המצב של המוניות בישראל

מצב
הנושא נעול.
המצב של המוניות בישראל

המצב של המוניות בישראל
שלום לכם גולשים, כאן רק מדברים על הרכבות, ומה עם נהגי המוניות בארץ. להם יש מספיק בעיות כלכליות שאין להם פטרונות, מה שחושב האזרח אשר נוסע במונית חושב כי הנהגים עושים הרבה כסף ביום. מחשבה שלא פעם גם אני חשבתי כך, צריך להבין שאולי אפשר לעשות קופות, ולזה צריך שיתוף פעולה מצד האזרחים במדינה, שייתנו קצת דחיפה לעלות רק במוניות וכנ"ל להפעיל מונים בכל נסיעה עירונית ובין עירונית ואז ידעו כמה באמת עולה להם, נוסעים רבים אשר יגלו כי הנסיעות במוניות הם זולות אז המודעות תהיה גדולה ואז נהגי המוניות יוכלו להגיע אל בתם בתום 12 שעות עבודה. בקרוב אני מוציא עיתון למוניות, ושם יהיו מחירונים וכנ"ל החוקים על הנסיעה במוניות. ארגון המוניות רשת מוניות יוצא לדרך בקרוב כל הנהגים יהיו חברים בו ואז הנוסעים יוכלו לראות את השינוי בעבודה והתנהגות של נהגי המוניות בארץ. בכבוד רב, אלי אביגדור מנכ"ל ויו"ר
 

fireman

New member
שלום לך אלי

המצב של המוניות בישראל
שלום לכם גולשים, כאן רק מדברים על הרכבות, ומה עם נהגי המוניות בארץ. להם יש מספיק בעיות כלכליות שאין להם פטרונות, מה שחושב האזרח אשר נוסע במונית חושב כי הנהגים עושים הרבה כסף ביום. מחשבה שלא פעם גם אני חשבתי כך, צריך להבין שאולי אפשר לעשות קופות, ולזה צריך שיתוף פעולה מצד האזרחים במדינה, שייתנו קצת דחיפה לעלות רק במוניות וכנ"ל להפעיל מונים בכל נסיעה עירונית ובין עירונית ואז ידעו כמה באמת עולה להם, נוסעים רבים אשר יגלו כי הנסיעות במוניות הם זולות אז המודעות תהיה גדולה ואז נהגי המוניות יוכלו להגיע אל בתם בתום 12 שעות עבודה. בקרוב אני מוציא עיתון למוניות, ושם יהיו מחירונים וכנ"ל החוקים על הנסיעה במוניות. ארגון המוניות רשת מוניות יוצא לדרך בקרוב כל הנהגים יהיו חברים בו ואז הנוסעים יוכלו לראות את השינוי בעבודה והתנהגות של נהגי המוניות בארץ. בכבוד רב, אלי אביגדור מנכ"ל ויו"ר
שלום לך אלי
קראתי את הודעתך ואני חייב ךציןן שמעבר למה שכתבת יש המון שלא כתבת, כמו יחס גועלי של נהגי מוניות אל הנוסעים, התנהגות כביש גרועה, סיכון הנוסע בנהיגה פרועה ולא זהירה. אני נוסע במוניות המון, אני חושב שנתקלתי בכל סוג של נהג מונית שיכול להיות, יצא לי לנסוע במונית שהנהג עישן, שהנהג הפקיע מחירים, נסע באור אדום, נסע 110 קמ"ש בתוך תחום עירוני והשיא היה נהג מונית שעצר ברמזור, ירד מהמונית ורץ להכות נהג של מכונית שנכנסה לצומת לפניו. לפני שאתה בא, ומספר לנו כמה נהגי המוניות מסכנים תשאל את עצמך למה הם מסכנים כי אני יודע שבגלל התנהגות כזו של נהגי מוניות אנשים ממעיטים יותר ויותר לנסוע במוניות וכך גם אני. נהג מונית בדומה לעסק צריך לשרת לקוח שמגיע לבית העסק שלו (המונית) בצורה טובה, ושלא תבין אותי לא נכון יש נהגי מוניות נהדרים שנוסעים כמו שצריך ונוהגים בנוסעים כמו שצריך אבל לצערי הם מיעוט. כשאתה הולך לקנות למשל סיגריות בפיצוציה למשל אם המוכר "יקרע" אותך אתה תשתדל לא לקנות אצלו שוב ובאותה צורה אם הפיצוציה שלו תהיה מסריחה ומלוכלכת אתה גם תשתדל לא להגיע לשם יותר, כך גם אצל נהגי מוניות. יש נהגי מוניות שכנראה בגלל מצב כלכלי קשה נוסעים במוניות לא תקינות שהרעשים בהן קטסטרופלים, המוניות מלוכלכות ומסריחות וההתנהגות הכללית שלהם זוועתית. ידידי היקר הכל עניין תדמיתי, ברגע שיתחילו לסנן את האנשים שמקבלים רשיון להפעלת מונית והנהגי מוניות יהיו אנשים שיודעים לפחות להתנהג מצבכם יהיה הרבה יותר טוב
 

