קפצתי לביקור
New member
המפגש הקרוב.........
בכוונתינו לערוך מפגש צא`ט בשבת הבאה 10/2/2001. המפגש יתקיים ב``לתיום`` רח` פינקס 22 אזור תעשיה נתניה בשעה 20:30. עלותו של המפגש ליחיד 50 שח`, ובטח תשאלו מה זה כולל אז ככה: בופה: פסטלים, בורקסים, נקניקים, לחמים ושתיה קלה חופשייייייייי (דידי לא להתלהב, חגית לבוא אחרי ארוחת ערב) מעבר לעלות הנ``ל ניתן להזמין בבר: בירה או משקה חריף תוצרת הארץ: 10 שקלים משקה חריף תוצרת חוץ: 20 שקלים על מנת שנוכל להערך בהתאם מבחינת כמות האנשים שהולכת להגיע, הנכם מתבקשים להגיב על ההודעה באם אתם מתכוונים להגיע ובאם לא. הפעם כולםםםםםםםםםםםםם באים!!! (למי שמעונין יש קריוקי) מקווים לראותכם *** פטישון וקפצתי לביקור***** הפעם אנו לא חושפים את האטרקציות: דידי בריקודי בטן, חגית בולעת עגיל, הרקדן בריקוד סלסה נועז עם י פ ע ת, קפצתי בקפיצת באנג`י, יש עוד הפתעות!!!! (זה רק על קצה המזלג)
בכוונתינו לערוך מפגש צא`ט בשבת הבאה 10/2/2001. המפגש יתקיים ב``לתיום`` רח` פינקס 22 אזור תעשיה נתניה בשעה 20:30. עלותו של המפגש ליחיד 50 שח`, ובטח תשאלו מה זה כולל אז ככה: בופה: פסטלים, בורקסים, נקניקים, לחמים ושתיה קלה חופשייייייייי (דידי לא להתלהב, חגית לבוא אחרי ארוחת ערב) מעבר לעלות הנ``ל ניתן להזמין בבר: בירה או משקה חריף תוצרת הארץ: 10 שקלים משקה חריף תוצרת חוץ: 20 שקלים על מנת שנוכל להערך בהתאם מבחינת כמות האנשים שהולכת להגיע, הנכם מתבקשים להגיב על ההודעה באם אתם מתכוונים להגיע ובאם לא. הפעם כולםםםםםםםםםםםםם באים!!! (למי שמעונין יש קריוקי) מקווים לראותכם *** פטישון וקפצתי לביקור***** הפעם אנו לא חושפים את האטרקציות: דידי בריקודי בטן, חגית בולעת עגיל, הרקדן בריקוד סלסה נועז עם י פ ע ת, קפצתי בקפיצת באנג`י, יש עוד הפתעות!!!! (זה רק על קצה המזלג)