Lethal Acid
New member
המסך רופף בT61
אהלן אנשים, הנייד T61. משום מה בזמן האחרון המסך התחיל להיות רופף. כלומר יוכל לזוז חצי ס"מ קדימה אחור שהוא פתוח לעבודה. מישהו נתקל בבעיה הזאת בסדרת T? מה עושים בנידון? יש אחריות 3 שנים הנייד בן ארבעה חודשים. תודה מראש.
אהלן אנשים, הנייד T61. משום מה בזמן האחרון המסך התחיל להיות רופף. כלומר יוכל לזוז חצי ס"מ קדימה אחור שהוא פתוח לעבודה. מישהו נתקל בבעיה הזאת בסדרת T? מה עושים בנידון? יש אחריות 3 שנים הנייד בן ארבעה חודשים. תודה מראש.