nitsansh

New member
WHAT YOU GET IS WHAT YOU PAY

שלום לך אלי
קראתי את הודעתך ואני חייב ךציןן שמעבר למה שכתבת יש המון שלא כתבת, כמו יחס גועלי של נהגי מוניות אל הנוסעים, התנהגות כביש גרועה, סיכון הנוסע בנהיגה פרועה ולא זהירה. אני נוסע במוניות המון, אני חושב שנתקלתי בכל סוג של נהג מונית שיכול להיות, יצא לי לנסוע במונית שהנהג עישן, שהנהג הפקיע מחירים, נסע באור אדום, נסע 110 קמ"ש בתוך תחום עירוני והשיא היה נהג מונית שעצר ברמזור, ירד מהמונית ורץ להכות נהג של מכונית שנכנסה לצומת לפניו. לפני שאתה בא, ומספר לנו כמה נהגי המוניות מסכנים תשאל את עצמך למה הם מסכנים כי אני יודע שבגלל התנהגות כזו של נהגי מוניות אנשים ממעיטים יותר ויותר לנסוע במוניות וכך גם אני. נהג מונית בדומה לעסק צריך לשרת לקוח שמגיע לבית העסק שלו (המונית) בצורה טובה, ושלא תבין אותי לא נכון יש נהגי מוניות נהדרים שנוסעים כמו שצריך ונוהגים בנוסעים כמו שצריך אבל לצערי הם מיעוט. כשאתה הולך לקנות למשל סיגריות בפיצוציה למשל אם המוכר "יקרע" אותך אתה תשתדל לא לקנות אצלו שוב ובאותה צורה אם הפיצוציה שלו תהיה מסריחה ומלוכלכת אתה גם תשתדל לא להגיע לשם יותר, כך גם אצל נהגי מוניות. יש נהגי מוניות שכנראה בגלל מצב כלכלי קשה נוסעים במוניות לא תקינות שהרעשים בהן קטסטרופלים, המוניות מלוכלכות ומסריחות וההתנהגות הכללית שלהם זוועתית. ידידי היקר הכל עניין תדמיתי, ברגע שיתחילו לסנן את האנשים שמקבלים רשיון להפעלת מונית והנהגי מוניות יהיו אנשים שיודעים לפחות להתנהג מצבכם יהיה הרבה יותר טוב
WHAT YOU GET IS WHAT YOU PAY
כשמוניות לוקחות מחיר נמוך ב-20% מהמחיר של אוטובוס אגד באותו מסלול, קשה לצפות לשרות מעולה... נכון שיש הרבה נהגים לא סימפטיים, והמוניות צפופות ולא נוחות, אבל אם אני משלם 14 ש"ח ומגיע בפחות זמן מאוטובוס שעולה 17 ש"ח זה כדאי לי. אבל עכשו נכנסו מטרופולין עם המחירים המצחיקים שלהם (9 ש"ח אם אני לא טועה, עוד לא הזדמן לי לנסוע איתם) וזה יכול להכות קשה את המוניות בקוים לב"ש.
 

oren*

New member
על מה אתה מדבר?

WHAT YOU GET IS WHAT YOU PAY
כשמוניות לוקחות מחיר נמוך ב-20% מהמחיר של אוטובוס אגד באותו מסלול, קשה לצפות לשרות מעולה... נכון שיש הרבה נהגים לא סימפטיים, והמוניות צפופות ולא נוחות, אבל אם אני משלם 14 ש"ח ומגיע בפחות זמן מאוטובוס שעולה 17 ש"ח זה כדאי לי. אבל עכשו נכנסו מטרופולין עם המחירים המצחיקים שלהם (9 ש"ח אם אני לא טועה, עוד לא הזדמן לי לנסוע איתם) וזה יכול להכות קשה את המוניות בקוים לב"ש.
על מה אתה מדבר?
נסיעה מהוד השרון לפתח תקווה - 36 שקלים נסיעה מפתח תקווה לתל אביב - 65 שקלים 36+65 = 101 ש"ח נסיעה מהוד השרון ישר לתל אביב - 75 שקלים נסיעה בקווי אגד: 872, 921, 641, 821, 841 אקספרס מהוד השרון לתל אביב - 8.70 ש"ח
שלא לדבר על פעמים שאני עולה למונית ומבקש מונה לנסיעה בתוך העיר, הסכום הסופי יוצא 13 שקל (כשלא ידעתי שאפשר לבקש מונה בכל נסיעה, הנהג היה לוקח אוטומטית 25 שקלים). אנחנו מדברים על שני דברים שונים, אתה מדבר על מונית שרות ואנחנו על מוניות ספיישל (נהגים מעשנים, מדברים בקולי קולות בטלפון סלולרי, מכניסים דיסק עם מוזיקה מזרחית, עוקפים בפראות, מתעצלים להסיע אותי עד הכניסה לבית ומורידים בתחילת הרחוב וכו...).
 

