המלצות למשחקי היום מחברי הפורום.

michaeler

New member
גל

(galavr) 70. רוזנבורג - בראן רוזנבורג החזירה לעצמה את תואר האליפות השנה, אחרי מאבק די צמוד עם בראן לאורך כמעט כל העונה. בשבועות האחרונים הוכיחה בראן, שעל אף עונה פנטסטית שלה וסגל מרשים, היא לא קורצה מחומר של אלופים. בהרכבה החזק ביותר הפסידה בראן בביתה לרוזנבורג לפני פחות מחודש 1-3 והפסידה את מאבק האליפות. מאז סובלת בראן ממכת פציעות טורדנית ומספר שחקנים אף חלו בשפעת. כמו כן, העובדה שהמאמן עוזב את הקבוצה, מעלה ענן כבד של ערפל לגבי עתידם של שחקנים בקבוצה, דבר שעלול להשפיע על תיפקודם במשחק הקרוב. רוזנבורג בכושר מצויין לאחרונה ובבית, הקבוצה משחקת נהדר. גם בהרכבה החזק, תתקשה בראן להוציא נקודות במשחק הקרוב. קל וחומר כשהקבוצה בהרכב חסר, בכושר לא טוב ועם ספקות לגבי עתיד שחקנים רבים בקבוצה. 1 80. ויטסה ארנהיים - איינדהובן הגביע בהולנד הוא משחק אחד (בלי גומלין). במקרה של תיקו תהיה הארכה וגם פנדלים אם יהיה צורך. בשורה התחתונה, איינדהובן תהיה חייבת לנצח את המשחק הזה, כי לא תהיה לה הזדמנות שנייה. על פערי הרמות אין הרבה להרחיב. איינדהובן מייצגת את הולנד בליגת האלופות בשנים האחרונות, ועושה זאת בכבוד. גם בליגה הקבוצה משחקת טוב ושנייה רק לאייאקס (עניין זמני לדעתי). ויטסה מדשדשת בליגה ונמצאת (עם משחק חסר) 3 נקודות בלבד מהקו האדום. מאזן הבית של ויטסה לא מאיים במיוחד: שני ניצחונות (על הראקלס ו-ווילם החלשות) ושני הפסדים . למרות שאייאקס התחזקה השנה בצורה משמעותית ומשחקת נהדר בתקופה האחרונה, איינדהובן לדעתי, היא עדיין הקבוצה הטובה בהולנד, וככזו, היא לא צפויה להיתקל בקשיים נגד ויטסה הצנועה. חמישה משחקים אחרונים: ויטסה איינדהובן 3-1 איינדהובן ויטסה 1-2 איינדהובן ויטסה 0-3 ויטסה איינדהובן 2-0 איינדהובן ויטסה 0-3 2 83. סלטה ויגו - אלאבס למשחק הראשון הופיעה סלטה בהרכב חסר מאוד והוציאה בחוץ תיקו אפס, שמעביר את ההכרעה למגרשה הביתי. אלאבס קבוצת אמצע טבלה בליגה הספרדית השנייה, וקבוצת חוץ לא טובה במיוחד (שישה משחקים, ארבעה הפסדים, תיקו וניצחון). סלטה אחת מהקבוצות היותר ביתיות בליגה הספרדית הראשונה, הסגל שלה טוב בהרבה מזה של אלאבס ועם יתרון הביתיות, קשה לי לדמיין את סלטה כושלת במשחק הזה ולא מנצחת. 1 בהצלחה !
 

michaeler

New member
מהמר מטורף

סנטה קרוז - קרוזיירו: המשחק הבא מפגיש לנו את סנטה קרוז הממוקמת במקום האחרון עם 25 נקודות כאשר בינה לבין פסגת ההרים של היחלצות מירידה מפרידות 8 נקודות כאשר נשארו 4 מחזורים לסיום העונה מה שאומר בעיקרון שהם כבר ירדו (כמובן שתיאורטית עדיין יש להם סיכוי), ב-5 משחקיה האחרונים השיגה סנטה-קרוז נקודה אחת,המצב של סנטה קרוז גרוע מאוד והם נמצאים ברצף גבוה מאוד של הפסדים, לעומת זאת יש לנו את קרוזיירו שממוקמת במקום ה-7 ומאוד רוצה לצמצם את הפער מיריבותיה לקראת המחזורים האחרונים, במשחקיה האחרונים הצליחה הקבוצה להשיג תוצאות מצוינות מול הקבוצות שנמצאות מעליה כמו תיקו מול פארנה וניצחון על ואסקו, קרוזיירו נמצאת במומנטום טוב מאוד שאותו הם ירצו להמשיך מול האחרונה בטבלה. הימור מצוין לניצחון של קרוזיירו ביחס של 1.80, ד"א היחס עליהם היה 1.95 אני התפלאתי מאוד כשראיתי את היחס ולקחתי אותו מיד המועצה כנראה שמה לב מאוחר מדי והם הורידו את היחס אבל היחס עדיין טוב מאוד. כמובן שמי שמעדיף מכיוון שזה משחק חוץ לגבות בתיקו ביחס של 2.80. (ההערה של הבטחת מקום בסודאמריקה נמחקה לבקשת הכותב)
 

michaeler

New member
kastel1

אין מה להגיד פיני בנה לעצמו קבוצה פשוט מצוינת עם סגל מאוד רחב, סופוט מנגד התחזקה מעט השנה כאשר הגיעו המילטון ובשוק. הבעיה של סופוט היא שאין לה גבוה דומיננטי בצבע(סליחה בשוק) שיוכל להתמודד עם קאדר הגבוהים המרשים של אולימ' הכולל את שחורצי,סטאק,זיזיץ. כשהולכים החוצה המצב לא משתפר כאשר לאולימ' יש את אקר,פן,דומרקאנט כאשר מולם לסופוט יש את דלמאו, אטקינס והמילטון בהחלט לא כוחות. לאולימפיאקוס יתרון גדול בחמישיה ובספסל ולאחר שטאו המצוינת הובסה באתונה ב 19 הפרש לפני שבועיים, למה שסופוט לא תחטוף אפילו יותר, אל תתנו לפלוס הגדול להרתיע אותכם. STAKE7.5/10 ציבונה-מלאגה(+1) מלאגה פתחה את העונה עם שני הפסדים אחרי משחקים צמודים נגד מכבי וחובנטוד. ציבונה בנתה השנה קבוצה לא רעה שהביסה בבית את לובליאנה ונכנעה במחצית השניה לפנא. בציבונה חוזרים מפציעות מרטון באדר ומורוביץ ויהיה להם סגל מלא למשחק, במלאגה המצב הוא הפוך כאשר מרכוס בראון עוד לא חזר מהפציעה ועכשיו גם קרלוס קבסאס נפצע. לסיכום ציבונה היא קבוצה בינונית למדי אבל בתוספת הביתיות וחסרונם של שני שחקני מפתח במלאגה ציבונה צריכה לנצח את המשחק הזה ולנצל את הרוטציה הקצרה שתהיה למלאגה. STAKE 6.5/10 אנדר/אובר 165 במכבי הווינר מפתיע ונותן את הליין הכי גבוה למשחק הזה מבין כל האתרים, רומא היא קבוצה עם אוריינטציה הגנתית וקולעת השנה 69 נקודות בממוצע במשחקי החוץ בעיקרון בגלל שאין להם שחקנים התקפיים טובים חוץ מהוקינס. רפשה המאמן של רומא כבר ידע תבוסות נגד מכבי ואני בטוח שיותר מכל הוא חושש שמכבי עוד פעם תפרק את הקבוצה שלו, רומא תנסה להאט את המשחק כמה שיותר ולגרור אותו לסקור נמוך כדי שישאר לה סיכוי. STAKE7/10 הימור אפשרי נוסף הוא על הוקינס במאצ' מול ביינום, כי ראינו שרפשה לא אהב את ההצגת יחיד שלו מול מלאגה ורוצה ממנו יותר פעולות של רכז. גם זלגיריס לפי דעתי לא תפסיד לברצלונה בבית והפלוס שלהם מכסה גם הפסד מינימלי.
 

RedSam

New member
למישהו יש מידע על משחק הגביע של

אינטר , היחס ברשת 1.8 , יחס לא רע בכלל הרכב ? משהו ? מישהו ? לתשומת לבכם בשנתיים האחרונות אינטר זכתה בגביע הזה .
 
סנטה קרוב-קרוזיירו

הקבוצה המארחת קבוצה חלשה מאוד ולא ניצחה כבר 7 משחקים רצופים, היא תשחק מול קבוצה חזקה שנלחמת על הכרטיס לגביע הליבטדורס (ליגת האלופות של דרום אמריקה). הקבוצה המארחת תחסר למשחק הזה 5 שחקנים והחיסורים המשמעותיים הם של שחקני הגנה של הקבוצה, ולכן המאמן של סנטה קרוז יפתח עם 2 שחקנים צעירים בהגנה למשחק הזה מה שיפגע בהגנה של המארחת שגם ככה לא טובה. גם אצל קרוזיירו 2 חסיורים של שחקן הגנה ושל קשר. קבוצת החוץ איכותית וטובה יותר הקבוצה הביתית לא ניראת טוב ועם חיסורים בהגנה יש פה הזדמנות נהדרת לניצחון חוץ. אני עם קרוזיירו. בהצלחה.
 
בינתיים קרוז מובילים 1-0...

זה לא ייאמן כל פעם שאני מפרסם איזה המלצה זה לא תופס אבל כשאני לא מפרסם ומעדיף לשמור לעצמי זה נתפס זה כאילו שבעצם זה שאני מפרסם אני מנחס את המשחק.
 

soccerstand

New member
סגל למשחק

Squad for Inter today: Goalkeepers: 1 Francesco Toldo, 22 Paolo Orlandoni, 79 Fabian Carini Defenders: 6 Maxwell, 11 Fabio Grosso, 16 Nicolas Burdisso, 25 Walter Samuel, 36 Simone Fautario (1987), 42 Daniele Marino (1988), 51 Leonardo Bonucci (1987), 77 Marco Andreolli Midfielders: 5 Dejan Stankovic, 21 Santiago Solari, 50 Ibrahim Maaroufi (1989), 91 Mariano Gonzalez Strikers: 9 Julio Ricardo Cruz, 57 Attila Filkor (1988), 58 Jonathan Ludovic Biabiany (1988), 61 Goran Slavkowski (1989), 99 Lampros Choutos .
 
למעלה