S h e e p a
New member
הממ
אממ .. פתאום אני לא יכולה לרשום בהודעות בתפוז\בחיפוש בגוגל\כל חיפוש\תיבת טקסט באתרים אחרים - בעברית !! זה יוצא לי ג'יבריש כזה ... וכשאני לוחצת לחצן הימני ו Encoding זה על Hebrew. וכל הHebrew האחרים זה יותר ג'בריש ומשנה את כל השפה של האתר. מקווה שהבנתם ..
אממ .. פתאום אני לא יכולה לרשום בהודעות בתפוז\בחיפוש בגוגל\כל חיפוש\תיבת טקסט באתרים אחרים - בעברית !! זה יוצא לי ג'יבריש כזה ... וכשאני לוחצת לחצן הימני ו Encoding זה על Hebrew. וכל הHebrew האחרים זה יותר ג'בריש ומשנה את כל השפה של האתר. מקווה שהבנתם ..