nitsansh

New member
אתה חושב שבמוניות שרות...

על מה אתה מדבר?
נסיעה מהוד השרון לפתח תקווה - 36 שקלים נסיעה מפתח תקווה לתל אביב - 65 שקלים 36+65 = 101 ש"ח נסיעה מהוד השרון ישר לתל אביב - 75 שקלים נסיעה בקווי אגד: 872, 921, 641, 821, 841 אקספרס מהוד השרון לתל אביב - 8.70 ש"ח
שלא לדבר על פעמים שאני עולה למונית ומבקש מונה לנסיעה בתוך העיר, הסכום הסופי יוצא 13 שקל (כשלא ידעתי שאפשר לבקש מונה בכל נסיעה, הנהג היה לוקח אוטומטית 25 שקלים). אנחנו מדברים על שני דברים שונים, אתה מדבר על מונית שרות ואנחנו על מוניות ספיישל (נהגים מעשנים, מדברים בקולי קולות בטלפון סלולרי, מכניסים דיסק עם מוזיקה מזרחית, עוקפים בפראות, מתעצלים להסיע אותי עד הכניסה לבית ומורידים בתחילת הרחוב וכו...).
אתה חושב שבמוניות שרות...
אין נהגים שעושים דברים כאלה? לגבי המחיר... מסתבר שעם מונה זה הרבה פחות... תעשה חשבון: מחיר התחלתי 7.70 (קילומטר ראשון כלול). כל קילומטר נוסף עד 15 ק"מ 2 ש"ח, כל קילומטר נוסף מעל 15 ק"מ 2.40 ש"ח. כמה זה המרחק מהוד השרון לתל אביב? בטח לא יותר מ-20 ק"מ... להערכתי המחיר עם מונה לא צריך להיות יותר מ-50 ש"ח... ואני גם הייתי פראייר (יותר נכון מי ששילם על הנסיעה)... על נסיעה מהבית לאשדוד, מרחק של לא יותר מ-15 ק"מ, שילמנו 60 ש"ח... לפי מחיר מונה 15 ק"מ זה רק 35 ש"ח...
 
צודק ומאוד.... חבל שכך זה קרה

אתה חושב שבמוניות שרות...
אין נהגים שעושים דברים כאלה? לגבי המחיר... מסתבר שעם מונה זה הרבה פחות... תעשה חשבון: מחיר התחלתי 7.70 (קילומטר ראשון כלול). כל קילומטר נוסף עד 15 ק"מ 2 ש"ח, כל קילומטר נוסף מעל 15 ק"מ 2.40 ש"ח. כמה זה המרחק מהוד השרון לתל אביב? בטח לא יותר מ-20 ק"מ... להערכתי המחיר עם מונה לא צריך להיות יותר מ-50 ש"ח... ואני גם הייתי פראייר (יותר נכון מי ששילם על הנסיעה)... על נסיעה מהבית לאשדוד, מרחק של לא יותר מ-15 ק"מ, שילמנו 60 ש"ח... לפי מחיר מונה 15 ק"מ זה רק 35 ש"ח...
צודק ומאוד.... חבל שכך זה קרה
אני עובד על זה שלא יהיה יותר עניין כזה בקרוב אתם תדעו מה כן ומה לא? במידה ונהג לא מפעיל לך מונה, אתה מבקש בתום הנסיעה קבלה ותשלח אותה אלי או למשרד התחבורה לידי מר צבי ברומר המלאכה 8 ת"א. כספך יוחזר וכנ"ל הנהג יעומד לדין פלילי. ועוד ועוד .......
 
חבל שכך קורה דברים מגעילים!!!

