הממשלה החליטה היום פה אחד על רכבת לאילת

מצב
הנושא נעול.
אני מתנגד, זה סתם פופוליזם

הממשלה החליטה היום פה אחד על רכבת לאילת
הממשלה החליטה היום בישיבתה השבועית לסלול מסילת רכבת מתל אביב לאילת. ההחלטה התקבלה פה אחד ללא מתנגדים. ואני שואלת: מה יודעים חברי הפורום ששרי הממשלה לא יודעים? אני יודעת שרוב או כל חברי הפורום מתנגדים לסלילת מסילת רכבת לאילת. אז איך זה שלא נמצא ולו שר אחד שהתנגד למהלך?
אני מתנגד, זה סתם פופוליזם
לא שרע לבנות רכבת לאילת, אך המטרה באישור בכנסת זה להרדים את הציבור בידיעה שיודהם מהפרויקט הגדול הזה. בנתיים את הפרויקטים ה"לא חשובים" דוחים או לא עושים. מה בדבר המסילה הקצרה ברעננה שהייתה אמורה להסתיים והכפלות קווי הרכבת, ועוד קווים קצרים ויעילים ששוכחים מהם
 

אורי404

New member
מנין הגעת למסקנה האחרונה להתנגדות גולשים?

הממשלה החליטה היום פה אחד על רכבת לאילת
הממשלה החליטה היום בישיבתה השבועית לסלול מסילת רכבת מתל אביב לאילת. ההחלטה התקבלה פה אחד ללא מתנגדים. ואני שואלת: מה יודעים חברי הפורום ששרי הממשלה לא יודעים? אני יודעת שרוב או כל חברי הפורום מתנגדים לסלילת מסילת רכבת לאילת. אז איך זה שלא נמצא ולו שר אחד שהתנגד למהלך?
מנין הגעת למסקנה האחרונה להתנגדות גולשים?
כל הגולשים זה בטח לא נכון. אני אישית ממש בעד רכבת לאילת ויש עוד כאלה. אני גם לא בטוח, שהרב נגד. בכל מקרה לא כולם נגד.
 

נתנאל531

Well-known member
אף אחד לא מתנגד למסילת רכבת שבאה כמתנה

הממשלה החליטה היום פה אחד על רכבת לאילת
הממשלה החליטה היום בישיבתה השבועית לסלול מסילת רכבת מתל אביב לאילת. ההחלטה התקבלה פה אחד ללא מתנגדים. ואני שואלת: מה יודעים חברי הפורום ששרי הממשלה לא יודעים? אני יודעת שרוב או כל חברי הפורום מתנגדים לסלילת מסילת רכבת לאילת. אז איך זה שלא נמצא ולו שר אחד שהתנגד למהלך?
אף אחד לא מתנגד למסילת רכבת שבאה כמתנה
על חשבון משלם המיסים הסיני. השאלה היא עד כמה משתלם למדינת ישראל להשקיע סכום כספי גדול לטובת המיזם הזה, סכום שיבוא כמובן על חשבון דברים אחרים. החלטת הממשלה מהיום היא החלטה עקרונית, לא החלטה לביצוע. כאשר יבואו הסינים ויציגו את ההצעה שלהם לשותפות בבניית המסילה והנמל החדש (בלי נמל חדש לכאורה לסינים אין אינטרס להשקיע במסילה), ויתבררו העלויות הצפויות למדינה, אז יהיה הדיון האמיתי לגבי המיזם. ההחלטה מהיום משמעה שהתוכנית לא נדחית על הסף, אבל מים רבים עוד יזרמנו בנחל הערבה לפני שהפרוייקט יתחיל, ובטח לפני שיושלם.
 
רובנו המוחלט בעד הקו לאילת !

