קיבולת תחנת מעבר>>קיבולת תחנת טרמינל
עם אותו מספר רציפים.
קיבולת תחנת מעבר>>קיבולת תחנת טרמינליש לי רעיון אחר לרכבת ישראל: להכריז שתחנת האוניברסיטה ותחנת
ההגנה הן תחנות קצה סופיות: ההגנה היא תחנת קצה לרכבות שבאות מדרום והאוניברסיטה היא תחנת קצה סופית לרכבות שבאות מצפון.
רכבת ישראל תפעיל בשלושת המסילות שבין התחנות האלה רכבות שאטל בתדירות של חמש דקות והנסיעה בהן תהיה בחינם.
רכבות השאטל ייסעו הלוך ושוב כל היממה מהאוניברסיטה להגנה ומההגנה לאוניברסיטה ויעצרו גם בתחנות שביניהן.
ואז לא יהיה צורך במסילה רביעית, חמישית, שישית באיילון כמו שכתוב בכתבה.
עם אותו מספר רציפים.