על מה אתה מדבר?
נסיעה מהוד השרון לפתח תקווה - 36 שקלים נסיעה מפתח תקווה לתל אביב - 65 שקלים 36+65 = 101 ש"ח נסיעה מהוד השרון ישר לתל אביב - 75 שקלים נסיעה בקווי אגד: 872, 921, 641, 821, 841 אקספרס מהוד השרון לתל אביב - 8.70 ש"ח
שלא לדבר על פעמים שאני עולה למונית ומבקש מונה לנסיעה בתוך העיר, הסכום הסופי יוצא 13 שקל (כשלא ידעתי שאפשר לבקש מונה בכל נסיעה, הנהג היה לוקח אוטומטית 25 שקלים). אנחנו מדברים על שני דברים שונים, אתה מדבר על מונית שרות ואנחנו על מוניות ספיישל (נהגים מעשנים, מדברים בקולי קולות בטלפון סלולרי, מכניסים דיסק עם מוזיקה מזרחית, עוקפים בפראות, מתעצלים להסיע אותי עד הכניסה לבית ומורידים בתחילת הרחוב וכו...).
חבל שכך קורה דברים מגעילים!!!
 

fireman

New member
אני מדבר על מוניות בתוך הערים

WHAT YOU GET IS WHAT YOU PAY
כשמוניות לוקחות מחיר נמוך ב-20% מהמחיר של אוטובוס אגד באותו מסלול, קשה לצפות לשרות מעולה... נכון שיש הרבה נהגים לא סימפטיים, והמוניות צפופות ולא נוחות, אבל אם אני משלם 14 ש"ח ומגיע בפחות זמן מאוטובוס שעולה 17 ש"ח זה כדאי לי. אבל עכשו נכנסו מטרופולין עם המחירים המצחיקים שלהם (9 ש"ח אם אני לא טועה, עוד לא הזדמן לי לנסוע איתם) וזה יכול להכות קשה את המוניות בקוים לב"ש.
אני מדבר על מוניות בתוך הערים
שם גובים ממך 15 שקל על נסיעה של 3 קילומטר היום ב15 שקל אני יכול לנסוע לתל אביב באוטובוס ועוד לקבל עודף כאן אני מדבר על 15 שקל מהבית שלי לתחנת כיבוי אש למשל, כ4-5 קילומטר
 

nitsansh

New member
אין לך אוטובוס לשם?

אני מדבר על מוניות בתוך הערים
שם גובים ממך 15 שקל על נסיעה של 3 קילומטר היום ב15 שקל אני יכול לנסוע לתל אביב באוטובוס ועוד לקבל עודף כאן אני מדבר על 15 שקל מהבית שלי לתחנת כיבוי אש למשל, כ4-5 קילומטר
אין לך אוטובוס לשם?
במונית ספיישל אתה משלם 7.70 ש"ח על הקילומטר הראשון, ואחרי-זה 2 ש"ח לכל ק"מ. זה לא נראה לי תעריף יקר. אין מה להשוות בין אוטובוס למונית. באוטובוס אתה נוסע במסלול קבוע בלוח זמנים קבוע. במונית אתה קובע מתי ולאן לנסוע, ויכול להגיע בדיוק לאן שאתה רוצה, ולא צריך לעצור בדרך. זה לא אותו שירות ולכן לא צריך לשלם אותו מחיר.
 

fireman

New member
אופציית האוטובוס אורכת המון זמן

אין לך אוטובוס לשם?
במונית ספיישל אתה משלם 7.70 ש"ח על הקילומטר הראשון, ואחרי-זה 2 ש"ח לכל ק"מ. זה לא נראה לי תעריף יקר. אין מה להשוות בין אוטובוס למונית. באוטובוס אתה נוסע במסלול קבוע בלוח זמנים קבוע. במונית אתה קובע מתי ולאן לנסוע, ויכול להגיע בדיוק לאן שאתה רוצה, ולא צריך לעצור בדרך. זה לא אותו שירות ולכן לא צריך לשלם אותו מחיר.
אופציית האוטובוס אורכת המון זמן
צריך 2 אוטובוסים וזמן הנסיעה באוטובוסים יותר ארוך מזמן הליכה ברגל לגבי המסלול מהבית לתחנת כיבוי יש המון רמזורים ולמי שמכיר את באר שבע מקרוב, התנועה בה כבר לא זורמת כמו מלפני 10 שנים
 

nitsansh

New member
מה אתה אומר...

