אורחים בפורום
New member
אפשר גם אפשר. זה מה שקרה עם החנה וסע. אמרו לנהגים: אתם לא
נכנסים יותר לת"א. אתם רוצים להיכנס לת"א? בבקשה: יש לכם שאטלים בחינם לתוך ת"א. ככה כל יום אלפי נוסעים יורדים מהאוטו ועולים לשאטלים בחינם.
ההצעה שלי היא חנה וסע רכבתי.
אפשר גם אפשר. זה מה שקרה עם החנה וסע. אמרו לנהגים: אתם לאפרוזדור האיילון זה לב הרשת הרכבתית במדינה ואין שום
תחליף מעשי למסילה הרביעית.
הפיכת תחנות ההגנה והרצליה (שים לב באיזו מהירות שוכנעת להחליף את תחנת האוניברסיטה בתחנת הרצליה...) לתחנות קצה תביא את רכבת ישראל למצב דומה לזה שהייתה בו כאשר היו בתל אביב שתי תחנות קצה. אתה מציע אפילו דבר יותר גרוע - אחת מתחנות הקצה בכלל לא בתל אביב.
"רעיון השאטל" שלך לא ישים ולא יעמוד במבחן המציאות. אי אפשר לבסס רשת רכבתית על החלפת רכבות של מסת נוסעים כזו. אתה מציע שמאות, אם לא אלפי, נוסעים יצטרכו בבת אחת ובמקביל להחליף רכבות.
רעיון שלחלוטין מנותק מהמציאות.
לעיתים למדינה אין ברירה אלא להשקיע בפרויקטי תשתית יקרים, מורכבים ומסובכים. פרויקט המסילה הרביעית באיילון זה אחד מהפרויקטים ההכרחיים הללו.
יחד עם פרויקט החישמול זה הפרויקט החשוב ביותר עבור הרשת של רכבת ישראל ואחד הפרויקטים התחבורתיים החשובים ביותר למדינה.
אין לו תחליף ואת החסרון שלו כבר מרגישים.
המסילה הרביעית באיילון עברה את נקודת האל חזור.
וכבר אין שאלה לגבי הקמתה. היא תקום, כי אי אפשר בלעדיה.
נכנסים יותר לת"א. אתם רוצים להיכנס לת"א? בבקשה: יש לכם שאטלים בחינם לתוך ת"א. ככה כל יום אלפי נוסעים יורדים מהאוטו ועולים לשאטלים בחינם.
ההצעה שלי היא חנה וסע רכבתי.