אף אחד לא מתנגד למסילת רכבת שבאה כמתנה
על חשבון משלם המיסים הסיני. השאלה היא עד כמה משתלם למדינת ישראל להשקיע סכום כספי גדול לטובת המיזם הזה, סכום שיבוא כמובן על חשבון דברים אחרים. החלטת הממשלה מהיום היא החלטה עקרונית, לא החלטה לביצוע. כאשר יבואו הסינים ויציגו את ההצעה שלהם לשותפות בבניית המסילה והנמל החדש (בלי נמל חדש לכאורה לסינים אין אינטרס להשקיע במסילה), ויתבררו העלויות הצפויות למדינה, אז יהיה הדיון האמיתי לגבי המיזם. ההחלטה מהיום משמעה שהתוכנית לא נדחית על הסף, אבל מים רבים עוד יזרמנו בנחל הערבה לפני שהפרוייקט יתחיל, ובטח לפני שיושלם.
רובנו המוחלט בעד הקו לאילת !
 
הנה הקישור לידיעה - קישור שהיה חסר עד כה:

הממשלה החליטה היום פה אחד על רכבת לאילת
הממשלה החליטה היום בישיבתה השבועית לסלול מסילת רכבת מתל אביב לאילת. ההחלטה התקבלה פה אחד ללא מתנגדים. ואני שואלת: מה יודעים חברי הפורום ששרי הממשלה לא יודעים? אני יודעת שרוב או כל חברי הפורום מתנגדים לסלילת מסילת רכבת לאילת. אז איך זה שלא נמצא ולו שר אחד שהתנגד למהלך?
הנה הקישור לידיעה - קישור שהיה חסר עד כה:
http://www.port2port.co.il/?CategoryID=364&ArticleID=72483 להבא כדאי להביא קישור לכל ידיעה. תודה.
 
מה אני קשור לזה בכלל?????????????????????????

עלאק בעוד 20 שנה הקו יפתח :)
איך אני זוכר כמה הייתם אומרים את זה
מה אני קשור לזה בכלל?????????????????????????
לך ותעבור על ארכיון הפורום לפני שאתה פולט שטויות בקצב...אני כתבתי כבר בשנת 2002 כי הקו לאילת לא יפתח לפני 2050...אם בכלל... עכשיו תירגע, בסדר?
 

Nike17

New member
מי שפה ירגע זה אתה ומיד :)

מה אני קשור לזה בכלל?????????????????????????
לך ותעבור על ארכיון הפורום לפני שאתה פולט שטויות בקצב...אני כתבתי כבר בשנת 2002 כי הקו לאילת לא יפתח לפני 2050...אם בכלל... עכשיו תירגע, בסדר?
מי שפה ירגע זה אתה ומיד :)
2050 עלאק,אולי ב2017-2018 :)
 
2085 ושב לי על השפיץ....


מי שפה ירגע זה אתה ומיד :)
2050 עלאק,אולי ב2017-2018 :)
2085 ושב לי על השפיץ....

הקו לאילת לא ייפתח, אלא כאשר אתה תהיה קשיש ומדדה בבית אבות או הרבה לאחר מכן. ביבי נתניהו השמאלן הוא בלפן והוא יודע שהוא מדבר שטויות...אין ביכולתו להרים את הקו כפי שאין ביכולתו לשלוט במדינה וגם לא בדברים אישיים נוספים.
 
האבידה מס' 1 של ביבי בכל חייו היתה מיקי.....

2085 ושב לי על השפיץ....

הקו לאילת לא ייפתח, אלא כאשר אתה תהיה קשיש ומדדה בבית אבות או הרבה לאחר מכן. ביבי נתניהו השמאלן הוא בלפן והוא יודע שהוא מדבר שטויות...אין ביכולתו להרים את הקו כפי שאין ביכולתו לשלוט במדינה וגם לא בדברים אישיים נוספים.
האבידה מס' 1 של ביבי בכל חייו היתה מיקי.....
אבל היא היתה גדולה ב-10 מידות עליו.......אמא שלי לימדה את שנייהם בזמנים שונים והכירה את מיקי מצויין. מיקי היתה פי 7000 חכמה משרה ופי 13000 יפה משרה.....
 

cwen

New member
יפתח אם הסינים יבואו לעשות את זה

מי שפה ירגע זה אתה ומיד :)
2050 עלאק,אולי ב2017-2018 :)
יפתח אם הסינים יבואו לעשות את זה
בקצב עבודה ישראלי ממוצע זה לעולם לא יהיה מוכן ב 2018. תראה כמה זמן לוקח להם להכפיל את המסילה המסכנה בין תל אביב להוד השרון. כל פעם אני חולפת על גשר מבצע קדש ורואה את חתיכת המסילה שחסרה בין ההכפלה החדשה לתחנה עצמה. זה פשוט לא יאמן. אם הסינים יממנו ויביאו את כל הציוד והפועלים - המסילה לאילת תהיה מוכנה ב 2018 (אחרי שרוב הזמן יעבור בבירוקרטיה ישראלית כמובן).
 

