הממ יש לי שאלה

jack 1

New member
הממ יש לי שאלה

מישו יודע פרטים לגביי המוות של אדי גיילה??ולגביי המוות של שאקטי?כי אמרו שהיא תופיע בסרט ולא ראיתי אותה לשנייה אחת.
 

Torian

New member
יכול להיות...

שהקטע עם שאק טי יופיע בדיוידי יחד עם שאר הקטעים החתוכים?
 

Jedi Force

New member
אמממ....

אדי גאלילה (ככה רושמים?
) מתה בפקודת 66. ושאק טי נרצחה על ידי אנאקין כאשר היא הייתה במדיטציה.
 

Yaniva4

New member
תמונה שמצאתי ..

אולי אנאקין הורג אותה את שאק טי וישימו את זה בסצינות החתוכות בדיוידי?
 
גריוויוס הרג את אדי גליה..

זה לא היה בפקודה 66 זה היה לפני...זה היה בקומיקס..
 

Torian

New member
אני חושב שהוא התבלבל...

הוא בלבל בין אדי גאליה לבין לומינארה אונדולי שנהרגה בקאשיק... בתמונה מקומיקס שמישהו פירסם פה לפני כמה חודשים...
 
טוב, אבל עדיין...

גריבוס לא הורג אף ג'דיי בקומיקס, אולי הוא מתכוון למה שנראה כמו המוות של שאק טי בתוכנית המצויירת קלון וורז( אבל בסוף לא כי אנאקין הורג אותה בסצינות החתוכות בפקודה 66) ודרך אגב... אני פירסמתי בזמנו את התמונות מהקומיקס...
 

יויוני

New member
אני שיחקתי

במשחק של הסרט ומראים שם קטעים שחתחו מהסרט ומראים את אנאקין הורג את שאק-טי וגם במשחק אני צריך להרוג אותה. ויש גם סטצנה אחת יפה שאובי-וואן ואנאקין מוקפים דרוידים ואז הם תוקעים את הלייטסייבר שלהם בריצפה ומסתובבים ואז נוצר חור והם נופלים פנימה. זה כל-כך יפה
 

1984alive

New member
שמתי תמונה לפני כחודש

של שאק טי בברור עם לייטסייבר שעובר דרך הגוף שלה ע"י גריוויוס במקור הוא הורג אותה בהתחלת הסרט תבדוק בהודעות שלי לפני חודש וחצי בערך אם לא אני אפרסם שוב
 
אבל אין מצב זה לא הגיוני

בתחילת הסרט זה כבר הקרב חלל שאנחנו רואים זאת אומרת אחרי שגריווס המריא, וראינו גם את ההמראה שלו בסדרהאחרי שהוא קשר את שאק טי. מהחלל הוא מגיע ישר לאוטפאו ואז אובי וואן בא והורג אותו... אז מתי יש לו זמן בסרט להיות בקורוסנט ועוד בתוך הג'דיי טמפל...? כנראה רצו למשוך את האנשים שייתחברו להייפר ספייס... כי פשוט אין מצב שגריווס הורג אותה בסרט, אין לו צ'אנס.
 

Youngling

New member
יכלו להכניס קטע לפני החלל...

חוץ מזה שהקטע עם אנאקין אושר רשמית.
 
למעלה