אופציית האוטובוס אורכת המון זמן
צריך 2 אוטובוסים וזמן הנסיעה באוטובוסים יותר ארוך מזמן הליכה ברגל לגבי המסלול מהבית לתחנת כיבוי יש המון רמזורים ולמי שמכיר את באר שבע מקרוב, התנועה בה כבר לא זורמת כמו מלפני 10 שנים
מה אתה אומר...
ללכת ברגל יותר מהר מאוטובוס... אז אני הייתי הולך ברגל... תגיד, יש לכם חופשי-חודשי שם בבאר-שבע? או חופשי-יומי? נדמה לי שאצלכם המחירים באוטובוס עירוני הכי נמוכים בארץ...
 

fireman

New member
יש חופשי חודשי

מה אתה אומר...
ללכת ברגל יותר מהר מאוטובוס... אז אני הייתי הולך ברגל... תגיד, יש לכם חופשי-חודשי שם בבאר-שבע? או חופשי-יומי? נדמה לי שאצלכם המחירים באוטובוס עירוני הכי נמוכים בארץ...
יש חופשי חודשי
וכן המחירים של התחבורה הציבורית הם זולים מאוד 3.30 ש"ח בגלל שהתחבורה בעיר שייכת לעיריית באר שבע
 

nitsansh

New member
כך צריך להיות בעוד מקומות...

יש חופשי חודשי
וכן המחירים של התחבורה הציבורית הם זולים מאוד 3.30 ש"ח בגלל שהתחבורה בעיר שייכת לעיריית באר שבע
כך צריך להיות בעוד מקומות...
זה לא מצב טוב שהתחבורה העירונית והתחבורה הבין-עירונית מופעלות ע"י אותה חברה... אני בטוח שגם בחיפה ובי-ם יכלו לשלם פחות אם התחבורה העירונית לא היתה שייכת לאגד... ובדבר אחד אני משוכנע: שחברה בלתי-תלויה באגד היתה דואגת לתחבורה טובה יותר לתחנת הרכבת... לאגד אין סיבה לשפר את השירות לתחנות הרכבת, כי זה יפגע באינטרסים שלו כמוביל בין-עירוני... לכן אל תצפו מאגד לפתוח קוים חדשים וישירים מערי הנגב לתחנת רכבת קמה או דבירה, כמו שהוא לא דואג לתחבורה טובה מהסביבה לתחנת רכבת קרית-גת, או אשדוד, ובעצם כמעט באף מקום, אלא אם הוא צמוד לתחנה מרכזית... אבל אם לא גורם אחר, המוניות ימלאו את החלל הזה...
 
יש צדק איתך.....

כך צריך להיות בעוד מקומות...
זה לא מצב טוב שהתחבורה העירונית והתחבורה הבין-עירונית מופעלות ע"י אותה חברה... אני בטוח שגם בחיפה ובי-ם יכלו לשלם פחות אם התחבורה העירונית לא היתה שייכת לאגד... ובדבר אחד אני משוכנע: שחברה בלתי-תלויה באגד היתה דואגת לתחבורה טובה יותר לתחנת הרכבת... לאגד אין סיבה לשפר את השירות לתחנות הרכבת, כי זה יפגע באינטרסים שלו כמוביל בין-עירוני... לכן אל תצפו מאגד לפתוח קוים חדשים וישירים מערי הנגב לתחנת רכבת קמה או דבירה, כמו שהוא לא דואג לתחבורה טובה מהסביבה לתחנת רכבת קרית-גת, או אשדוד, ובעצם כמעט באף מקום, אלא אם הוא צמוד לתחנה מרכזית... אבל אם לא גורם אחר, המוניות ימלאו את החלל הזה...
יש צדק איתך.....
אני כיום עובד להפריד את משרד התחבורה מהשליטה על המוניות וכנ"ל על ההסעים בארץ. דבר זה ייתן לכם לקבל שירות טוב יותר, כנ"ל נהג שלא יפעל לפי החוקים, יכול הנוסע לתבוע אותו בבית המשפט ושם יקבל את יומו ואת תביעתו, שאת זה היום הוא לא יכול. רק עם יש לו קס משפטי
 
בקרוב יהיה מחיר בתוך העיר נסיעות קצ

אני מדבר על מוניות בתוך הערים
שם גובים ממך 15 שקל על נסיעה של 3 קילומטר היום ב15 שקל אני יכול לנסוע לתל אביב באוטובוס ועוד לקבל עודף כאן אני מדבר על 15 שקל מהבית שלי לתחנת כיבוי אש למשל, כ4-5 קילומטר
בקרוב יהיה מחיר בתוך העיר נסיעות קצ
 
תגובתי?

