המפה שלי, גרסאת כל ההצעות פלוס הקו הירוק בהיר, חוב ממרץ.
המפה שלי, גירסאת הקווים הרשמיים בלבד
שמות תחנות הרק"ל הן השמות הרשמיים לפי פרסומי נת"ע.
שמות ומיקומי תחנות המטרו הינן ניחוש מושכל לפי מסלולי המטרו שפורסמו, כנ"ל שמות ומקומות תחנות עתידיות של רכבת ישראל.
כל הקווים במפה זו הם קווי התוכניות הרשמיות בלבד.
אזורי התשלום הינם אזורי התשלום הקיימים.
בגלל בעיה עם העברית בפריהנד כל הכיתוב הוא באנגלית.
אם נפלה טעות כלשהי התנצלותי עם הגולשים.
המפה שלי, גרסאת כל ההצעות פלוס הקו הירוק בהיר, חוב ממרץ.
בדיון על הקו הירוק בהיר (שילוב הארכת הקו האדום, והרצת קו על שני ענפי הקו הירוק) בסוף מרץ הבטחתי שאיצור גירסה כזו על המפה שלי.
 
אלו היו הימים האחרונים בספרד והיינו באמצע אריזת התכולה הפרטית בדירה והעברתה למחסן, שזה אמנם לא כמו לעבור דירה אבל מתקרב לקנה המידה הזה. בחודשיים האחרונים היינו די עסוקים כולל ארוע משפחתי. המחמאה לגירסה הקודמת היום די דירבנה אותי לעשות השלמות אז תודה bengb (את האזורים הוספתי באביב אבל לא חשבתי שיש בהם מספיק חידוש להצדיק פירסום )
 
אזורי התימחור הם האזורים הרשמיים.
 
ניתן לראות ההבדל בין התוספות שלי למערכת הרשמית. אני מקווה שההגיון של התוספות יגיע למקומות הנכונים.
 
אני מציג את הקו הירוק בהיר על בסיס ענף האוניברסיטה, אך בגירסה שלי ישנו גם קטע סמינר הקיבוצים שמשלים את הסיבוב ללולאה. לדעתי ענף נווה שרת והירוק בהיר יכולים לסחור סלוטים כדי לאפשר לרק"לות משני הענפים לנסוע דרך קטע סמינר הקיבוצים. בתצורה כזו יהיו למעשה שני קווים ירוקים ושני ענפי נווה שרת - דרך האוניברסיטה ודרך סמינר הקיבוצים. לדעתי שירות מלב ת"א לעתידים ללא סיבוב האוניברסיטה הוא רעיון הגיוני, בעוד שהמסלול של הקו הירוק היקפי יותר והגיוני יותר שיעשה את הסיבוב, אך לא הוצאתי את ענף נווה שרת של הירוק הרגיל מסיבוב האוניברסיטה.
 
אני מניח שהקו הירוק בהיר יתפצל בסביבות תחנת הברזל והמסלול יעבור דרך פארק הירקון. אינני בטוח לאן מנסים להאריך את הקו האדום והייצוג הוא בצד הדרומי של מסילת הירקון כקו המקביל למסילה. גם אם המסלול המוצע האמיתי הינו שונה הייצוג נכון דיאגרמטית גם לקו ברחוב מקביל.
 
אני מקווה שתהנו.