easylivin

New member
ובכן, עד עכשיו תוצאות המשאל די ברורות


הממשלה החליטה היום פה אחד על רכבת לאילת
הממשלה החליטה היום בישיבתה השבועית לסלול מסילת רכבת מתל אביב לאילת. ההחלטה התקבלה פה אחד ללא מתנגדים. ואני שואלת: מה יודעים חברי הפורום ששרי הממשלה לא יודעים? אני יודעת שרוב או כל חברי הפורום מתנגדים לסלילת מסילת רכבת לאילת. אז איך זה שלא נמצא ולו שר אחד שהתנגד למהלך?
ובכן, עד עכשיו תוצאות המשאל די ברורות

רוב חברי הפורום הקבועים דווקא תומכים.
 

I new man

New member
גם אני בעד

הממשלה החליטה היום פה אחד על רכבת לאילת
הממשלה החליטה היום בישיבתה השבועית לסלול מסילת רכבת מתל אביב לאילת. ההחלטה התקבלה פה אחד ללא מתנגדים. ואני שואלת: מה יודעים חברי הפורום ששרי הממשלה לא יודעים? אני יודעת שרוב או כל חברי הפורום מתנגדים לסלילת מסילת רכבת לאילת. אז איך זה שלא נמצא ולו שר אחד שהתנגד למהלך?
גם אני בעד
וכששמעתי שיש אופציה שיביאו חברה סינית - זה נשמע עוד יותר טוב. כמה שזה יביא תועלת למדינה הזאת - אתם עוד תראו. נשאר רק לקוות שיביאו משהו כזה לצפון הארץ ולגולן .....
 

חייםש1

New member
למה הרוב נגד ? אני גם בעד !

הממשלה החליטה היום פה אחד על רכבת לאילת
הממשלה החליטה היום בישיבתה השבועית לסלול מסילת רכבת מתל אביב לאילת. ההחלטה התקבלה פה אחד ללא מתנגדים. ואני שואלת: מה יודעים חברי הפורום ששרי הממשלה לא יודעים? אני יודעת שרוב או כל חברי הפורום מתנגדים לסלילת מסילת רכבת לאילת. אז איך זה שלא נמצא ולו שר אחד שהתנגד למהלך?
למה הרוב נגד ? אני גם בעד !
 
נראה לי שהתבלבלת בפורום

הממשלה החליטה היום פה אחד על רכבת לאילת
הממשלה החליטה היום בישיבתה השבועית לסלול מסילת רכבת מתל אביב לאילת. ההחלטה התקבלה פה אחד ללא מתנגדים. ואני שואלת: מה יודעים חברי הפורום ששרי הממשלה לא יודעים? אני יודעת שרוב או כל חברי הפורום מתנגדים לסלילת מסילת רכבת לאילת. אז איך זה שלא נמצא ולו שר אחד שהתנגד למהלך?
נראה לי שהתבלבלת בפורום
יש כאן תמיכה נרחבת בפרוייקט, כפי שניתן ללמוד מכל שרשור העוסק בנושא. לכתוב "אני יודעת ש..." ואחר כך משהו חסר כל בסיס זו לא הדרך הטובה ביותר להתחיל שרשור, בלשון המעטה. זה כמו להתחיל שרשור במשפט: "אני יודעת שרוב או כל חברי הפורום מתנגדים לחשמול הרכבת וחושבים שיונה יהב הוא אלוהים".
 

cooldan612

New member
גם אני תומך בפרוייקט!!