שלום לך אלי
קראתי את הודעתך ואני חייב ךציןן שמעבר למה שכתבת יש המון שלא כתבת, כמו יחס גועלי של נהגי מוניות אל הנוסעים, התנהגות כביש גרועה, סיכון הנוסע בנהיגה פרועה ולא זהירה. אני נוסע במוניות המון, אני חושב שנתקלתי בכל סוג של נהג מונית שיכול להיות, יצא לי לנסוע במונית שהנהג עישן, שהנהג הפקיע מחירים, נסע באור אדום, נסע 110 קמ"ש בתוך תחום עירוני והשיא היה נהג מונית שעצר ברמזור, ירד מהמונית ורץ להכות נהג של מכונית שנכנסה לצומת לפניו. לפני שאתה בא, ומספר לנו כמה נהגי המוניות מסכנים תשאל את עצמך למה הם מסכנים כי אני יודע שבגלל התנהגות כזו של נהגי מוניות אנשים ממעיטים יותר ויותר לנסוע במוניות וכך גם אני. נהג מונית בדומה לעסק צריך לשרת לקוח שמגיע לבית העסק שלו (המונית) בצורה טובה, ושלא תבין אותי לא נכון יש נהגי מוניות נהדרים שנוסעים כמו שצריך ונוהגים בנוסעים כמו שצריך אבל לצערי הם מיעוט. כשאתה הולך לקנות למשל סיגריות בפיצוציה למשל אם המוכר "יקרע" אותך אתה תשתדל לא לקנות אצלו שוב ובאותה צורה אם הפיצוציה שלו תהיה מסריחה ומלוכלכת אתה גם תשתדל לא להגיע לשם יותר, כך גם אצל נהגי מוניות. יש נהגי מוניות שכנראה בגלל מצב כלכלי קשה נוסעים במוניות לא תקינות שהרעשים בהן קטסטרופלים, המוניות מלוכלכות ומסריחות וההתנהגות הכללית שלהם זוועתית. ידידי היקר הכל עניין תדמיתי, ברגע שיתחילו לסנן את האנשים שמקבלים רשיון להפעלת מונית והנהגי מוניות יהיו אנשים שיודעים לפחות להתנהג מצבכם יהיה הרבה יותר טוב
תגובתי?
נכון שמה שאתה כאן מספר נכון הדבר, על כן אני עכשיו עומד בראש ארגון שאני הקמתי מתחילת החודש מאי, בעוד מס´ ימים אני מחלק לכל הנהגים וכנ"ל עובד על עיתון שאני עורך וכנ"ל כותב בו, וזה סיפור יפה שכתבתי לי, על מה שלך יש עם נהגי המוניות ואיתם אני עכשיו עובד כדי שיהיה לכם אתם הנוסעים חשק לעוד ורק לנסוע במוניות וכו´. לעניין המחיר נכון שיש נהגים מהסוג הזה, ולזה אני עכשיו יוצא בפרסום לנסוע רק במונה לכל מקום בארץ, רק כך תדעו את המחיר האמיתי של הנסיעה. אבל בקרוב גם עובד על ביטול הנסיעה במונה, נכון לעשיו זה המחיר לפי מונה בלבד. אתם הנוסעים במוניות תקבלו מחירים מיוחדים לנוסעים המיוחדים שנוסעים רק במוניות. כדאי להמתין לדרך החדשה שאני מוביל את נהגי המוניות בארץ......
 

nitsansh

New member
אתה כותב דבר והיפוכו...

תגובתי?
נכון שמה שאתה כאן מספר נכון הדבר, על כן אני עכשיו עומד בראש ארגון שאני הקמתי מתחילת החודש מאי, בעוד מס´ ימים אני מחלק לכל הנהגים וכנ"ל עובד על עיתון שאני עורך וכנ"ל כותב בו, וזה סיפור יפה שכתבתי לי, על מה שלך יש עם נהגי המוניות ואיתם אני עכשיו עובד כדי שיהיה לכם אתם הנוסעים חשק לעוד ורק לנסוע במוניות וכו´. לעניין המחיר נכון שיש נהגים מהסוג הזה, ולזה אני עכשיו יוצא בפרסום לנסוע רק במונה לכל מקום בארץ, רק כך תדעו את המחיר האמיתי של הנסיעה. אבל בקרוב גם עובד על ביטול הנסיעה במונה, נכון לעשיו זה המחיר לפי מונה בלבד. אתם הנוסעים במוניות תקבלו מחירים מיוחדים לנוסעים המיוחדים שנוסעים רק במוניות. כדאי להמתין לדרך החדשה שאני מוביל את נהגי המוניות בארץ......
אתה כותב דבר והיפוכו...
"אני עכשיו יוצא בפרסום לנסוע רק במונה לכל מקום בארץ, רק כך תדעו את המחיר האמיתי של הנסיעה" ובמשפט הבא: "אבל בקרוב גם עובד על ביטול הנסיעה במונה, נכון לעכשיו זה המחיר לפי מונה בלבד" אז אתה בעד או נגד מונה?
 

