המלצות לפעוטון שלום לכולם... אני ובעלי עברנו לרעננה לפני מספר חודשים, כרגע אני בחופשת לידה עד ינואר ומעוניינת לרשום את בני לפעוטון. אשמח להמלצות על גני ילדים באיזור 2005. תודה