הממממ שאלה..?! :)

הממממ שאלה..?! :)

מישו... תגידו.. קשת וטלה... אמור ללכת טוב יחד? המממ.. ואם מדברים על זה יותר לעומק.. 19.4.1980 ו14.12.1982 המממ.. :) זהו... יאללה איזה דילמה... ללכת על זה? סתם. P: אעע.. תודה .. קופ
 
הממ.. רגע, אולי.. הממ.. בעצם כן.

הממ.. יקירתי, לכי על זה ואז תדעי ש.. המממ.. בעצם.. למה לא ? המממ..
 

Digi Lista

New member
אני אענה...../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

אני מתנדבת לקחת על עצמי את התשובות לרוב השאלות בסגנון הזה(שלצערי אלו רוב השאלות כאן וחבל, כי אסטרולוגיה זה נושא הרבה יותר רחב),אני במילא בדרך כלל עונה עליהן,אז למה לא שוב?בכיף!
גם קשת וגם טלה שייכים לקבוצת מזלות האש מה שאומר ששניהם מתלהבים(לא במובן רע),צועדים תמיד בראש, מוחצנים,אוהבי טיולים וחופש, לוחמים מלידה(אצל הקשת זה בעיקר חופש וצדק אצל הטלה זה על כול מה שבא-מסיבה),נדיבים מאוד(לפעמים לא יודעים בכלל לחסוך)לפעמים מחפפים בדברים הקטנים, כאלה שברגע שהם שם מרגישים אותם- אם זה בראייה,בשמיעה ובשאר החושים(למרות שלהגיד "מריחים אותם" נשמעת לי הגדרה קצת תמוהה,ניחא)בכול אופן יש ביניהם המון נקודות דימיון מה שבהחלט יכול להביא לאחלה קשר, הכי טוב שיש
אבל חשוב מאוד לציין שאנשים הם יותר ממזל- כלומר סמל, הם(האנשים)מורכבים מדברים רבים למשל- סביבה,אירועים שעברו ואיך לא? מפת לידה אישית ויחודית שלפיה לא בטוח שמה שנכתב לפי הסמל בלבד("אסטרולוגיה טהורה")נכון ומדויק לגביי שניכם. אז פשוט תנסו מקסימום לא ילך
מקווה שעזרתי לפחות קצת
 
למעלה