המלצות

Gray1

New member
המלצות

היי אני לא חדש במשחקי תפקידים אבל רוב הזמן שקדתי לפתח משחק משלי, הכל עובד ויצא משחק מצויין אבל עכשיו יש לי חסך גדול בסוגי משחקים אחרים למספר מועט של שחקנים. השאלות: איפה אני יכול למצוא משחק אפל כמו וומפיר טוב למספר מועט של שחקנים דלי תקציב? איפה אני יכול למצוא אתר טוב מלא מפלצות (כולל איורים) חינמי?
 

מירטל

New member
קריאתו של קת'ולו, רק באנגלית.

שיטת הדגל של כאוסיום, הם פרסמו בהורדות חינם שלהם חוקים להתחלה מהירה, ויש להם מספיק מפלצות שם, למעשה, אפילו יותר מדי.
 

L e s t a t

New member
יש שם גם מספיק Hooks

להרפתקאות אחרות פרי כאוסיום - ומן הסתם בטח גם לפגישות עם אוסף מפלצות לא קטן. טריק מסחרי, אפקט סיפורי או שניהם? לא משנה, זה שם. זה שם וזה יבוא אחריך. Be a good lad
 

ogmios

New member
עוד קצת אופל

הבלש הזכיר כאן את Cthulhu, אז לא אטרח לחזור עליה, אבל שווה לבדוק גם את Kult.
 

L e s t a t

New member
אגב

המשחק נראה לי מבוסס יותר על תורות גנוסטיות מאשר הקבלה.
 
הוא אכן מבוסס על תורות גנוסטיות

אם כי כמובן שגם בקבלה יש השפעות כאלה, הרי שברור שהן די משניות, בעוד שבKULT זהו הרעיון המרכזי. אגב כדאי לציין שלמרות שיש דמיון בין KULT ובין COC הרי שבכל זאת ההבדל הגדול הוא שבKULT הדמיות דווקא לא מתות מאיבוד שפיות, אלא לפעמים הם אפילו "עולות ברמה" בעקבות כך. וזה בהחלט רעיון מעניין מאוד של המשחק שהדמות יכולה לבחור אם ללכת בדרך ה"שפיות והשליטה העצמית" או בדרך של "איבוד השפיות" ועל ידי כך בהדרגה לעלות בדרגת מודעות, אבל בסופו של דבר שתי הדרכים מביאות את הדמות לאותה דרגת על.
 
זו אות יוונית

הכתב הקירילי גנב הרבה מהיוונית, קצת מהלטינית ואפילו שתי אותיות מהעברית ("ש" ו"צ" - למרות ש"צ" הקירילית כבר בקושי דומה לעברית).
 
המממ.... ../images/Emo115.gif

בקשר למשחק לא אוכל לעזור, אבל בקשר לאתר זו לא בעיה: www.wizards.com/dnd ומשם ל-art galery ותסתכל בספרים, עצה שלי, קודם תסתכל ב- monster menual3.5(?) ובשאר הגרסאות (2,3). אחר כך תתפנה לשאר הספרים, באוריינטל אדוונצ'רס יש את ה-bog hag שזו אחת המפלצות היותר מבחילות שראיתי...
 
למעלה