kbb

New member
חייב לציין מספר דברים

המצב של המוניות בישראל
שלום לכם גולשים, כאן רק מדברים על הרכבות, ומה עם נהגי המוניות בארץ. להם יש מספיק בעיות כלכליות שאין להם פטרונות, מה שחושב האזרח אשר נוסע במונית חושב כי הנהגים עושים הרבה כסף ביום. מחשבה שלא פעם גם אני חשבתי כך, צריך להבין שאולי אפשר לעשות קופות, ולזה צריך שיתוף פעולה מצד האזרחים במדינה, שייתנו קצת דחיפה לעלות רק במוניות וכנ"ל להפעיל מונים בכל נסיעה עירונית ובין עירונית ואז ידעו כמה באמת עולה להם, נוסעים רבים אשר יגלו כי הנסיעות במוניות הם זולות אז המודעות תהיה גדולה ואז נהגי המוניות יוכלו להגיע אל בתם בתום 12 שעות עבודה. בקרוב אני מוציא עיתון למוניות, ושם יהיו מחירונים וכנ"ל החוקים על הנסיעה במוניות. ארגון המוניות רשת מוניות יוצא לדרך בקרוב כל הנהגים יהיו חברים בו ואז הנוסעים יוכלו לראות את השינוי בעבודה והתנהגות של נהגי המוניות בארץ. בכבוד רב, אלי אביגדור מנכ"ל ויו"ר
חייב לציין מספר דברים
ראשית, כותבי התגובות אכן צודקים: נהגי המוניות ברובם הגדול לא יודעים לתת שרות. נקודה! שנית, הרי דוגמה: יום אחד מיהרתי ללוויה מאוד חשובה ולא הצלחתי להשיג מונית בשום תחנה באזור. כמו משמיים הגיחה מאי שם מונית פנויה. ביקשתי ממנו שיסע לבית העלמין בעיר ושיעשה זאת כמה שיותר מהר. שאלתי למחיר-אמר 18 ש"ח. ביקשתי שיפעיל מונה. הנהג ה"מאוד מסכן" הזה עשה לי טיול מאורגן בכל העיר ובנוסף היה נהג כ"כ זהיר שנסע הכי לאט שרק יכול ולבסוף המונה הראה 12.50 ש"ח(!) אז למה הוא רצה לקחת ממני כ-50% יותר? ואין ספק, כי, אם הוא היה נוסע בדרכים הקצרות יותר ובמהירות סבירה המחיר היה מגיע להרבה פחות מזה.אז מה. אם מיהרתי באותו יום זו סיבה טובה לעשוק אותי??? וזו הסיבה שבגללה אני כמעט ולא נוסע במוניות! ולהלן מסקנותי: א. תמיד לבקש מהנהג להפעיל מונה. גם אם הוא יאמר לך שעם מונה זה יצא יותר יקר - שקרן! ב. אם רואים שהוא בכוונה נוסע לאט ומאריך את הדרך רצוי לבקש ממנו לעצור מיד ולרדת או שהוא מתחיל לנסוע כמו שצריך. ג. הכי חשוב: לא להיות נחמדים ויפי נפש ולשלם איך שעולים אלא רק שניה לפני שיורדים כשהוא הביא אתכם עד למחוז חפצכם ולא הוריד אתכם בתחילת הרחוב "כי אין כניסה מצהד הזה". ואם הוא לא מסכים תאמרו לא שאתם לא משלמים על חצי שירות. בהצלחה
 

nitsansh

New member
מה אתה עושה...

