המערכת חזרה לפעולה

המערכת חזרה לפעולה ../images/Emo43.gif

במהלך השעות האחרונות מערכת הפורומים והאתר כולו לא היו זמינים, זאת בשל עיכוב לא צפוי בפעולות תחזוקה ושדרוג באתר. בדקות אלה המערכת חזרהלפעולה מלאה. אנו מתנצלים על אי הנוחות, ועושים כל מאמץ לוודא שתקלות מסוג זה לא יישנו. חג שמח
 

1Shir

New member
../images/Emo26.gif חידת ציטוט... אפשר? ../images/Emo9.gif|ימין

הציטוט הכי זכור לי, נאמר לסקאלי: "some truths aren't meant for you" או משהו כזה... מישהו זוכר את הפרק?
 

zunga

New member
אולי..

גרון עמוק אמר לה לפני שהוא מת או שאיש הציפורניים אמר לה את זה ליד הקבר של אבא של מולדר באחד פרקי הטרלוגיה בעונה השלישית . פייפר משהו...לא זוכרת paper
 

DarlingAdam

New member
שם הפרק מוכר לי.

בטח היה פרק עם אלכס :) המממ. רוצים באמת לשחק בציטוטים? מי אמר למי ובאיזה הקשר, "just think warm thoughts" ולליטל אסור לענות, כי זה קל מדי ;)
 

zunga

New member
אלכס שיחק שם ועוד איך

הוא הרג את אבא של מולדר...
 

DarlingAdam

New member
עד כמה שידוע לי,

ראו את אלכס בראי מאחורי ביל מאלדר, אבל לא ממש ראו אותו יורה, כך שאין הוכחות. ואם אני לא טועה, מאלדר בכלל לא היה בחדר באותו הזמן, כך שאין לי מושג איך הוא הגיע למסקנה הזו. יכול להיות שירו מהחלון. יכול להיות שמאלדר הזה את כל העניין - זו לא הפעם הראשונה. ויכול להיות שלא ממש נורא שהרגו את ביל מאלדר, בסך הכול. :)
 

Aphelion

New member
לא נורא שהרגו את ביל מאלדר?

סתם!
אבל לא חבל על מאלדר? גם ככה היתה לו ילדות קשה. לא יפה. כנראה שקרייצ'ק כן הרג אותו, אבל האיש המעשן הוא זה ששלח אותו. גם כן "חבר"...
 

DarlingAdam

New member
ולמה הייתה לו ילדות קשה?

הורים רעים. בסך הכול טוב שאלכס נפטר מהם. וכמובן יש את הקטע של "אולי CSM הוא בעצם האבא של מאלדר", מה שאומר שאלכס הרג למאלדר שני אבות - וטוב שכך. :)
 

1Shir

New member
למוגבלים בידע שבינינו...

למה ההורים של מולדר היו רעים? איך הם התיחסו אליו? זה מעצבן אותי שאני בקושי זוכרת משהו לגבי הסיפורים האלה. מה התפקיד של אבא של מולדר? איש הסיגריות הרג את הבן שלו, נכון? ואז קרייצ'ק הרג את איש הסיגריות? למה? (בשביל אדם) הוא היה חתיך כשהוא עשה את זה?
 

Section

New member
הוא נפטר רק מהאבא

הוא לא הרג גם את אמא שלו... היא כנראה התאבדה
 

DarlingAdam

New member
נכון, אבל

הוא נפטר מ CSM, לא? :) ביל מאלדר, אבא של, עבד בפרוייקט עם האיש המעשן. בגיל צעיר אחותו של מאלדר כנראה נחטפה, בשיתוף פעולה של אבא של מאלדר שמאוחר יותר הניח לבנו הצעיר, הרגיש, הפגיע, להאשים את עצמו בחטיפתה של האחות - הוא היה אז מה, בן 12? בכל מקרה, חלק גדול מהפאקים האישיותיים של מאלדר (אני יודע שזו לא מילה. שקט) ניתן לייחס ישירות להתנהגות של הוריו המזניחים והמניאקים :) וזה קיבלתם מבחור שלא באמת אוהב או מתעסק רבות במאלדר. :)
 

Section

New member
ובקשר לאחותו

היא לא בדיוק נחטפה.. הוא בחר שהיא תלך ולא מאלדר הוא ידע שיקחו אותה (ביל) אז לא הייתי קוראת לזה חטיפה
 

DarlingAdam

New member
אמרתי "בשיתוף פעולה".

התכוונתי, בעיקרון, שמכרו אותה. הם פשוט מכרו את הילדה שלהם והניחו לבן שלהם להאשים את עצמו.
 

Aphelion

New member
../images/Emo58.gif ספוילר!

מי שראה את הפרק 'William' בעונה התשיעית והאחרונה יודע באופן וודאי ש-CSM הוא אכן אביו הביולוגי של מאלדר. ג'פרי ספנדר(שלא מת, אלא רק נהפך למוטציה) ומאלדר הם אחים בדם ובנפש! (טוב, נו... רק בדם
)
 

DarlingAdam

New member
ציטוט שקשור:

"We like to keep the sexual tension underplayed, especially between the Smoking Man and me. Once we thought he was my father . . . it got more interesting." -David Duchovny 1998 דרך אגב, תודה שסיפרת :) אלוהים, כמה שאני אוהב ציטוטים של דוקובני. אם מישהו רוצה, יש לי עוד המון שאני יכול לחלוק.
 

zunga

New member
קרייאצק - ספויילר

נכון ראו אותו בחדר ולא ממש ראו אותו יורה ומולדר לא היה בחדר. אבל תחבר אחד ועוד אחד. מה אלכס יעשה שם אם לא להרוג את ביל. ביל עמד לספר למולדר את כל הסיפור ולכן אלכס הרג אותו לפני שיעשה כך. מה שנכון C MAN (איש הסרטן) הוא באמת אבא של מולדר...איזה התעללות בדמות של מולדר. פשע. גם סקאלי התעללו בה. חטפו אותה, היא קיבלה סרטן וכמעט מתה, הרגו את אחותה, הרגו את הבת שלה שהיא רק ברגע האחרון גילתה שהיא הבת שלה (שני פרקים מדהימים!!!) וכל זה רק בגלל שהיא הצטרפה למולדר. אני מבינה למה ביל סקאלי כל כך שנא את מולדר. סקאלי טיפשה היא היתה צריכה לעזור. היא שילמה יותר מדי ביוקר עבור האהבה שלה למולדר.
 

scoutlavie

New member
ממש לא!

סמכי עליי אני זוכרת את זה בע"פ זה מהההכחדה השישית חלק א פרק ראשון של עונה 7 מישהו זקן אמר לסקאלי את זה במכונית.אני מצאתי את זה קצת מצחיק.
 

OrphanOfWar

New member
הציטוט הראשון למעלה הוא מהפרק

The 6th Extinction. זה מהקטע שבו סקאלי יושבת בג'יפ, נמלטת מהחוף ההוא במערב אפריקה. איזה אפריקאי מפחיד מופיע פתאום ואומר לה שאמיתות מסוימות לא מיועדות לה. עד עכשיו אין לי מושג מה זה אומר, אולי שהיא עדיין לא מוכנה נפשית לקבל אותן. שלום כאן איב, למי שמכיר אותי מפורומים אחרים
 
למעלה