נראה לי שהתבלבלת בפורום
יש כאן תמיכה נרחבת בפרוייקט, כפי שניתן ללמוד מכל שרשור העוסק בנושא. לכתוב "אני יודעת ש..." ואחר כך משהו חסר כל בסיס זו לא הדרך הטובה ביותר להתחיל שרשור, בלשון המעטה. זה כמו להתחיל שרשור במשפט: "אני יודעת שרוב או כל חברי הפורום מתנגדים לחשמול הרכבת וחושבים שיונה יהב הוא אלוהים".
גם אני תומך בפרוייקט!!
ואף רואה אותו מסתיים כראוי מהר. כפי ש- mike17 ציין ואף צודק: זהו הזמן המשוער לסיום הפרוייקט! גם קו הרכבת המהיר לירושלים יהיה מוכן כמסתמן באותו זמן. תמונת מצב להיום: העבודות לקו האדום של הרכבת הקלה מוכנות בימים אלה וכל זאת בזכות הממשלה הנוכחית. לילה טוב. cooldan612.
 

SHIRLY28

New member
אני עדיין עומדת על דעתי

נראה לי שהתבלבלת בפורום
יש כאן תמיכה נרחבת בפרוייקט, כפי שניתן ללמוד מכל שרשור העוסק בנושא. לכתוב "אני יודעת ש..." ואחר כך משהו חסר כל בסיס זו לא הדרך הטובה ביותר להתחיל שרשור, בלשון המעטה. זה כמו להתחיל שרשור במשפט: "אני יודעת שרוב או כל חברי הפורום מתנגדים לחשמול הרכבת וחושבים שיונה יהב הוא אלוהים".
אני עדיין עומדת על דעתי
קריאה מעמיקה בשרשור זה חיזקה יותר את דעתי. נכון שאם בסופו של דבר תהיה מסילת רכבת לאילת אף אחד לא יתנגד לה, אבל גם בשרשור זה רוב משתתפי הפורום הביעו סקפטיות רבה באשר להתכנות של מסילת רכבת לאילת בשנים הקרובות. וזאת היתה השאלה. אי אפשר לאשר משהו שאתה לא מאמין בו. אני מניחה ששרי הממשלה מאמינים כי ניתן לבנות מסילת רכבת לאילת בעתיד הנראה לעיין, ואילו מרבית ממשתתפי הפורום , גם בשרשור זה , מטילים ספק בכך. ובאשר ליונה יהב, לא אחטא אל האמת אם אומר שלתחושתי רוב חברי הפורום לא אוהבים אותו בגלל עמדתו בעניין חישמול הרכבת בחיפה.
 

easylivin

New member
נכון מאוד: עמדתו זו הראתה לכולנו

אני עדיין עומדת על דעתי
קריאה מעמיקה בשרשור זה חיזקה יותר את דעתי. נכון שאם בסופו של דבר תהיה מסילת רכבת לאילת אף אחד לא יתנגד לה, אבל גם בשרשור זה רוב משתתפי הפורום הביעו סקפטיות רבה באשר להתכנות של מסילת רכבת לאילת בשנים הקרובות. וזאת היתה השאלה. אי אפשר לאשר משהו שאתה לא מאמין בו. אני מניחה ששרי הממשלה מאמינים כי ניתן לבנות מסילת רכבת לאילת בעתיד הנראה לעיין, ואילו מרבית ממשתתפי הפורום , גם בשרשור זה , מטילים ספק בכך. ובאשר ליונה יהב, לא אחטא אל האמת אם אומר שלתחושתי רוב חברי הפורום לא אוהבים אותו בגלל עמדתו בעניין חישמול הרכבת בחיפה.
נכון מאוד: עמדתו זו הראתה לכולנו
מה האיש הזה שווה בדיוק... אבל זה התחיל עוד לפני כן, עם שקר "הרכבת הקלה" שלו.
 
להטלת הספק הזו יש בסיס בהיסטוריה התחבורתית

אני עדיין עומדת על דעתי
קריאה מעמיקה בשרשור זה חיזקה יותר את דעתי. נכון שאם בסופו של דבר תהיה מסילת רכבת לאילת אף אחד לא יתנגד לה, אבל גם בשרשור זה רוב משתתפי הפורום הביעו סקפטיות רבה באשר להתכנות של מסילת רכבת לאילת בשנים הקרובות. וזאת היתה השאלה. אי אפשר לאשר משהו שאתה לא מאמין בו. אני מניחה ששרי הממשלה מאמינים כי ניתן לבנות מסילת רכבת לאילת בעתיד הנראה לעיין, ואילו מרבית ממשתתפי הפורום , גם בשרשור זה , מטילים ספק בכך. ובאשר ליונה יהב, לא אחטא אל האמת אם אומר שלתחושתי רוב חברי הפורום לא אוהבים אותו בגלל עמדתו בעניין חישמול הרכבת בחיפה.
להטלת הספק הזו יש בסיס בהיסטוריה התחבורתית
והתשתיתית בכלל של מדינת ישראל. אם בשנת 2012 עדיין אין בגוש דן מערכת הסעת המונים, עדיין אין קו רכבת מהיר לירושלים ואפילו עדיין לא השלימו הכפלות מסילה בקטעים קצרים של לא יותר מ-20 ק"מ, אז לא צריך להתפלא שיש אנשים שלא מאמינים שבשנת 2017 תהיה מסילת רכבת פעילה לאילת. אני אישית מאמין שמסילה כזו תהיה, רק אם יהיה מדובר בפרויקט אקס טריטוריאלי של ממשלת סין בשטח מדינת ישראל ללא מעורבות של ממשלת ישראל ומשרדיה (תעלת פנמה הישראלית בגרסה יבשתית). מכיוון שלא מעשי שכך יהיה, אני לא מאמין שבשנת 2017, או בשנת 2020, תהיה מסילה כזו. ולגבי שרי ממשלת ישראל - כמעט לכל החלטה שלהם יש גורם השפעה שנקרא: פופוליזם. להחליט לא עולה כסף (מלבד הכיבוד בישיבות הממשלה). כשמגיעים למבחן הביצוע, הסיפור שונה לגמרי...
 
לא, את לא...

אני עדיין עומדת על דעתי
קריאה מעמיקה בשרשור זה חיזקה יותר את דעתי. נכון שאם בסופו של דבר תהיה מסילת רכבת לאילת אף אחד לא יתנגד לה, אבל גם בשרשור זה רוב משתתפי הפורום הביעו סקפטיות רבה באשר להתכנות של מסילת רכבת לאילת בשנים הקרובות. וזאת היתה השאלה. אי אפשר לאשר משהו שאתה לא מאמין בו. אני מניחה ששרי הממשלה מאמינים כי ניתן לבנות מסילת רכבת לאילת בעתיד הנראה לעיין, ואילו מרבית ממשתתפי הפורום , גם בשרשור זה , מטילים ספק בכך. ובאשר ליונה יהב, לא אחטא אל האמת אם אומר שלתחושתי רוב חברי הפורום לא אוהבים אותו בגלל עמדתו בעניין חישמול הרכבת בחיפה.
לא, את לא...
בתחילת השרשור הודעת בחגיגיות שכל או רוב חברי הפורום **מתנגדים** לקו לאילת. עכשיו שינית את המנגינה ופתאום את טוענת שרוב חברי הפורום (ד"א מה קרה ל"כל"?) ספקניים לגבי בנייתו בשנים הקרובות. זה לא "עומדת על דעתי". זה "עושה פליק פלאק לאחור עם צוקאהרה כפולה". גם לגופו של עניין את טועה כמובן. לחברי הפורום (שרובם או כולם מתעניינים בנושא הרבה הרבה יותר מרוב או כל שרי הממשלה, שלא יודעים מאיזה צד עולים לאוטובוס) מותר לחלוק על דעת השרים ולהשאר בחיים. וטעות נוספת שלך היא שאת מערבבת בין הצהרות לבין מעשים. לשרים אין בעיה להצביע בעד הקו לאילת וגם בעד בניית בסיס של חיל האוויר על השמש. להצביע זה לא עולה כסף וגם לא דורש יותר מדי מאמץ. הצהרות והודעות מסוג זה נשמעות מצד הממשלה מאז 1952 (60 שנה עגולות...) ורכבת - אין. כך שהספקנות שהביעו כאן רבים בהחלט במקומה, ואף אחד לא חייב לעמוד דום ולהצדיע כל פעם שהממשלה מכריזה (בפעם ה-50) שהיא עומדת לעשות משהו. לגבי יונה יהב את כמובן צודקת, אבל מה שכתבתי בעניינו נכתב בציניות (די בולטת).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה