המסילה הרביעית באיילון אושרה בות"ל

מצב
הנושא נעול.
אפשר גם אפשר. זה מה שקרה עם החנה וסע. אמרו לנהגים: אתם לא

פרוזדור האיילון זה לב הרשת הרכבתית במדינה ואין שום
תחליף מעשי למסילה הרביעית.
הפיכת תחנות ההגנה והרצליה (שים לב באיזו מהירות שוכנעת להחליף את תחנת האוניברסיטה בתחנת הרצליה...) לתחנות קצה תביא את רכבת ישראל למצב דומה לזה שהייתה בו כאשר היו בתל אביב שתי תחנות קצה. אתה מציע אפילו דבר יותר גרוע - אחת מתחנות הקצה בכלל לא בתל אביב.
"רעיון השאטל" שלך לא ישים ולא יעמוד במבחן המציאות. אי אפשר לבסס רשת רכבתית על החלפת רכבות של מסת נוסעים כזו. אתה מציע שמאות, אם לא אלפי, נוסעים יצטרכו בבת אחת ובמקביל להחליף רכבות.
רעיון שלחלוטין מנותק מהמציאות.

לעיתים למדינה אין ברירה אלא להשקיע בפרויקטי תשתית יקרים, מורכבים ומסובכים. פרויקט המסילה הרביעית באיילון זה אחד מהפרויקטים ההכרחיים הללו.
יחד עם פרויקט החישמול זה הפרויקט החשוב ביותר עבור הרשת של רכבת ישראל ואחד הפרויקטים התחבורתיים החשובים ביותר למדינה.
אין לו תחליף ואת החסרון שלו כבר מרגישים.
המסילה הרביעית באיילון עברה את נקודת האל חזור.
וכבר אין שאלה לגבי הקמתה. היא תקום, כי אי אפשר בלעדיה.
אפשר גם אפשר. זה מה שקרה עם החנה וסע. אמרו לנהגים: אתם לא
נכנסים יותר לת"א. אתם רוצים להיכנס לת"א? בבקשה: יש לכם שאטלים בחינם לתוך ת"א. ככה כל יום אלפי נוסעים יורדים מהאוטו ועולים לשאטלים בחינם.

ההצעה שלי היא חנה וסע רכבתי.
 
חנה וסע רכבתי? מאות נוסעים יוצאים בבת אחד ביחד מרכבת

אפשר גם אפשר. זה מה שקרה עם החנה וסע. אמרו לנהגים: אתם לא
נכנסים יותר לת"א. אתם רוצים להיכנס לת"א? בבקשה: יש לכם שאטלים בחינם לתוך ת"א. ככה כל יום אלפי נוסעים יורדים מהאוטו ועולים לשאטלים בחינם.

ההצעה שלי היא חנה וסע רכבתי.
חנה וסע רכבתי? מאות נוסעים יוצאים בבת אחד ביחד מרכבת
(או ממספר רכבות במקביל) ומנסים להיכנס בו-זמנית לרכבת אחרת?
אתה משווה את זה לאופן פעולת החנה וסע בשפירים, כאשר עוברים בו-זמנית ממספר חד או דו ספרתי של מכוניות פרטיות לאוטובוס או מספר אוטובוסים?
בשפירים לא מגיעות מאות מכוניות בבת אחת והנהגים שלהם לא יוצאים בבת אחת ומתנפלים על אוטובוס.
עצם המושג שכתבת "חנה וסע רכבתי" מראה כמה ההצעה שלך תלושה מהמציאות.
 
מה שאתה מתאר קורה בכל תחנת קצה בשעות הלחץ. התדירות של

חנה וסע רכבתי? מאות נוסעים יוצאים בבת אחד ביחד מרכבת
(או ממספר רכבות במקביל) ומנסים להיכנס בו-זמנית לרכבת אחרת?
אתה משווה את זה לאופן פעולת החנה וסע בשפירים, כאשר עוברים בו-זמנית ממספר חד או דו ספרתי של מכוניות פרטיות לאוטובוס או מספר אוטובוסים?
בשפירים לא מגיעות מאות מכוניות בבת אחת והנהגים שלהם לא יוצאים בבת אחת ומתנפלים על אוטובוס.
עצם המושג שכתבת "חנה וסע רכבתי" מראה כמה ההצעה שלך תלושה מהמציאות.
מה שאתה מתאר קורה בכל תחנת קצה בשעות הלחץ. התדירות של
השאטל תהיה כזאת שרכבת מתמלאת ויוצאת, מתמלאת ויוצאת, מתמלאת ויוצאת. תוך דקות אתה מחסל עומס של אלפי אנשים בהרצליה ובהגנה. רכבת יכולה גם לחכות דקה ולא להוריד נוסעים אם הרציף מלא.

הרעיון שלי מסיר את המגבלות של התדירות. יותר לא תלויים במספר המסילות באיילון. אפשר להוסיף לרכבת ישראל עוד קווים ועוד רכבות כי אין יותר מגבלה של צוואר בקבוק באיילון.

לרכבת ישראל יותר לא אכפת ממה שקורה בת"א. היא מורידה ואוספת נוסעים מפאתי העיר. בתוך העיר רק לשאטלים אכפת מה קורה שם אבל הם מתוכננים לחסל עומס של אלפי נוסעים בדקה.
 
נראה לי שאתה לא מבין את המשמעות של מה שאתה מציע

מה שאתה מתאר קורה בכל תחנת קצה בשעות הלחץ. התדירות של
השאטל תהיה כזאת שרכבת מתמלאת ויוצאת, מתמלאת ויוצאת, מתמלאת ויוצאת. תוך דקות אתה מחסל עומס של אלפי אנשים בהרצליה ובהגנה. רכבת יכולה גם לחכות דקה ולא להוריד נוסעים אם הרציף מלא.

הרעיון שלי מסיר את המגבלות של התדירות. יותר לא תלויים במספר המסילות באיילון. אפשר להוסיף לרכבת ישראל עוד קווים ועוד רכבות כי אין יותר מגבלה של צוואר בקבוק באיילון.

לרכבת ישראל יותר לא אכפת ממה שקורה בת"א. היא מורידה ואוספת נוסעים מפאתי העיר. בתוך העיר רק לשאטלים אכפת מה קורה שם אבל הם מתוכננים לחסל עומס של אלפי נוסעים בדקה.
נראה לי שאתה לא מבין את המשמעות של מה שאתה מציע
אתה מציע לנקז את רוב הרכבות של רכבת ישראל לשתי תחנות קצה. רכבות שעד עתה התפזרו בין מודיעין, אשקלון, רחובות, הראשונים, משה דיין, בית שמש ובאר שבע יתנקזו לתחנת הרצליה.

רכבות שעד עתה התפזרו בין נהריה, כרמיאל, חיפה, בנימינה, נתניה, הרצליה והוד השרון יתנקזו לתחנת ההגנה.

את רוב הנוסעים מכל הרכבות הללו אתה מנקז להחליף רכבת בשתי תחנות לצוואר בקבוק שאטלי.

אתה יוצר צוואר בקבוק של חניית רכבות בשתי תחנות שאין סיכוי שיוכלו לקלוט מספר כזה של רכבות וצוואר בקבוק של מעבר נוסעים בין רכבות באותן שתי תחנות. נוסעים שכיום מתפזרים בין תחנות שונות.

יותר מזה - אתה מכניס לצוואר הבקבוק הזה גם את הנוסעים שמוצאם צפונית או דרומית לתל אביב ויעדם דרומית או צפונית לתל אביב ונוסעים כאלה אתה מכניס לשני צווארי הבקבוק שאתה יוצר בהרצליה ובהגנה.

אין שום סיכוי שמערכת כזו תעבוד. היא תתפוצץ ולא תוכל לתפקד כלל.
 
אני מציע הפרדה מוחלטת בין צפונה לת"א ודרומה לת"א. אני

נראה לי שאתה לא מבין את המשמעות של מה שאתה מציע
אתה מציע לנקז את רוב הרכבות של רכבת ישראל לשתי תחנות קצה. רכבות שעד עתה התפזרו בין מודיעין, אשקלון, רחובות, הראשונים, משה דיין, בית שמש ובאר שבע יתנקזו לתחנת הרצליה.

רכבות שעד עתה התפזרו בין נהריה, כרמיאל, חיפה, בנימינה, נתניה, הרצליה והוד השרון יתנקזו לתחנת ההגנה.

את רוב הנוסעים מכל הרכבות הללו אתה מנקז להחליף רכבת בשתי תחנות לצוואר בקבוק שאטלי.

אתה יוצר צוואר בקבוק של חניית רכבות בשתי תחנות שאין סיכוי שיוכלו לקלוט מספר כזה של רכבות וצוואר בקבוק של מעבר נוסעים בין רכבות באותן שתי תחנות. נוסעים שכיום מתפזרים בין תחנות שונות.

יותר מזה - אתה מכניס לצוואר הבקבוק הזה גם את הנוסעים שמוצאם צפונית או דרומית לתל אביב ויעדם דרומית או צפונית לתל אביב ונוסעים כאלה אתה מכניס לשני צווארי הבקבוק שאתה יוצר בהרצליה ובהגנה.

אין שום סיכוי שמערכת כזו תעבוד. היא תתפוצץ ולא תוכל לתפקד כלל.
אני מציע הפרדה מוחלטת בין צפונה לת"א ודרומה לת"א. אני
אומר: כולם רוצים את ת"א? ת"א גורמת לעומס בכל הארץ? אז ניפטר ממנה. לא נעבור דרכה יותר. נביא נוסעים רק לקצה שלה ונאסוף נוסעים רק מהקצה שלה. בתוך ת"א הנוסעים יתפזרו במהירות ע"י שאטלים.

תחנות ההגנה והרצליה לא ערוכות לכך? אז אפשר לבנות תחנה כזאת ברמת השרון או בגלילות ותחנה כזאת ליד תחנת ההגנה. בטוח שיש שם מקום.

אתה רוצה לעבור דרך ת"א מחיפה לב"ש? בבקשה: לא ע"י רכבת אחת אלא ע"י שתי רכבות עם שאטל של חצי דקה ביניהם. זה לא כזה עיכוב למי שנוסע מרחק כזה מצפון הארץ לדרום.
 
עכשיו עברת לסיסמאות

אני מציע הפרדה מוחלטת בין צפונה לת"א ודרומה לת"א. אני
אומר: כולם רוצים את ת"א? ת"א גורמת לעומס בכל הארץ? אז ניפטר ממנה. לא נעבור דרכה יותר. נביא נוסעים רק לקצה שלה ונאסוף נוסעים רק מהקצה שלה. בתוך ת"א הנוסעים יתפזרו במהירות ע"י שאטלים.

תחנות ההגנה והרצליה לא ערוכות לכך? אז אפשר לבנות תחנה כזאת ברמת השרון או בגלילות ותחנה כזאת ליד תחנת ההגנה. בטוח שיש שם מקום.

אתה רוצה לעבור דרך ת"א מחיפה לב"ש? בבקשה: לא ע"י רכבת אחת אלא ע"י שתי רכבות עם שאטל של חצי דקה ביניהם. זה לא כזה עיכוב למי שנוסע מרחק כזה מצפון הארץ לדרום.
עכשיו עברת לסיסמאות
מה זה להיפטר מת"א? איך בדיוק אתה נפטר מת"א?
ת"א גורמת לעומס בכל הארץ? אולי להיפך, כל הארץ גורמת לעומס בתל אביב? אז תיפטר מכל הארץ?
אתה רוצה להעניש את תל אביב על כך שכולם רוצים אותה? אבל אתה אפילו לא מעניש את ת"א. אתה מעניש את הנוסעים מכל הארץ שרוצים את תל אביב.

לא תל אביב אשמה בכך שמכל הארץ רוצים אותה ואם אתה לא רוצה שירצו אותה מכל הארץ, לא תשיג זאת בדרך הלא מציאותית שלך.
מה שתשיג זה חיסול של הרשת הרכבתית ומעבר של הנוסעים לכלי רכב פרטיים, מה שיגרום להתפוצצות גם של הכבישים.

