הממממממם האני הואבת מעוד עט כולחם אתם מטוקים מידווש שאייה לחם אחלה שנה באהבה רבע מיף לצט
מ מפלצת0 New member 19/1/03 #1 הממממממם האני הואבת מעוד עט כולחם אתם מטוקים מידווש שאייה לחם אחלה שנה באהבה רבע מיף לצט