הממ

S h e e p a

New member
הממ

אממ .. פתאום אני לא יכולה לרשום בהודעות בתפוז\בחיפוש בגוגל\כל חיפוש\תיבת טקסט באתרים אחרים - בעברית !! זה יוצא לי ג'יבריש כזה ... וכשאני לוחצת לחצן הימני ו Encoding זה על Hebrew. וכל הHebrew האחרים זה יותר ג'בריש ומשנה את כל השפה של האתר. מקווה שהבנתם ..
 

S h e e p a

New member
ושוב -

Windows Xp ואגב כדי לכתוב כאן את ההודעה נאלצתי לכתוב הכל בוורד ואז לעשות העתק הדבק
איזו השפלה
 
למעלה