בקיצור, שלפת רעיון לא מציאותי מבלי לחשוב עליו לעומק וכעת אתה מפזר סיסמאות לא ענייניות בניסיון להגן על הרעיון המופרך שהעלית.
 
להיפטר ממנה זה להוציא אותה מהרשת של המסילות. לרכבת

עכשיו עברת לסיסמאות
מה זה להיפטר מת"א? איך בדיוק אתה נפטר מת"א?
ת"א גורמת לעומס בכל הארץ? אולי להיפך, כל הארץ גורמת לעומס בתל אביב? אז תיפטר מכל הארץ?
אתה רוצה להעניש את תל אביב על כך שכולם רוצים אותה? אבל אתה אפילו לא מעניש את ת"א. אתה מעניש את הנוסעים מכל הארץ שרוצים את תל אביב.

לא תל אביב אשמה בכך שמכל הארץ רוצים אותה ואם אתה לא רוצה שירצו אותה מכל הארץ, לא תשיג זאת בדרך הלא מציאותית שלך.
מה שתשיג זה חיסול של הרשת הרכבתית ומעבר של הנוסעים לכלי רכב פרטיים, מה שיגרום להתפוצצות גם של הכבישים.

בקיצור, שלפת רעיון לא מציאותי מבלי לחשוב עליו לעומק וכעת אתה מפזר סיסמאות לא ענייניות בניסיון להגן על הרעיון המופרך שהעלית.
להיפטר ממנה זה להוציא אותה מהרשת של המסילות. לרכבת
ישראל לא יהיה אכפת מת"א יותר. היא תביא נוסעים ותיקח נוסעים מפאתי העיר. לא יהיו יותר קווים שחוצים את ת"א. מי שירצה להיכנס לת"א או לחצות אותה ליעד אחר יהיה חייב להשתמש בשאטלים שהתדירות שלהם תהיה אבסולוטית.

בשיטה שלי אין יותר מגבלה לתדירות הרכבות לת"א ומת"א לכל יעד בארץ כי אין יותר צוואר בקבוק. ת"א היום משמשת גם כיעד מועדף וגם כמקום מעבר מכל חלקי הארץ לכל חלקי הארץ בלי קשר לת"א וכאן הוא הפיצוץ.

אלה שצריכים לת"א מפריעים לאלה שצריכים רק לעבור בה כי אלה באים על חשבון אלה. בשיטה שלי הם לא באים האחד על חשבון השני אלא האחד במקביל לשני.

בשיטה שלי גם אלה שבאים מצפון לא מפריעים לאלה שבאים מדרום כמו שעכשיו הם האחד על חשבון השני.
 
מצד אחד אתה כותב "לרכבת ישראל לא יהיה אכפת מת"א יותר"

להיפטר ממנה זה להוציא אותה מהרשת של המסילות. לרכבת
ישראל לא יהיה אכפת מת"א יותר. היא תביא נוסעים ותיקח נוסעים מפאתי העיר. לא יהיו יותר קווים שחוצים את ת"א. מי שירצה להיכנס לת"א או לחצות אותה ליעד אחר יהיה חייב להשתמש בשאטלים שהתדירות שלהם תהיה אבסולוטית.

בשיטה שלי אין יותר מגבלה לתדירות הרכבות לת"א ומת"א לכל יעד בארץ כי אין יותר צוואר בקבוק. ת"א היום משמשת גם כיעד מועדף וגם כמקום מעבר מכל חלקי הארץ לכל חלקי הארץ בלי קשר לת"א וכאן הוא הפיצוץ.

אלה שצריכים לת"א מפריעים לאלה שצריכים רק לעבור בה כי אלה באים על חשבון אלה. בשיטה שלי הם לא באים האחד על חשבון השני אלא האחד במקביל לשני.

בשיטה שלי גם אלה שבאים מצפון לא מפריעים לאלה שבאים מדרום כמו שעכשיו הם האחד על חשבון השני.
מצד אחד אתה כותב "לרכבת ישראל לא יהיה אכפת מת"א יותר"
מצד שני אתה כותב "מי שירצה להיכנס לת"א או לחצות אותה ליעד אחר יהיה חייב להשתמש בשאטלים שהתדירות שלהם תהיה אבסולוטית."
כלומר גם מי שירצה לחצות את ת"א יהיה איכפת לו מת"א.

וודאי שיהיה צוואר בקבוק ולא אחד אלא ארבעה - שני צווארי בקבוק לרכבות ושני צווארי בקבוק לנוסעים היוצאים והנכנסים לרכבות.
לחלק מהנוסעים ההצעה שלך מבטיחה חוויה של שני צווארי בקבוק.

נוסעים מצפון לא מפריעים לנוסעים מדרום או להיפך. לאלה ולאלה מפריעה התשתית החסרה.

במציאות נוסעים מאשקלון "מפריעים" לנוסעים מבת ים ולהיפך, אבל שתיהן נמצאות דרומית לתל אביב, כך שאם יש "הפרעות" של נוסעים לנוסעים אחרים, אלה לא הפרעות של נוסעים מצפון לנוסעים מדרום או להיפך, אלא דווקא הפרעות של נוסעים מכיוון מסויים לנוסעים אחרים מאותו כיוון.
ה"הצעה" שלך לא פותרת במאומה את הבעיה הזו.
היא לא תביא להפרדת השירות הבינעירוני לתושבי אשקלון מהשירות הפרברי לתושבי בת ים. מסילה רביעית באיילון תעשה גם תעשה זאת.

במציאות לאחר פתיחת מסילות השרון בשלמותן, נוסעים מרעננה לא "יפריעו" לנוסעים מראשון לציון, הם כן "יפריעו" לנוסעים מפתח תקוה ומראש העין שתדירות הרכבות ביניהן לבין תל אביב תפחת בשעות השיא ב-50%. שוב - נוסעים מכיוון מסויים (הפעם מצפון) מפריעים לנוסעים מאותו כיוון (לצורך העניין, הרכבות מפ"ת וראש העין נכנסות לת"א מצפון).
גם בעיה זו לא נפתרת כלל על ידי ה"הצעה" שלך. נפתרת גם נפתרת על ידי מסילה רביעית באיילון.

אתה פשוט לא מכיר את הבעיות הקיימות ברשת.
 
יש פתרון פשוט יותר

להיפטר ממנה זה להוציא אותה מהרשת של המסילות. לרכבת
ישראל לא יהיה אכפת מת"א יותר. היא תביא נוסעים ותיקח נוסעים מפאתי העיר. לא יהיו יותר קווים שחוצים את ת"א. מי שירצה להיכנס לת"א או לחצות אותה ליעד אחר יהיה חייב להשתמש בשאטלים שהתדירות שלהם תהיה אבסולוטית.

בשיטה שלי אין יותר מגבלה לתדירות הרכבות לת"א ומת"א לכל יעד בארץ כי אין יותר צוואר בקבוק. ת"א היום משמשת גם כיעד מועדף וגם כמקום מעבר מכל חלקי הארץ לכל חלקי הארץ בלי קשר לת"א וכאן הוא הפיצוץ.

אלה שצריכים לת"א מפריעים לאלה שצריכים רק לעבור בה כי אלה באים על חשבון אלה. בשיטה שלי הם לא באים האחד על חשבון השני אלא האחד במקביל לשני.

בשיטה שלי גם אלה שבאים מצפון לא מפריעים לאלה שבאים מדרום כמו שעכשיו הם האחד על חשבון השני.
יש פתרון פשוט יותר
חוץ מהוספת המסילה הרביעית, בניית המסילה המזרחית מאפשרת לעקוף את המקטע הבעייתי כרגע באיילון ולקשר בין הצפון לדרום ללא קשר למסילות איילון. ואז באמת עבודות במסילות האיילון או עומסים שם לא יקטעו את הקישור צפון-דרום.

בכל מקרה, לא צריך להתייחס לתחנות ת"א כאל נטל. הן התחנות הכי פופולריות של הרכבת. כן צריך ליצור חלופה בתוואי אחר וזה אחד התפקידים של המסילה המזרחית.
 
המסילה המזרחית לא תעזור לקישור בין מערב ראשון לציון להרצליה

יש פתרון פשוט יותר
חוץ מהוספת המסילה הרביעית, בניית המסילה המזרחית מאפשרת לעקוף את המקטע הבעייתי כרגע באיילון ולקשר בין הצפון לדרום ללא קשר למסילות איילון. ואז באמת עבודות במסילות האיילון או עומסים שם לא יקטעו את הקישור צפון-דרום.

בכל מקרה, לא צריך להתייחס לתחנות ת"א כאל נטל. הן התחנות הכי פופולריות של הרכבת. כן צריך ליצור חלופה בתוואי אחר וזה אחד התפקידים של המסילה המזרחית.
המסילה המזרחית לא תעזור לקישור בין מערב ראשון לציון להרצליה
או בין בת ים לבני ברק - רמת החייל או לפתח תקוה - קרית אריה.
מספר הנוסעים שעבורם מעקף של גוש דן דרך המסילה המזרחית יהיה רלוונטי יומיום הוא יחסית קטן, למעט בימי ראשון וחמישי.
 

amit1270

New member
כל הכבוד על ההתמדה והנחישות מול הטרול

עכשיו עברת לסיסמאות
מה זה להיפטר מת"א? איך בדיוק אתה נפטר מת"א?
ת"א גורמת לעומס בכל הארץ? אולי להיפך, כל הארץ גורמת לעומס בתל אביב? אז תיפטר מכל הארץ?
אתה רוצה להעניש את תל אביב על כך שכולם רוצים אותה? אבל אתה אפילו לא מעניש את ת"א. אתה מעניש את הנוסעים מכל הארץ שרוצים את תל אביב.

לא תל אביב אשמה בכך שמכל הארץ רוצים אותה ואם אתה לא רוצה שירצו אותה מכל הארץ, לא תשיג זאת בדרך הלא מציאותית שלך.
מה שתשיג זה חיסול של הרשת הרכבתית ומעבר של הנוסעים לכלי רכב פרטיים, מה שיגרום להתפוצצות גם של הכבישים.

בקיצור, שלפת רעיון לא מציאותי מבלי לחשוב עליו לעומק וכעת אתה מפזר סיסמאות לא ענייניות בניסיון להגן על הרעיון המופרך שהעלית.
כל הכבוד על ההתמדה והנחישות מול הטרול
 

YuMi2017

Member
שמע אני לא יודע מי אתה

אני מציע הפרדה מוחלטת בין צפונה לת"א ודרומה לת"א. אני
אומר: כולם רוצים את ת"א? ת"א גורמת לעומס בכל הארץ? אז ניפטר ממנה. לא נעבור דרכה יותר. נביא נוסעים רק לקצה שלה ונאסוף נוסעים רק מהקצה שלה. בתוך ת"א הנוסעים יתפזרו במהירות ע"י שאטלים.

תחנות ההגנה והרצליה לא ערוכות לכך? אז אפשר לבנות תחנה כזאת ברמת השרון או בגלילות ותחנה כזאת ליד תחנת ההגנה. בטוח שיש שם מקום.

אתה רוצה לעבור דרך ת"א מחיפה לב"ש? בבקשה: לא ע"י רכבת אחת אלא ע"י שתי רכבות עם שאטל של חצי דקה ביניהם. זה לא כזה עיכוב למי שנוסע מרחק כזה מצפון הארץ לדרום.
שמע אני לא יודע מי אתה
ייתכן שאתה טרול ועושה בכוונה או שאתה פשוט לא מבין שום דבר.
אני אתן לך קרדיט שאתה טרול.
הטיעונים שלך לא ענייניים, לא קוהרנטים ולא מתיישבים עם המציאות.
כל הכבוד לעמוד השדרה שלוקח אותך ברצינות, אני מזמן הייתי מגלגל אותך.
 

Rubim88

New member


שמע אני לא יודע מי אתה
ייתכן שאתה טרול ועושה בכוונה או שאתה פשוט לא מבין שום דבר.
אני אתן לך קרדיט שאתה טרול.
הטיעונים שלך לא ענייניים, לא קוהרנטים ולא מתיישבים עם המציאות.
כל הכבוד לעמוד השדרה שלוקח אותך ברצינות, אני מזמן הייתי מגלגל אותך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
האם מתוכנן קישור של ירושלים גם לחיפה?

הרצליה לא מתוכננת להיות תחנת הקצה ללולאה
תחנות הקצה לקו הלולאתי מתוכננות להיות משה דיין ואשקלון.
הקו המהיר לירושלים צריך לקשר בין שתי הערים הגדולות במדינה ושניים משלושת המטרופולינים הגדולים במדינה ומעבר לכך (בתכנון הסופי עד כרמיאל, כלומר גם עד המטרופולין השלישי). תחנת ההגנה היא אחת משתי התחנות הפחות מבוקשות בתל אביב ושתי התחנות הכי מבוקשות הן דווקא שתי התחנות האמצעיות. לכן ראוי וצריך שהקו שמקשר בין ירושלים לתל אביב יגיע גם לתחנות השלום וסבידור-מרכז.
תשווה את הביקוש לקו 480 לעומת 405 ותקבל תשובה לשאלתך.
כפי שאי אפשר בלי קו 480, כך אי אפשר בלי תחנות סבידור והשלום בקו המהיר לירושלים.
האם מתוכנן קישור של ירושלים גם לחיפה?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז בעוד המממון שנים?
(ומה התכנון לפני חשמול מסילת החוף?)

כן, לאחר חישמול מסילות החוף. כל רכבת מהמרכז לכרמיאל עוברת
בהכרח דרך חיפה.
אז בעוד המממון שנים?
(ומה התכנון לפני חשמול מסילת החוף?)
 
3-4 שנים

אז בעוד המממון שנים?
(ומה התכנון לפני חשמול מסילת החוף?)
3-4 שנים
לפני חישמול מסילות החוף הרכבות המהירות מירושלים יגיעו עד הרצליה ובשלב הראשון עד תל אביב ההגנה.
אבל ממילא לא ברור עדיין מתי בדיוק הקו המהיר לירושלים יתחיל לפעול, כי הבטחות והצהרות של שר התחבורה לחוד ומציאות לחוד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כלומר תהיה החלפה בת"א? אין סיכוי שהקו לירושלים יתחיל בסוכות?

3-4 שנים
לפני חישמול מסילות החוף הרכבות המהירות מירושלים יגיעו עד הרצליה ובשלב הראשון עד תל אביב ההגנה.
אבל ממילא לא ברור עדיין מתי בדיוק הקו המהיר לירושלים יתחיל לפעול, כי הבטחות והצהרות של שר התחבורה לחוד ומציאות לחוד.
כלומר תהיה החלפה בת"א? אין סיכוי שהקו לירושלים יתחיל בסוכות?
 
ואגב, גם את רכבות ה"שאטל" צריך לנקות מספר פעמים ביום

מסדרים את כל הקווים מחדש. תחשוב שמחר בבוקר כל המסילות שבין
התחנות האלה מוצפות כי ירד גשם בלילה 10 שעות רצוף בתל אביב. רכבת ישראל מיד בבוקר מסדרת את כל הרכבות שלה לפי ההצעה שלי. השאטלים שאני מציע היא תעשה באוטובוסים בגלל ההצפה.

מה הבעיה לרכבות שאטל לנסוע הלוך ושוב בין התחנות שם? כמה רכבות צריך בשביל זה? רק שניים. אחד נוסע צפונה ואחד דרומה. השאטלים מגיעים לתחנות הקצה שהצעתי ואז נוסעים הפוך. כך לכל אורך היממה. כמה בלאי זה יעשה לרכבות האלה? כלום. מידי פעם יחליפו את שני הרכבות בשני רכבות אחרות לצורך טיפולים.
ואגב, גם את רכבות ה"שאטל" צריך לנקות מספר פעמים ביום
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה