחפש סטוצים",מבחינתי כל מי שדואג להצהיר הצהרות הוא בגדר חשוד בעיני,עד שאני לא באמת מכירה אותו-מוגש כחומר למחשבה
 

D e c e m b e r

New member
להבדיל ממני ?

איפה כתוב שנכנסתי למלכודת כזו ? איפה כתוב שהתנסתי ? למה לשפוט ? ואם את כותבת לי "הנשוי יקירתי לא יהיה שלך חבל על בזבוז הזמן" - זה מתוך ניסיון ?
 
דצמברונית..

מניסיוני ומניסיונן של הרבה שיעידו. זו מיטה חולה מאוד, מלווה המון לילות לבנים, כאביי לב, דמעות של תנין, ושעות של מרירות. חלמתי, קיוויתי, חשבתי והתבדתי. אחוזון קטן מאוד משלים את המשוואה, השאר, אם לא התגרשו לפניי לא יתגרשו בכלל.
 

k e r e n m

New member
איפה כתוב?

הנה פה
"הנשוי, הנשוי הוא עוף מוזר, רוצה לאכול את כל העוגה ולהשאירה שלמה. הוא חי בבית עם אישה וילדים, אבל כדייר משנה. יש לו את הלחוד ולא את הביחד, יש לו את המריבות ולא את ההתפייסות, יש לו אחת מהצד, כי רע לו בבית. אבל הוא לא יעזוב, כי יש ילדים. הוא חושב על הילדים , שלא יפגעו, אך האם חשב פעם כמה הם נפגעים רק מלחיות בתוך התופת? ואת איתו, כי אין לך סידור אחר טוב יותר, נוח לך שהוא לא יכול לנג'ס כל היום, נוח לך שרק הוא יכול להתקשר ולך אסור. נעים לך להרגיש שהוא חושק רק בך, שהוא רוצה אותך בלבד, שהוא מפרגן, מחזר, מעניק ומעולם לא קיבלת כמות כזו של תשומת לב. וכל פעם שאתם נפגשים, היצרים לוהטים, הוא מוכן לעשות הכל כדי שתישארי עוד קצת… ואת תישארי ותרגישי השפלה? דיכאון? האם לזה ייחלת כל חייך? האם זה האושר אותו רצית?" מה קרה? הפכת סנילית? כל כך מהר שכחת מה כתבת אז אני לא שפטתי כלום,אלא רק הסקתי מתוך הכתוב למעלה את המסקנות הנגזרות..ולא חלילה יקירתי אין לי ניסיון עם נשוי,אחרת לא הייתי כותבת את מה שכתבתי.מכירה סיפורים בעניין שהסתיימו גרוע..לא לכל דבר צריך ניסיון,לפעמים צריך לעבוד רק עם השכל..
 

D e c e m b e r

New member
אז זהו ש..

קפצת למסקנות מהר מדי... לא , לא הפכתי סנילית, השירה , הפרוזה והמאמרים שאני כותבת חקוקים בראשי ובלבי היטב.... אך אין קשר בין הכתוב למציאות שלי... צר לי לאכזב אותך..
 
למעלה