חייב לציין מספר דברים
ראשית, כותבי התגובות אכן צודקים: נהגי המוניות ברובם הגדול לא יודעים לתת שרות. נקודה! שנית, הרי דוגמה: יום אחד מיהרתי ללוויה מאוד חשובה ולא הצלחתי להשיג מונית בשום תחנה באזור. כמו משמיים הגיחה מאי שם מונית פנויה. ביקשתי ממנו שיסע לבית העלמין בעיר ושיעשה זאת כמה שיותר מהר. שאלתי למחיר-אמר 18 ש"ח. ביקשתי שיפעיל מונה. הנהג ה"מאוד מסכן" הזה עשה לי טיול מאורגן בכל העיר ובנוסף היה נהג כ"כ זהיר שנסע הכי לאט שרק יכול ולבסוף המונה הראה 12.50 ש"ח(!) אז למה הוא רצה לקחת ממני כ-50% יותר? ואין ספק, כי, אם הוא היה נוסע בדרכים הקצרות יותר ובמהירות סבירה המחיר היה מגיע להרבה פחות מזה.אז מה. אם מיהרתי באותו יום זו סיבה טובה לעשוק אותי??? וזו הסיבה שבגללה אני כמעט ולא נוסע במוניות! ולהלן מסקנותי: א. תמיד לבקש מהנהג להפעיל מונה. גם אם הוא יאמר לך שעם מונה זה יצא יותר יקר - שקרן! ב. אם רואים שהוא בכוונה נוסע לאט ומאריך את הדרך רצוי לבקש ממנו לעצור מיד ולרדת או שהוא מתחיל לנסוע כמו שצריך. ג. הכי חשוב: לא להיות נחמדים ויפי נפש ולשלם איך שעולים אלא רק שניה לפני שיורדים כשהוא הביא אתכם עד למחוז חפצכם ולא הוריד אתכם בתחילת הרחוב "כי אין כניסה מצהד הזה". ואם הוא לא מסכים תאמרו לא שאתם לא משלמים על חצי שירות. בהצלחה
מה אתה עושה...
אם אתה צריך לנסוע למקום שאין אליו תחבורה ציבורית סדירה, או שהיא לא פועלת בזמן הנסיעה, וכמובן אין לך רכב פרטי... יש לך אפשרות אחרת לנסוע חוץ ממונית ספיישל? ואם בישוב שלך אין תחנת מוניות ואתה צריך להזמין מונית שתגיע מישוב אחר... אז מה תעשה אם הנהג לא יתנהג כפי שהחוק דורש... למשל אם הוא לא מוכן להפעיל מונה (הוא אומר שהוא מקולקל...). תגיד לו שאתה לא מוכן לנסוע? אז איך תגיע? תגיד לו שאתה לא מוכן לשלם מה שהוא דורש? אם אתה צריך לנסוע במוניות, ובסביבה שלך אין הרבה תחנות, תגיע מהר למצב שאף אחד לא ירצה להסיע אותך... או שימצאו 100 דרכים להתעלל בך(למשל "ישכחו" את ההזמנה שלך ולא יבואו בשעה היעודה)... ומה יעזרו התלונות שתגיש נגד הנהגים? משרד התחבורה ישלול להם את הרשיון? במקרה כזה, הם יותר חזקים ממך, ואפילו שאתה צודק, בסופו של דבר אתה תפסיד. אלא אם כולם ידרשו את המגיע להם, ואז המוניות יבינו שאנחנו לא פראיירים...
 
יפה מאוד אהבתי כל הכבוד לך

חייב לציין מספר דברים
ראשית, כותבי התגובות אכן צודקים: נהגי המוניות ברובם הגדול לא יודעים לתת שרות. נקודה! שנית, הרי דוגמה: יום אחד מיהרתי ללוויה מאוד חשובה ולא הצלחתי להשיג מונית בשום תחנה באזור. כמו משמיים הגיחה מאי שם מונית פנויה. ביקשתי ממנו שיסע לבית העלמין בעיר ושיעשה זאת כמה שיותר מהר. שאלתי למחיר-אמר 18 ש"ח. ביקשתי שיפעיל מונה. הנהג ה"מאוד מסכן" הזה עשה לי טיול מאורגן בכל העיר ובנוסף היה נהג כ"כ זהיר שנסע הכי לאט שרק יכול ולבסוף המונה הראה 12.50 ש"ח(!) אז למה הוא רצה לקחת ממני כ-50% יותר? ואין ספק, כי, אם הוא היה נוסע בדרכים הקצרות יותר ובמהירות סבירה המחיר היה מגיע להרבה פחות מזה.אז מה. אם מיהרתי באותו יום זו סיבה טובה לעשוק אותי??? וזו הסיבה שבגללה אני כמעט ולא נוסע במוניות! ולהלן מסקנותי: א. תמיד לבקש מהנהג להפעיל מונה. גם אם הוא יאמר לך שעם מונה זה יצא יותר יקר - שקרן! ב. אם רואים שהוא בכוונה נוסע לאט ומאריך את הדרך רצוי לבקש ממנו לעצור מיד ולרדת או שהוא מתחיל לנסוע כמו שצריך. ג. הכי חשוב: לא להיות נחמדים ויפי נפש ולשלם איך שעולים אלא רק שניה לפני שיורדים כשהוא הביא אתכם עד למחוז חפצכם ולא הוריד אתכם בתחילת הרחוב "כי אין כניסה מצהד הזה". ואם הוא לא מסכים תאמרו לא שאתם לא משלמים על חצי שירות. בהצלחה
יפה מאוד אהבתי כל הכבוד לך
אין מילים להוסיף לך תלונתך תפורסם בעיתון המוניות בקרוב. יפה אהבתי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה