המעגל

  • פותח הנושא mto
  • פורסם בתאריך

mto

New member
המעגל

שוב אני , כן כן אם נמאס לכם לקרוא , אז חבל תמשיכו בכל זאת. אז השבוע התחיל נחמד מאוד, סביר עד סביר פלוס הבוס חזר מפראג,היה שקט ולא עצבני- כמו שבוס טוב אמור להיות. השבוע תכלס עבר מהר אני לא יודשע לאן הוא עבר אפילו. מסתבר שהשבוע אכלתי 4 בוואריות, שיו אני חייב להפסיק עם זה, אבל זה טעים כל כך.. זה טרגדיה ממש ! ביום שני הצרות התחילו, המנקה שסוגר את החנות היה חולה , מה שגרם לי ולעוד עובד אחד לסבל של החיים, סגירת החנות במו ידינו העייפות ( אחרי 8 שעות עבודה ) אני מקווה שזה לא יעבור על אף אחד מכם.. שפשוף של סירים שהיו כל היום מתחת לאש בקיצור סיפור מארץ האגדות, למנקה לא היה מספיק יום אחד להיות חולה לכן בחר להישאר גם ביום שלישי ושוב הוקפצתי לאחר האימון לבוא לסגור את החנות ושוב הסבל חזר על עצמו עקב התרגול יום לפני הזמן עבר מהר יותר. ביום שלישי דאגתי לעצמי לחופש , בכל זאת נקרעתי השבוע הבוס היה צריך אותי לשעתיים בצהריים למקרה שתהיה עבודה, הגעתי וחזרתי הביתה לאחר שעה, ( בלווית 2 בוואריות ואחד מוס שוקולד.. ) כמובן לא לפני שהבוס אמר לי משה, אני צריך אותך היום בערב יכול להיות, דבר שפתח וויכוח בגלל שהודעתי לו שאני לא עובד ביום רביעי, בכל זאת צריך להשקיע בחברה לפנק לבלות זמן איכות! הבוס לא הבין את זה וניסה לשכנע אותי "תראה יש מצב מסוים " אבל אני דרשתי את שלי ואמרתי לו " חבל יש לך עובדים אחרים תבקש מהם ! " סובבתי את גבי והלכתי בתקווה שהדפוק לא יתקשר. חזרתי ביום חמישי לעבוד אחרי שישנתי אצל החברה הייתי מאושר, יום שלם לעבוד רק שעה, זה לא קרה כבר 4 חודשים , הייתי צריך את המנוחה ההפוגה. באמת תנסו לעשות את זה יום חופש שלם, וואי זה צריך להיות טוב. יום חמישי טס לא ואין לי מושג מה קרה בו חוץ מהערב שראיתי את הסרט המצוין צעצוע של סיפור 2 בהחלט סרט שווה צפייה. ואתמול יום שישי , הייתי עד להצגה של אסי וגורי , הצגה מצוינת רק חבל שבמשך מעל ל3 שנים הם לא חידשו את המערכון שלהם , חברה שלי שהייתה בהופעה לפני כמה שנים ידעה את כל המערכונים, ואפילו נראה לי שיותר טוב מאסי וגורי. היו כמה קטעים מצחיקים שהיו ספונטנים לחלוטין. שהגענו לקופה לקחת את הכרטיסים היה את התור של מיקי גבע ואת התור של אסי וגורי , היחס היה בערך 1 ל10 על כל 10 אנשים שעמדו בתור לאסי וגורי עמד 1 למיקי גבע, נו בכל זאת מיקי גבע. דרך אגב ההצגה היתה בשעה 1 בלילה !! אל תלכו להצגות כאלו , סתם מעייף. בקופות היתה קופאית זקנה לאללה שנראה לי שהיא שם בערך מההקמה של צוותא שהערתי לחברה שלי לגבי זה בקול רם טיפה היא התעצבנה לגבי זה שאני לא אוהב אנשים זקנים.. אני חשבתי שזה דפוק שנותים לזקנה את התור הארוך ביותר ..טוב שהיא לא עובדת בכלל, לא פלא שהתור לא זז !! תופעת ההדחפויות לתורים בישראל התבהרה לעיני יותר מכל אתמול.. יש תור - יש את הסוף שלא..אני לא מבין את זה זה נורא פשוט !!! הולכים לסוף של התור למה ללכת לאמצע מה אתם רמאים לא הגונים רבק אז עוד 5 דקות !!! בכל מקרה לא לא היה אכפת לחכות עם חברת הבחורה שאני אוהב והזמן רץ לו. טוב זהו זה להיום, אתם בטח חושבים איך כל זה לכל הרוחות מתקשר לשוקולד ולפורום הזה? טוב אז הנה לכם התשובה - זה לא , אבל אני יכול להגיד לכם שאכלתי סירופ שוקולד השבוע ואז זה מתקשר ! טוב מספיק להיום שבת שלום ושבוע טוב שיבוא עלינו בברכה !! ( נ.ב אני לא דתי )
 

meital G

New member
גם אני לא דתיה

האמת שלמרות שהקשר בין מה שכתבת לנושא הפורם הוא מקרי לגמרי, זה לא רלוונטי, כי אני אהבתי. עם זאת היית יכול להשתדל.. לספר לנו על הכביוכל תאונה שקרתה בעבודה שקשורה בשוקולד. על השוקולדים שאתה וחברתך הגנבתם להופעה. או על הבדיחה השנונה שאסי וגורי סיפרו בנדון. סירופ שוקולד ללא קצפת? למה?
 

mto

New member
קצפת ? אש לך ילדה

כי מילה זו אסורה בנוכחותי... ( לא אוהב כל כך ) ובכן אכן קניתי לחברה שלי דלי של שוקולדים לחמש חודשים שלנו.. שוקלדים בונבונירות כאלה נדמה לי אבל זה לא משנה כי זה עדיין טעים !! תאונת עבודה ? באמת הזכרת לי שנפלו לנו האגוזים של הבוואריות .. לא נעים , ונשפך סירופ שוקולד במקרר.. אחח איזה בזבוז.
 

meital G

New member
חח אז להבא

תערוך את הקטעים השוקולדים בין פיסקה ופיסקה על תסכוליך ומעשיך השבועיים :). אני עדיין בהלם מכך שאתה לא אוהב קצפת. ספרו למטו מה אתם חושבים על כך. בגלל חיביתי חסרת הגבולות לאדם, אני לא מסוגלת להגיד.
 
למעלה