המפגש של שרה!!!!!!!!!!!! (2)

המפגש של שרה!!!!!!!!!!!! (2)

הלו הלו לכולם........ (אנא בחרו) שתי אפשרויות: 24/8-יום ד': "קרוב" 26/8-יום ו': "יום ו'" אפשרות אחרונה שהיא לא כ"כ טובה כי אני ושרה צריכים להכין את המשחקים וזה לוקח זמן: יום שלישי 23/8: "גלידה" (רק אם אין אפשרות לאחרים) תודה על השתתפותכם. ולמי שלא הבין, צריך לכתוב בכותר את המילים שבמרכאות, אז אם אני רוצה יום ד אני כותב בכותרת "קרוב", נ.ב אחרון-- המפגש יהיה בדיזנגוף סנטר
 

וונקי

New member
לא ממש אכפת לי מתי הוא

כול עוד אני היה בית או באזור אני יבוא למפגש אם היה מפגש
 

As I Am

New member
יום שלישי זה לא טוב. ../images/Emo103.gif

זוז בתפוז. נראה לי. אם זה בכלל עוד מתקיים. >.> בכלמקרה, רביעי איט איז?
 
אוקיי... עכשיו נא להגיב

מי שרוצה רביעי 24/8 שיגיד
מי שלא
 

PopPy

New member
../images/Emo127.gif../images/Emo128.gif

יש לי בחינה בבוקר ולמחר אמא חוזרת מחו"ל, אז בעקרון אם לא יעקבו אותי יותר מדי בבי"ס ואני לא אצטרך לעשות כלים חצי יום אני אבוא
 

וונקי

New member
יום רבעי זה טוב

יום רבעי זה יום טוב אני מקווה לפחות נכון לעכשיו ביום רבעי אני או בקריה או בשדה דוב או בכלל בית אז לא נראה לי שתהיה לי בעיה לבוא כבר אמרתי מקודם אם אני יכול אני יבוא
 

sarah

New member
לא!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ושאלה לכל הבא

ב|מרכז| דיזנגוף!!!
בהההההההההההההההההה אה, והציעו לי לבטל את המפגש ולהעביר אותו לקון של הארי פוטר ב25, מה אתם אומרים? לא נקבע...פשוט...למישהו יש הארות לגבי הרעיון הזV?
 
למעלה