הממ..סקר!!

ed555

הממ..סקר!!

למיטב ידיעתי כבר עשו את הסקר הזה אבל מאחר ואז לא היו לי(אני חושב) ציטוטים נבחרים לאותו רגע לא יכלתי לענות עליו.. בכל מקרה כבר ברור שהסקר הוא: מה הציטוט האהוב עליכם ברגע זה? שלי הוא מיצירת המופת האמוציונלית של pain of salvation משיר הנושא the perfect element. I am the waking child (Lingering, climbing, clinging, clutching Craving, clawing, hurting, falling down) I, the wayward son of a mountain lake (Of icy liquor tears, of a silent Earth) (Of a rusty lid, of a wingless wind) (Of an eyeless storm, of fallen gods, who lost their way) I set myself on fire To breed the Perfect Element

CosmikDebris

שלי (גם בכרטיס האישי שלי)

גם מר פרנק זאפה, האמת שזה ציטוט נורא אידיוטי! אבל אני אוהב אותו... מ JOE´S GARAGE. מישהו שם לב שאני נהיה יותר מדי אובססיבי כלפי הבן אדם! אבל אני לומד כל כך הרבה דברים ממנו! לקרוא את הספר שלו!!! זה ישנה את כלה מבט שלכם כלפי העולם (קצת מגזים אבל הרעיון נשאר אותו רעיון) This is the CENTRAL SCRUTINIZER . . . The WHITE ZONE is for loading and unloading only . . . if you gotta load or if you gotta unload, go to the WHITE ZONE . . . you´ll love it . . .

Manic Subsidal

שלי

I Resist Without Control Feel The Thorns Of Uncontrol מהשיר undo control של דארק טראנקווילטי

חוי

עלי .. מהשיר DEATH BLOOMS של מדווין

אני לא זוכר איך זה הולך אבל זה מדהים ..

Manic Subsidal

בטח התכוונת לפזמון

i just want to run fly kites wrestle jump and play swim through waves that crash to shore memories in me cocooned in misery

Black Tear

לא בדיוק האהוב עליי... אבל...

יש משהו בשיר הזה שגורם לי לשמוע אותו עוד פעם ועוד פעם... אני לא יודעת מה זה... בייחוד את הקטע הזה... אני מניחה שיש ציטוטים הרבה יותר חכמים והרבה יותר מעמיקים בלהקות הרבה יותר טובות שאני שומעת, אבל זה הדבר הראשון שעלה לי בראש, בייחוד בימים האחרונים... הנה זה בא..! Edge of sanity - Black Tears (ולא, לא יקירי, לא בגלל זה הניק הוא בלאק טיר). Life is like a masquerade. In dept to myself, but I can´t pay. Soon I´ll call it all a day, away. I´ve never felt what you call guilt. I still believe "Do what thou wilt" My sorrow will destroy the world I´ve built. THIS FLUID ON MY CHEEK, IT DRAINS ME I GET WEAK. MY HEART IS COLD & BLEAK BLACK BLOOD. BLACK TEARS.

OPERATi0N_iVY

של לינקין פארק - CRAWLING...

סתם, לא... יש כמה : *כל השיר של פרט שולי על יוזלס איי די *כל השיר NOFX - ALWAYS HATE HIPPIES *HIPPIES OUT, OUT OF PUNK... או בעצם כל השיר KILL THE HIPPIES של CASUALTIES...

badphish

soundgarden- mailman

My place was beneath you but now I´m above And now I send you a message of love A simple reminder of what you won´t see A future so holy without me מילים נורא יפות בנושא התאבדות לדעתי.... (אז תקראו לי היפי אז מה כריס קןרנל עדיין בחסד אלוהים)

Upon The Ashes

המממ

דווקא הקדשתי קצת זמן למילים של קארקס ומילים שממש אהבתי היו של POLORIZED מהאלבום SWANSONG Don´t want your number Don´t want your name Don´t want your colour... Don´t want your politics Don´t want your cause Don´t believe what you believe Don´t want to wear your emblem Don´t want your cult or sect Don´t want your faith Don´t want your respect Don´t want your love Don´t want your praise Don´t want your stupid fashion Don´t want your phase Polarized - tell me what colours do you wear? Your beliefs, polarized I just don´t care for what you care I just don´t care for what you care וגם בשיר BLACK STAR יש משהו די משעשע שאהבתי... "Twinkle, twinkle black star"

lighter

heart of steel/manowar

stand and fight live by your heart always one more try im not afraid to die stand and fight say what you feel born with a heart of steel אורית

black soul

It Can´t Rain All The Time

מתוך שיר הפסקול של הסרט "העורב" (ברח לי שמה של הסולנית)

Vsilver NJ

שלי... די קצר...

ציטוט של טול שהוא הדבר שאני הכי מאמינה בו בעולם: "think for yourself, question authority."

shay or eli

הציטוט האולטימטיבי

של כל הזמנים: "בלה. בלה בלה. בלה בלה בלה בלה בלה. בלה." -אל בנדי ונוסיף גם את: -"You have to be trusted By the people that you lied to" -Pink Floyd, Dogs

Shades Of God

ציטוטים-

אחד האהובים עליי: של sepultura "Who are you to criticize ......................... The world will be extinct "And your flesh will rot with mine כמו שאומרים...בסוף את כולנו יאכלו התולעים...:) עוד ציטוט,כריס קורנל: And I swear to you That I would never feed you pain But you´re staring at me Like I´m driving the nails And would it pay you more to walk on water Than to wear a crown of thorns It wouldn´t pain me more to bury you rich Than to bury you poor

למעלה